Volkswagen Polo (2009. – 2014.): najsolidniji model B-segmenta imao je ove mane…

Otkazivanje stražnjih kočnica, mjenjač struže pri uključivanju drugog stupnja, pregrijavanje motora zbog otkazivanja rotora pumpe, loše paljenje dizelaša 1.2 TDI zbog kvara senzora temperature…

Volkswagen Polo tradicionalno je najcjenjeniji model B-segmenta ‘u ringu’ s Opel Corsom, Ford Fiestom, Peugeotom 208, Hyundai i20…

Volkswagen Polo pete generacije (Typ 6R) posljednji je model prije uvođenja MQB platforme, čvrst je i solidan i prvi koji se oslonio na 3-cilindarske motora. Osnovni benzinac je 3-cilindarski 1.0 MPI sa 60 i 75 KS, koji, premda bi se reklo, nije preslab.

Turbobenzinska verzija je 1.2 TSI je 4-cilindarska s 90 i 105 KS i s tim se modelom vezuju problemi s faznim lancem. Ali zahvaćeni su modeli do 2013. i naknadno je sve bilo OK. U dizelskoj je ponudi bio 1.2 TDI sa 75 i 90 KS, izveden iz 1.6 TDI.

Kod tog je modela do 2011. bilo problema s brizgaljkama, no to je riješeno kroz standardne servisne akcije. Od ostalih problema treba istaći prednje selen blokove i mjenjač, više kod dizelskih modela.

Ovo su ostali problemi riješeni kroz standardne servisne/postprodajne akcije, koji su uklonjeni prije uvođenja redizajnirane verzije (Typ 6C), koja se proizvodila od 2014. do 2017.:

PROBLEM
Curenje ulja iz čepa uljnog korita motora nakon izmjene ulja motora.
UZROK
Oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu.
POPRAVAK
Ispustiti ulje iz motora. Očistiti navoje na otvoru za ispuštanje na uljnom koritu motora i čepu. Provjeriti je li oštećen otvor za ispuštanje na uljnom koritu motora ili navoj na čepu. Zamijenite komponente ako je potrebno. Zategnite čep uljnog korita motora.

PROBLEM
Ne radi središnje svjetlo kočnica. Greška sustava za pranje i brisanje stražnjeg stakla.
UZROK
Električne instalacije oštećene pored šarki zadnjih vratiju i prtljažnika.
POPRAVAK
Potrebno je popraviti električnu instalaciju kod šarki vratiju.

PROBLEM
Neobična buka iz stražnjih kočnica pri laganom kočenju.
UZROK
Vibracije između kliješta i nosača kliješta stražnjih kočnica.
POPRAVAK
Ugraditi modificirane nosače kliješta stražnjih kočnica.

PROBLEM
Zvuk drobljenja ili struganja iz mjenjača pri uključivanju 2. stupnja.
UZROK
Neadekvatna izvedba sinkrona 2. stupnja.
POPRAVAK
Izmijeniti sinkron 2. stupnja.

PROBLEM
Pregrijavanje motora.
UZROK
Napuknut rotirajući dio pumpe rashladnog sredstva.
POPRAVAK
Provjeriti rad pumpe rashladne tekućine. Skinuti poklopac spremnika rashladne tekućine. Pustite motor da radi na 2000/min. Skinuti povratnu cijev sa spremnika rashladne tekućine. Ako rashladna tekućina ne teče, zamijenite pumpu.

PROBLEM
Loš start dizelaša 1.2 TDI, prekomjerna detonacija dizela na praznom hodu, motor radi u ‘safe modu’. Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM).
UZROK
Senzor temperature rashladne tekućine (ECT) šalje krivi signal.
POPRAVAK
Zamijeniti senzor temperature rashladne tekućine (ECT).

U suradnji s Auto Ektrika Novak d.o.o.


Komentari

loading...