Sinovi znamenitih ljudi rijetko nadmaše očeve, pa tako i u svijetu automobila. Dva najpoznatija slučaja, sinovi velikana, Ferrari i Bugatti, bili predodređeni za još veće stvari, no prerana smrt ih je omela u tome…
Foto: Jean Bugatti uz Bugatti Royale Type 41 Roadster (1927. – 1933.)
Raspredaju se legende o velikom talentu kojeg je posjedovao Dino Ferrari, no malo je konkretnih potvrda o tome koliki je zapravo bio njegov doprinos tvrtki Ferrari. Jean Bugatti, pravim imenom Gianoberto Carlo Rembrandt Ettore Bugatti, rođen 15. siječnja 1909. u Kölnu (Njemačka), kojem je otac bio slavni Ettore Bugatti, posebna je priča. U kratkom je životu ostavio toliko dubok trag u povijesti automobila da gotovo i nema sumnje kako bi, da je poživio, nadmašio oca, od kojeg je već u dobi od 27 godina preuzeo vođenje obiteljske tvrtke.
Razumijevanje ljepote bilo je osnovna značajka obitelji Bugatti – namještaj djeda Carla i skulpture strica Rembrandta visoko su cijenjeni i danas, te su izvršili nemali utjecaj na Jeana Bugattija. Jean Bugatti je u vrlo mladoj dobi počeo je raditi na modelima kao što su Bugatti Type 41 Royale, Bugatti T50 ili Bugatti T55, a možda i najpoznatiji Bugatti,T57, smatra se njegovom, a ne očevom idejom. Nema pak nikakve dvojbe da je Jean Bugatti nacrtao najljepše karoserijske oblike, Atlantique, Atalante, Stelvio, Ventoux…
Jean Bugatti, automobilski dizajner i konstruktor, poginuo je 11. kolovoza 1939., u dobi od samo 30 godina, tijekom testiranja trkaćeg modela za Le Mans, kad je u blizini tvornice udario u stablo u pokušaju izbjegavanja pijanog biciklista. Ni otac niti tvrtka nikada se nisu oporavili od tog udarca.