Bugatti je bio jedna od dominantnih marki u svijetu utrka između dva svjetska rata, no iza 1945. nije obnovljena ozbiljna proizvodnja ni cestovnih, a kamoli trkaćih automobila…
Činilo se da legendarno ime tone u zaborav, no tada je iznenada došlo do još jednog pokušaja obnove. Roland Bugatti i nekadašnji glavni mehaničar Pierre Marco angažirali su slavnog konstruktora Gioacchina Colomba i za domaću VN Francuske u Reimsu pripremili senzacionalan bolid, nazvan Bugatti T251.
Motor se nalazio iza vozača, najavljujući nova vremena, no fascinira da je bio redni 8-cilindraš – i to postavljen poprečno! Nije bilo vremena ni novca za razvoj, pa je Maurice Trintignant kvalificirao Bugatti T251 na slabo 18. mjesto i odustao na trećini utrke zbog problema s papučicom gasa.
Najavljivan je i veći sportski program, uključujući i napad na Le Mans, no od toga nije bilo ništa, priča o originalnom, porodičnom Bugattiju bližila se neumitnom kraju, ostatke je 1966. kupila Hispano-Suiza.