Volkswagen Passat 1.8 T (2003.): Isplati li se kupnja ako ima 307.000 km?

Volkswagen Passat (B5.5) ima najviše problema s kuglastim zglobovima prednjeg ovjesa, a turbobenzinski motor 1.8 T s turbopunjačem i termostatom. Kupnja se isplati ako motor nije dotrajao jer je generalka skupa…

PITANJE ČITATELJA

Povoljno mogu kupiti Volkswagen Passat 1.8 T sa 150 KS, proizveden 2003., sa 307.000 km. Kakav je, jer sam čuo dobro i loše o njemu. Kilometraža je realna…

ODGOVOR DOKTORA

Volkswagen Passat serije B5.5 ima najviše problema s dvostrukim kuglastim zglobovima prednjeg ovjesa, pa njih najprije popravite jer popravak stoji oko 10.000 kn. Turbobenzinac 1.8 T, DOHC s 20 ventila (pet po cilindru), izvorno napravljen 1994. za prvi Audi A4, kvalitetan je i izdržljiv.

Osjetljiv sklop mu je turbopunjač KKK-0005, koji u pravilu izdrži 150.000 km te termostat. No, s obzirom na prijeđenu kilometražu automobil je možda došao u zonu kad je već dotrajao, pa je preporučljivo izmjeriti tlakove kompresije hladnog motora, koji ne bi trebali biti niži od 9,5 bara.

No, o stanju motora puno govori i tlak ulja u praznom hodu, pa lampica za tlak ulja nakon paljenja motora ne bi smjela gorjeti dulje od dvije sekunde. A ako je taj motor čipiran, što su radili mnogi jer je bilo jednostavno kod tog motora – odustanite od kupnje.

Ako ga kupite, koristite motorno ulje 5W 40 (ne 5W 30, koje je za njega prerijetko) i koristite poseban aditiv koji će mu produljiti radni vijek.

 


Komentari

loading...