Tony Lanfranchi nikada nije dospio dalje od neprvenstvenih utrka Formule 1, niti ostvario značajne međunarodne uspjehe, ali je napravio respektabilnu karijeru u manjim kategorijama jednosjeda i, pogotovo, utrkama turističkih automobila…
Tony Lanfranchi je rođen 25. lipnja 1935. u engleskom Beadfordu. Jedan je od onih živopisnih likova kakvima sigurno obiluju sve trkaće scene. No kako je imao sreću da je rođen u Engleskoj, tako se za njega zna i drugdje, jer je kao razmjerno uspješan vozač utrka u domovini dotakao slavu najvećih svjetskih natjecanja. Usto je bio instruktor trkaće škole na stazi Brands Hatch, a njegovu autoriziranu biografiju smatraju jednim od najzabavnijih štiva te vrste.
Najneobičnija od mnogih priča vezanih za Lanfranchija, ali i ona koja mu je donijela ponajveće uspjehe u karijeri vezana je za – Moskvič! Premda je ova ruska tvrtka 1960-ih napravila čak i nikada isproban na utrci bolid Formule 1, ne povezujemo je baš sa svijetom utrka. No Lanfranchi je serijskim Moskvičima dominirao utrkama u klasi u britanskom prvenstvu turističkih automobila, osvojivši Castrolov i Britaxov trofej na kraju godine.
Caka je bila u tome što su klase tih sezona određivane po cijeni novih automobila, a u svom cjenovnom rangu Moskvič je bio osjetno snažniji od konkurenata. Prodaja modela je na Otoku od 300 primjeraka 1969. skočila na 14.500 1973. Moskviči su osvojili i prestižni Avon Motor Tour te godine, impresivnom četverostrukom pobjedom u klasi!
Tony Lanfranchi, najuspješniji britanski trkač Moskviča, umro je 7. listopada 2004.