Norbert Haug postaje poznat kao sportski urednik Auto Motor und Sporta, amaterski se utrkivao te 1985. osvaja drugo mjesto na 24 sata Nürburgringa. a od 1990. do 2012. upravlja sportskim odjelom Mercedes-Benz, 1993. je vraća u Formulu 1…
Uz proslavu završetka sezone velike dominacije tima Mercedes u Formuli 1, sedmeuzastopne konstruktorske titule, četvrte uzastopne za Lewisa Hamiltona (sedme ukupno) prisjećamo se Norberta Hauga, čovjeka koji više nije u momčadi, ali je nedvojbeno bio jedan od tvoraca njenog uspjeha.
Haug je jedno od onih prepoznatljivih lica iz svijeta Formule 1, čovjek kojeg smo godinama viđali u prijenosima i gotovo da je bio sinonim za povezanost Trokrake zvijezde sa svijetom Formule 1, kamo ih je i vratio nakon gotovo četrdeset godina pauze.
To je omogućilo ostvarenje velike Haugove ambicije, da Michael Schumacher, kojeg je Mercedes obrazovao i isfinancirao kao mladog vozača, a potom prepustio drugima, nemajući adekvatnu prisutnost u F1, napokon vozi za matičnu tvrtku.
Haug je prvo stekao ime kao novinar, ponajprije kao urednik dijela Auto Motor und Sporta posvećenog utrkama, a strast je ispoljavao i amaterskim nastupima na utrkama. Rezultat karijere bilo mu je drugo mjesto na glasovitoj utrci 24 sata Nürburgringa 1985.
Godine 1990. dobio je posao koordinatora sportskih aktivnosti u Mercedes-Benzu, što je radio do kraja 2012. Već je 1993. vratio tvrtku u Formulu 1 kao dobavljača motora, prvo za Sauber, a kasnije i McLaren, nastavivši pritom i nastupe u utrkama prototipova i turističkih automobila.
Kruna Haugove misije bio je, ovih dana dvostrukom titulom okrunjen, ulazak Mercedesa u Formulu 1 s vlastitom ekipom.
Foto: AngMoKio