DOKTORE POMOZITE

Volkswagen Golf 1.9 TDI (2008.): motor teško pali, posumnjajte i na elektropokretač!

Volkswagen Golf 1.9 TDI ima vrlo pouzdan turbodizelski motor, a ako je sve bitno u dobrom stanju, problem je možda u elektropokretaču, koji ga ne uspijeva zavrtjeti na 195/min, kad upravljački modul ECU daje signal za početak ubrizgavanja goriva…

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Golf 1.9 TDI, 2008., 219.000 km, motor teško pali, premda je kompresija visoka (30 do 32 bara), brizgaljke su servisirane i auto je prošle godine prošao velik servis…

ODGOVOR DOKTORA

Problem može biti i u elektropokretaču koji možda ne zavrti motor brže od 195/min, što je granica kad upravljački elektronički modul ECU daje signal za ubrizgavanje goriva. Na toj je kilometraži već više ili manje istrošen, pa ima veće otpore i manju učinkovitost.

Kad se to kombinira s manjim kapacitetom akumulatora, ne postiže se dovoljna brzina vrtnje, pri kojoj upravljačka elektronika počinje s ubrizgavanjem goriva.

Preporučljiv je servis elektropokretača i alternatora. Nakon toga će motor lakše paliti, struja će se bolje puniti, a zbog smanjenja mehaničkih otpora, blago će se smanjiti potrošnja goriva i poboljšati performanse.

Moguće je i preprogramirati upravljačko računalo motora na brzinu vrtnje početka ubrizgavanja za automatski mjenjač, ali to bi bilo polovno rješenje.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin