DOKTORE POMOZITE

Volkswagen Passatu 1.9 TDI (2001.): curi mi ulje na letvi volana i otpor volana neravnomjeran

Volkswagen Passat, za razliku od Opel Vectre, ima izdržljiv i pouzdan servouređaj volana, ali je očito riječ o prevelikoj kilometraži i nekvalitetnom održavanju…

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Passatu 1.9 TDI, 2001., 296.000 km, drugi vlasnik, volan pri okretanju zapinje, otpor se mijenja, primjetio sam ulja na zupčastoj letvi volana…

ODGOVOR DOKTORA

Volkswagen Passat, za razliku od Opel Vectre, ima izdržljiv i pouzdan servouređaj volana, ali je očito riječ o prevelikoj kilometraži (kupili ste ga rabljenoga, možda s vraćenom kilometra) i nekvalitetnom održavanju.

Odmah servisirajte servouređaj volana, koji se sastoji od hidrauličke pumpe s povratnim ventilom te hidrauličkog upravljačkog mehanizma. Glavni su mu dijelovi: zupčasta letva, tijelo letve, hidraulička komora te zupčanik volana s glavom za distribuciju.

Potreban protok fluida ostvaruje se hidrauličkom pumpom s povratnim ventilom, koju remenom pokreće radilica motora. S vremenom se u njemu nakupe nečistoće, vlaga i metalna strugotina iz pumpe, koja uništava hidraulički mehanizam.

Prilikom servisiranja mijenjaju se set brtvila, ležajevi i podloške, a potrebno je provjertiti i stanje zupčaste letve Na hidrauličkoj servo-pumpi provjeravaju se kućište i rotor, a mijenjaju se ležajevi, semerinzi, čahure nosača i brtvila

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin