Enrico Nardi, talijanski vozač, dizajner i konstruktor, preminuo 23. kolovoza 1966.

Ovaj velikan, rođen u Bologni 1907., proslavio se radom za tvrtke Lancia i Ferrari, bio je i dobar vozač utrka, a najveći uspjesi su mu dvije pobjede na prestižnoj brdskoj utrci Coppa d’Oro delle Dolomiti 1947. i 1948.

Prekrasni drveni trkaći upravljač, predstavljen 1951., a prvi puta ugrađen u Pegaso Z102 godinu potom, danas je prva asocijacija ljubitelja automobila na Enrica Nardija (1907. – 1966.).

No ovaj je velikan, rođen u Bologni 1907., u životu napravio mnogo više. Bio je dobar vozač utrka, a najveći uspjesi su mu dvije pobjede na prestižnoj brdskoj utrci Coppa d’Oro delle Dolomiti 1947. i 1948.

No zapravo se proslavio konstruktorskim i razvojnim radom. Od 1929. do 1937. radio je u kamionskom odjelu Lancije, a bio i savjetnik osnivaču tvrtke. Hobistički se bavio utrkama i 1932. konstruirao prvi trkaći bolid, Nardi-Monaco.

Enrico Nardi se 1937. priključio Enzu Ferrariju, razvivši njegov prvi samostalni automobil Auto Avio 815, kojeg je i vozio na debiju 1940.

Po završetku rata s Renatom Daneseom kreće u samostalnu produkciju trkaćih automobila Nardi-Danese, a 1931. osniva samostalnu tvrtku.

Proslavit će se upravljačima i tuning dijelovima, no 1950-ih su napravili i niz zanimljivih trkaćih (Bisiluro) i konceptnih (Blue Ray, Silver Ray) modela.

Enrico Nardi umro je 23. kolovoza 1966., od trovanja krvi ispušnim plinovima automobila.


Komentari

loading...