IKONA MARKE, osvojila je Le Mans 1951.

Jaguar Classic priprema ograničenu seriju novih ručno izrađenih Jaguara C-type

Jaguar Classic proizvodi ograničenu seriju novih ručno izrađenih primjeraka kultnog Jaguara C-typa za proslavu svoje 70. godišnjice.

Jaguar Classic oživljava strogo ograničenu seriju novih C-Type primjeraka, u slavu baštine ovog legendarnog modela i njegovih uspjeha u moto sportu, 70 godina nakon što je prvi put jurio do pobjede na 24 sata Le Mana. Novu seriju vozila javno su predstavitli na prestižnom Concours of Elegance u palači Hampton Court, ovaj petak, 3. rujna.

Nastavak C-typea bit će ručno izrađen u Jaguar Classic Works u Coventryju, prema specifikacijama C-typea ‘djela’ iz 1953. koji su dominirali 24 sata Le Mansa te godine, postigavši ​​drugu pobjedu u Le Mansu i nastavljajući trku uspjeha motosporta za tvrtku.

Tim u Jaguar Classic-u pomno je istražio povijest C-typea u skladu s strogim specifikacijama.

C-type je jedan od najpoznatijih automobila u slavnoj Jaguarovoj povijesti utrka, a vozili su ga neki od najcjenjenijih vozača u povijesti. Nastavak C-typea održava ikonični i napredni dizajn Malcolma Sayersa živim zahvaljujući prvoj primjeni 3D CAD crteža Jaguara Classic, spojenom dizajnu i baštini moto sporta s najnovijim inženjerskim alatima – naglasio je Dan Pink, glavni čovjek u Jaguar Classicu.

Vizija Malcolma Sayera, legendarnog dizajnera Jaguar automobila, aerodinamičara, inženjerskog čuda i umjetnika, prvotno se utrkivala od 1951. godine i donijela pobjedu u Le Mansu prvi put. Njegov pionirski dinamičan oblik pomogao je pobjedničkim vozačima Petera Walkera i Petera Whiteheada postići rekordnu prosječnu brzinu od 150.46 km/h.

Međutim, C-type posebno se ističe prvom upotrebom disk kočnica od 1952. Razvijene s Dunlopom, u kombinaciji s nadogradnjom motora i ovjesa, pridonijele su tome da C-type primjerci dominiraju 24 sata Le Mansa 1953., s prvim i drugo mjesto i rekordno nevjerojatna prosječna brzina od 170.3 km/h.

Originalni C-tyoe bio je poznat po fluidnom i aerodinamičnom obliku, koji je dizajnirao Malcolm Sayer, kojeg je William Lyons regrutirao 1950. Prvotno nazvan XK120C i koristeći to kultno vozilo kao bazu, C-type će postati jedan od najvažnijih automobila u povijesti Jaguara.

C-type koristio je XK120 motor, mjenjač i ovjes, dok je Malcolm Sayer usavršio  aerodinamičnu karoseriju koristeći svoje iskustvo u inženjerstvu. Koristeći komplicirane matematičke formule za stvaranje trodimenzionalnih krivulja, Sayer je primijenio svoju jedinstvenu sposobnost umjetničke vještine i aerodinamičke stručnosti za proizvodnju C-typea. Učinio je njegov egzotični dizajn živim naprednim izračunima.

Nije ni čudno da se ovakvi uspjesi onda vežu uz ovaj model…

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin