IN MEMORIAM

Enrico Nardi, talijanski vozač, dizajner i konstruktor, preminuo 23. kolovoza 1966.

Ovaj velikan, rođen u Bologni 1907., proslavio se radom za tvrtke Lancia i Ferrari, bio je i dobar vozač utrka, a najveći uspjesi su mu dvije pobjede na prestižnoj brdskoj utrci Coppa d’Oro delle Dolomiti 1947. i 1948.

Prekrasni drveni trkaći upravljač, predstavljen 1951., a prvi puta ugrađen u Pegaso Z102 godinu potom, danas je prva asocijacija ljubitelja automobila na Enrica Nardija (1907. – 1966.).

No ovaj je velikan, rođen u Bologni 1907., u životu napravio mnogo više. Bio je dobar vozač utrka, a najveći uspjesi su mu dvije pobjede na prestižnoj brdskoj utrci Coppa d’Oro delle Dolomiti 1947. i 1948.

No zapravo se proslavio konstruktorskim i razvojnim radom. Od 1929. do 1937. radio je u kamionskom odjelu Lancije, a bio i savjetnik osnivaču tvrtke. Hobistički se bavio utrkama i 1932. konstruirao prvi trkaći bolid, Nardi-Monaco.

Enrico Nardi se 1937. priključio Enzu Ferrariju, razvivši njegov prvi samostalni automobil Auto Avio 815, kojeg je i vozio na debiju 1940.

Po završetku rata s Renatom Daneseom kreće u samostalnu produkciju trkaćih automobila Nardi-Danese, a 1931. osniva samostalnu tvrtku.

Proslavit će se upravljačima i tuning dijelovima, no 1950-ih su napravili i niz zanimljivih trkaćih (Bisiluro) i konceptnih (Blue Ray, Silver Ray) modela.

Enrico Nardi umro je 23. kolovoza 1966., od trovanja krvi ispušnim plinovima automobila.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin