De Dion, prethodnik ovjesa Multilink, kojeg je nekad koristilo Alfa Romeo, a danas Smart i Twingo…
… zadržava krutu vezu među kotačima, ali je diferencijal odvojen i spojen s karoserijom, čime smanjuje neogibljene mase.
De Dion, napredna je izvedba stražnjeg krutog ovjesa, koja povezuje vrline krutog mosta i neovisnog vješanja. Stražnji su kotači povezani krutom vezom, mostom (strelice), ali su odvojeni od diferencijala, koji je učvršćen na karoseriju.
Pogonska se veza ostvaruje slično kao kod suvremenih neovisnih ovjesa, s pogonskim vratilom i dva homokinetička zgloba sa svake strane.
Glavna mu je prednost što smanjuje neogibljene mase i rizik poskakivanja kotača na neravnom asfaltu. Usto se na normalnoj cesti ne mijenja kut bočnog nagiba kotača, neovisno o opterećenju, što je dobro za bočno vođenje. Tako De Dion ujedinjuje prednosti krutog i neovisnog ovjesa.
Najviše ga je koristio Alfa Romeo, najuspješnije u modelu Alfa 6, koji se proizvodio od 1979. do 1986. Koristili su ga 1960-ih i Opel, Maserati… Posljednje su ugradnje u modelima Smart ForTwo te Smart ForFour i Renault Twingo.