Volkswagen Golf V (2003. – 2008.): najčešći kvarovi prethodnog ‘kralja kompakata’

Volkswagen Golf V imao je ove probleme: oštećenje mjenjača zbog neodgovarajućeg ulja, probleme sa sinkronom 2. stupnja, grešku napinjača zupčastog remena, osjetljiv senzor temperature 1.9 TDI , propuštanje ulja na čepu kartera, grešku hidrauličkog modula ABS-a…

Volkswagen Golf V (2003. – 2008.) prije desetak godina bio je najzanimljiviji i najtraženiji rabljeni, a i danas je vrlo popularan onima koji žele Golfa dizel za nekoliko tisuća eura.

Iz njega je izveden nasljednik, Volkswagen Golf VI praktički kao temeljito redizajnirani model, uz uvođenje dizelaša 1.6 TDI CR (s direktnim ubrizgavanjem ‘common-rail’), s 90 i 105 KS, umjesto jednako snažnog 1.9 TDI PD (s direktnim ubrizgavanjem ‘pumpa-brizgaljka’).

Proizvodio do kraja 2012., pa je ova analiza itekako korisna za izbor rabljenog modela. Bitno o nasljedniku Volkswagen Golf VI razjasnit ćmo sutra, a ovo su najvažniji nedostaci i kvarovi izvornog modela, uvedenog 2003.:

PROBLEM
Kontrolna lampica ABS/ESP svijetli. Pohranjeni kod greške: P01435 (neispravan tlak u hidrauličkom modulatoru ABS-a).
UZROK
Neispravan hidraulički modulator ABS-a.
POPRAVAK
Stavite novi hidraulički modulator ABS-a.

PROBLEM
Brujanje iz prednjeg dijela vozila u zavojima pri manjoj brzini.
UZROK
Prekomjerno trenje u prijenosu
POPRAVAK
Ispustite i napunite mjenjač s modificiranim uljem G 055 726 A2

PROBLEM
Nepravilni zvuk iz prostora zupčastog remena, posebno pri niskim okretajima.
UZROK
Greška zatezača zupčastog remena.
POPRAVAK
Zamijenite napinjač i zupčasti remen.

PROBLEM
Zvuk drobljenja ili struganja iz mjenjača pri odabiru 2. brzine.
UZROK
Neodgovarajuća izvedba sinkrona 2. stupnja
POPRAVAK
Zamijenite sklop sinkrona 2. brzine.

PROBLEM
Neispravni prikaz temperature vanjskog zraka. Temperatura vanjskog zraka grijanja/klima-uređaja ne odgovara postavkama.
UZROK
Električne instalacije na priključku davača temperature vanjskog zraka nisu ispravno savijene. Neispravan davač temperature vanjskog zraka.
POPRAVAK
Provjerite sklop električnih instalacija davača temperature vanjskog zraka i popravite prema potrebi. Ako nije pronađena greška: zamijenite davač temperature vanjskog zraka.

PROBLEM
Pregrijavanje motora jer motor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi ili povremeni radi.
UZROK
Neispravan kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.
POPRAVAK
Stavite novi kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.

PROBLEM
Pregrijavanje motora.
UZROK
Napuknut rotirajući dio pumpe rashladnog sredstva.
POPRAVAK
Provjerite rad pumpe rashladnog sredstva. Skinite poklopac spremnika rashladnog sredstva. Pustite motor da radi na 2000 o/min. Skinite povratnu cijev sa spremnika rashladnog sredstva. Ako rashladno sredstvo ne teče, zamijenite pumpu rashladnog sredstva.

PROBLEM
Lupkanje ispušne cijevi ispod karoserije.
UZROK
Slomljen centralni nosač ispuha.
POPRAVAK
Stavite novi centralni nosač ispuha.

PROBLEM
Curenje ulja iz čepa uljnog korita motora nakon zamjene ulja motora.
UZROK
Oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu.
POPRAVAK
Ispustite ulje iz motora. Očistite navoje na otvoru za ispuštanje na uljnom koritu motora i čepu. Provjerite je li oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu. Zamijenite komponentu(-e) ako je potrebno. Zategnite čep uljnog korita motora prema priteznim momentima u Autodati.

PROBLEM
Loše startanje. Prekomjerna detonacija dizela na praznom hodu. Motor radi u prinudnom modu. Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM): P1556 – tlak punjenja turbine (TC), nije dostignuta kontrolna granica.
UZROK
Osjetilo temperature rashladne tekućine (ECT) 1 odašilje krivi signal.
POPRAVAK
Zamijenite osjetilo temperature rashladne tekućine (ECT) 1.

PROBLEM
Motor ventilatora rashladnog sredstva motora neprekidno radi nakon pokretanja motora.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.

PROBLEM
Kontrolne lampice ABS-a i ESP-a svijetle.
UZROK
Neispravan davač tlaka kočne tekućine ABS-a, smješten u hidrauličkom modulatoru ABS-a.
POPRAVAK
Popravite hidraulički modulator ABS-a pomoću seta za popravak 1K0 698 517 B 1.

PROBLEM
Otežano prebacivanje stupnjeva prijenosa.
UZROK
Greška u softveru za podešavanje rada motora
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Instalirajte nadograđeni softver kontrolnog modula automatskog mjenjača.

U suradnji s Auto-elektrika Novak d.o.o.


Komentari

loading...