HHO generator (1/3): platite 500 eura, dobijete muda pod bubrege…

HHO generator je jedna od najzanimljivijih ‘hokus-pokus-tehnologija’, gdje se principom ‘čarobnog štapića’, ovim ili onim uređajem, potrošnja goriva može jednostavno smanjiti za 20, 30, ponekad i za više od 50 posto…

HHO generator je uređaj koji se temelji na poznatom procesu proizvodnje vodika i kisika elektrolizom iz vode te njihovom upuhivanju u usisnu cijev i miješanju s usisnim zrakom benzinskih i dizelskih motora, samo što se pritom, za neracionalnu potrošnju vodika, troši više energije nego što se dobije…

Čudno je kako se oni koji o tome razmišljaju ne zapitaju zbog čega bilo koja od većih automobilskih tvrtki, koje u smanjenje potrošnje goriva od jedan posto ulažu desetke, a ponekad i više od sto milijuna eura, ne prigrabi takva rješenja.

‘Teorije zavjere’, po kojima naftni lobi koči takva rješenja potpuno su besmislene, jer naftni lobi, svjestan da će se rezerve nafte prije ili poslije iscrpiti potiče te neizravno i izravno financira istraživanja u smanjenje potrošnje goriva. Tako osigurava duži vijek korištenja fosilnih goriva i svoju budućnost, a zaradu ionako održava ili povećava povišenjem cijene goriva.

Automobili su, sustavnim uvođenjem mjera ‘downsizinga’ te sve većom primjenom turbopunjača i direktnog ubrizgavanja i među benzincima, od 2005. potrošnju snizili za 30 posto. Na globalnoj je razini u unapređenje motora uloženo više od 20 milijardi eura, dakle milijarda za svaki postotak uštede, u što su naftne kompanije i lobiji uložili više od polovice.

Nema tu ‘čarobnih štapića’, elektromagnetskih zavojnica koje usmjeravaju i ioniziraju lance molekula, generatora vodika… Postoji samo naporan i temeljit razvoj, uz golema ulaganja. Problematiku iznosimo školski, što jednostavnije i razumljivije, a istodobno tehnološki precizno i temeljito.

Što je to HHO generator?

HHO generator je uređaj koji se temelji na poznatom procesu proizvodnje vodika i kisika elektrolizom iz vode te njihovom upuhivanju u usisnu cijev i miješanju s usisnim zrakom benzinskih i dizelskih motora. Ponekad se u vodu za elektrolizu dodaju kemijske supstance nepredvidivog učinka, koje su potencijalno štetne za motor.

Koji su argumenti onih koji ga zagovaraju?

Dodavanjem vodika i kisika u usisnu cijev, koji se proizvode elektrolizom uz pomoć struje koju proizvodi alternator motora (ili iz akumulatora) osigurava se potpunije, odnosno potpuno izgaranje. Time se povećava učinkovitost motora, smanjuje potrošnja goriva za 20 do 60 posto te emisija štetnih plinova i čađe.

Koliko su ti argumenti vjerodostojni?

Nimalo, jer se temelje na nestručnom, površnom i tendencioznom pristupu problematici izgaranja goriva, odnosno rada motora s unutarnjim izgaranjem, i/ili svjesnoj manipulaciji. Logika je slična kao kod ‘perpetuum mobilea’, koji ‘funkcioniraju’ tako što je uvijek negdje skriven patuljak ili elektromotor koji ga pokreće. U jednom koraku je uvijek prevara.

U čemu je Kvaka 22?

HHO je dobro promišljena tehnološka besmislica, kojom se manipulira, kao što je besmislica da naftnom lobiju ne odgovara da su automobili štedljiviji i čišći. Na perfidan, a većini neupućenih uvjerljiv način (servira im se ono što žele čuti, a svatko želi jeftino doći do velike uštede), površno i tendenciozno prezentira se tehnološki ciklus od više faza, u kojem se zanemaruje ključna, koja poništava sve ostale.

Potpuno pogrešnim tehnološkim pretpostavkama dolazi se do ‘uštede’, koja je nemoguća (veći su izgledi da HHO poveća potrošnju goriva, nego da je imalo smanji), a onda se fiktivnom i nestvarnom uštedom kalkulira ‘isplativost’ i ‘ušteda’ na 100, 1000, 10.000 km…

U nastavku (2/3) objašnjavamo bit manipulacije tehnologijom…


Komentari

loading...