Nakon premijere Volkswagena ID.3, novog njemačkog aduta s električnim pogonom, svojevrsnog električnog Golfa, iz Wolfsburga najavljuju električni crossover ID.4, koja bi trebala ponuditi više prostora od Tiguana…
Ali, nakon prvih špijunskih fotografija mnoge je šokirala sličnost s ‘konfekcijskim’ modelom Opel Grandland X, premda u formi povišenog Crossovera nema puno prostora za ‘dizajnerske slobode’. Aerodinamični kompaktni monovolumen dugačak 455 cm, širine 187 cm i visine 150 cm, zaokružen je međuosnim razmakom od 283 cm. Osigurat će raskošan komfor i prtljažnik od 550 do 1700 litara.
Poput modela I.D. 3 napravljen je na zajedničkoj platformi za električni pogon MEB, u osnovnoj verziji elektromotor od 150 kW ugrađen straga (!) pokreće stražnje kotače.
Struktura karoserije je od kombinacije čelika, aluminija i ugljičnog kompozita, a sve s ciljem postizanja potrebne strukturalne čvrstoće uz nisku masu
Litij-ionske baterije kapaciteta 83 kWh ugrađene su u podnicu, kao u skateboardu, stražnje kotače pokreće elektromotor od 150 Nm, a autonomija po WLTP-u iznosu najmanje 500 kg.
Službeno se predstavljanje očekuje u travnju na salonu u New Yorku, što potvrđuje na najprije ‘puca’ na američko tržište.