Hermann Lang, rođen 6. travnja 1909. u gradu Cannstatt, njemačkoj pokrajini Baden-Württemberg, pobijedio je u prvoj njemačkoj utrci nakon II. svjetskog rata, kad se Mercedes-Benz, čiji je zaposlenik ostao, vratio u utrke…
Automobilske su utrke bile i ostale zanimacija bogatih ljudi. I danas se divimo kada netko iz ne tako dobrostojeće obitelji dođe do vrha, a 1930-ih takvo je što bilo gotovo nezamislivo. Ovo ‘gotovo’ zahvaljujemo ponajprije izuzetnom talentu Hermanna Langa (1909. – 1987.), koji ga je doveo do položaja jednog od tvorničkih vozača tima Mercedes-Benz.
Nakon očeve smrti već u dobi od 14 godina morao početi raditi kao mehaničar za motocikle, kojima se počeo i utrkivati, pa i osvajati utrke i titule. Kad je Mercedes-Benz oformio trkaću momčad za Velike nagrade i ušao u mitsko razdoblje Srebrnih strijela Lang je dobio mjesto u momčadi – kao mehaničar na bolidu kojim je upravljao slavni Luigi Fagioli.
Ubrzo je promoviran u tvorničkog vozača i počeo pobjeđivati, no za momčadske kolege, koji su pripadali mnogo višim društvenim slojevima ostao je uljez. Legendarna je zgoda kada je Manfred von Brauchitsch u jednom berlinskom baru naručio šampanjac za Herr Caracciolu i sebe, a onda se prisjetio i dodao ‘oh, da, i pivo za Langa.’
Lang je na omalovažavanje odgovorio onim što je najbolje znao, pobjedama na stazi (posebno je dominantan bio na izrazito brzim stazama poput AVUS, Tripolija), te je 1939. de facto postao prvi vozač za Mercedes-Benz.
Dapače, te je godine proglašen i europskim prvakom, iako je to po bodovima zapravo trebao postati Hermann Paul Müller, vozač tima Auto Union. Rat mu je uzeo potencijalno najbolje trkačke godine, no nije u njemu uništio volju za utrkivanjem.
Pobijedio je u prvoj njemačkoj poslijeratnoj utrci, a kad se Mercedes-Benz, čiji je zaposlenik ostao, vratio u utrke i Lang je bio dio momčadi. S Fritzom Riessom donio je modelu Mercedes-Benz 300 SL pobjedu na utrci 24 sata Le Mansa 1952, a kasnije se bez većeg uspjeha okušao i u Formuli 1.
Do kraja je života bio ambasador Mercedesa i rado viđen gost na skupovima oldtimera, gdje bi nerijetko i demonstrirao neki od bolida iz muzejske kolekcije tvrtke. Hermann Lang, slavni njemački vozač i mehaničar, umro je 19. listopada 1987.