SAVJET PRI KUPNJI RABLJENOG

Volkswagen Polo (2009. – 2013.): kojeg benzinca izabrati, 1.2 ili 1.4?

Između dva atmosferska benzinca za Volkswagen Polo pete generacije preporučujemo 3-cilindarski 1.2, posebice osnovni 6-ventilski sa 60 KS

Novo stanje na tržištu energenata i 15 posto viša cijena benzina od dizela stvorila je nove okolnosti pri izboru rabljenih automobila. Tako se sve više otkrivaju prednosti benzinskih verzija pred dizelskim. U pravilu imaju (znatno) manje kilometara te su u boljem stanju, a održavanje im je upola jeftinije (nemaju turbopunjač, zahtjevne i skupe brizgaljke, dvomaseni rasplinjač). A prednosti od 20-ak posto niže potrošnje uvelike je poništila viša cijena goriva.

Jedan od najzanimljivijih modela niže klase (B-segmenta) je Volkswagen Polo pete generacije, koji se proizvodio od 2009. do 2017. Do redizajna 2014. osnovni benzinci su bili 3-cilindarski 1.2 12V (60 i 70 KS) i 4-cilindarski 1.4 16V (85 KS) te dizelaš Volkswagen Polo 1.2 TDI sa 75 KS. Nakon redizajna dobio je benzinca 1.0 12V sa 60 KS i 75 KS i dizelaša 1.4 TDI sa 75 KS i 90 KS.

Ako se bira Volkswagen Polo prije redizajna (2009. – 2014.) između dva DOHC benzinca, 3-cilindarskog  1.2 12V (70 KS) i 4-cilindarskog 1.4 16V (85 KS), preporučujemo 3-cilindarski 1.2, ali prije oba koja za normalne uvjete vožnja izabrali bismo najjeftiniji benzinski Volkswagen Polo koji se može kupiti, sa 60 KS.

Riječ je o istom motoru kao 1.2 sa 70 KS i u normalnoj vožnji nema osjetne razlike. Performanse su za normalne uvjete vožnje sasvim OK (16,1 s, 157 km/h). A jeftiniji je i ima znatno niža davanja (obvezno osiguranje). Ima također dva bregasta vratila i 12 ventila, za razliku od motora 1.2 sa 60 KS, koji se ugrađivao u model Škoda Fabia 1.2, s jednim bregastim vratilom i šest ventila.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo