Volkswagen Passat 1.9 TDI se proizvodio u seriji B5 (1996. – 2000.) i B5.5 (2001. – 2005.), opremljen je izvrsnim turbodizelašem 1.9 TDI, od 90 do 130 KS
Interval izmjene zupčastog remena je 150.000 km ili 10 godina, s mijenja se u sklopu s napinjačem, pratećim valjkom i pumpom rashladne tekućine.
PITANJE ČITATELJA
Volkswagen Passat 1.9 TDI – zanimaju me intervali izmjene zupčastog remena za sv serije tog modela te trebam li i kada izmijeniti zupčasti remen i treba li u sklopu izmijeniti i pumpu rashladne tekućine?
ODGOVOR DOKTORA
Volkswagen Passat 1.9 TDI je vrlo kvalitetan i izdržljiv model (problema ma samo s dvostrukim kuglastim zglobovima prednjeg ovjesa) i pri kupnji, a nemate potvrdu ovlaštenog ili nekog drugog respektabilnog servisa da je zupčasti remen izmijenjen u propisanom roku, odmah ga izmijenite, tim više što ne možete biti sigurni koliko je automobil stvarno prešao (rizik vraćene kilometraže). Volkswagen Passat 1.9 TDI ima sljedeće intervale izmjene zupčastogremena:
90.000 km … do 1998. (dizelaš s direktnim ubrizgavanjem preko visokotlačne razvodne pumpe)
60.000 km … 1999. (dizelaš direktnim s ubrizgavanjem pumpa-brizgaljka, PD)
90.000 km … 2000. – 2001. (PD)
120.000 km … 2002. (PD)
150.000 km … 2003. – 2009. (PD druge generacije).
U sklopu treba svakako izmijeniti napinjač i prateći valjak, a preporučljivo je i pumpu rashladne tekućine. Kod modela od 2003. do 2009. to je obvezno.
Krajem 2009. (za 2010.) turbodizelaš 1.9 TDI PD sa 105 KS i 250 Nm zamijenjen je jednako snažnim 1.6 TDI CR, s direktnim ubrizgavanjem po sustavu common rail.