DRUGA STRANA MEDALJE

Zarada je najvažnija, ekološke norme su, prvenstveno, za biznis!

Hrvatska nema autoindustrije i nema što štititi. Zbog čega bismo ulagali golem novac u najstrože ekološke standarde, kad je 75 posto zagađenja ionako transgraničnog podrijetla?!

Jeste li znali da jedna krava tijekom dana u atmosferu ispusti koliko i 30 auta, a jedan Airbus A320 na letu od Zagreba do Münchena u atmosferu izbaci koliko svi zagrebački automobili tijekom dva dana? Više nitko ne sumnja kako ekologija nije samo radi ekologije, nego i radi (poslovne) politike, odnosno biznisa.

Mnogi stručnjaci ističu kako je forsiranje ekološke čistoće, za zemlje bez automobilske industrije, poput naše, kontraproduktivno.Ako se već emisija štetnih plinova automobila s normama Euro 4 spustila na toliko nisku razinu da 50 auta s tom normom ispuhuje koliko jedan stari automobil iz 1990-ih, kakvih je još gomila na našim cestama, čemu sjeći dlaku na sto mjesta.

Najava europske komisije o dodatnom pooštrenju ekoloških normi mnogima će zagorčati život. Automobili će nužno poskupjeti, a iza svega krije se želja moćnika automobilske industrije da zauzdaju utjecaj kineske autoindustrije.

Kinezi još muku muče s Euro 6d-Temp (privremene), koje stupaju na snagu 1. rujna 2019., a Europa je već spremna i za norme Euro 6d, koje će postati obvezne 1. rujna 2021. Europsko će zakonodavstvo strože norme propisati čim se Kinezi približe.

To je bit stvari Bez Boscha, Siemensa… koji će uzeti svoj (velik) dio kotača, Kinezi neće moći dalje. Isti je scenarij i s Euro-NCAP zvjezdicama, koje služe sigurnosti, ali i zaštiti europske automobilske industrije.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo