Test

Test: Lexus UX 250h F Sport - odvažan spoj luksuza i tehnologije, cilj

Novi kompaktni SUV osvaja futurističkim dizajnom i tehnologijom, a spreman je pomrsiti račune i njemačkoj konkurenciji malom potrošnjom (do 6 litara) i odličnim performansama. Japanski premium opet je na domaćem terenu...

Test: Renault Clio TCe 100 R.S. Line, šminker niže klase, s pokrićem!

Francuski adut B-segmenta (5. generacije), s licem Meganea, novim 3-cilindarskim turbobenzincem (1.0) i atraktivnom opremom penje se na vrh klase, ali i košta...

Test: Jeep Renegade 1.3 GSE 4x4 Limited AT9, dobrodošla benzinska inje

Solidan kompaktni SUV, s novim turbobenzincem snage 180 KS, rafalnom automatikom i 'pametnim' integralnim pogonom pokazuje spretnost i dinamičnost, ne i štedljivost...

Test: Citroën C3 1.2 PureTech 110 Shine S&S BMV6, izvrsna kombinacija

Francuski osvajač ulica već treću godinu zaredom odiše svježinom, a specifičnim stilom, komforom i funkcionalnošću privlači kupce. Turbobenzinac od 110 KS odlično mu pristaje, dobro vuče, fino zvuči i razmjerno je štedljiv (6,5 litara)...

U usporednom testu crossovera B-segmenta pobjednik je V...? Ne!

Seat Arona 1.0 TSI! Slijede: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI, Mazda CX-3 Skyactiv-G121, Opel Crossland X 1.2 DIT, Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet All Grip, Hyundai Kona 1.0 T-GDI, Fiat 500X 1.0 FireFly Turbo...

BMW 320d vs. 520d? Petica je bolja od Trice! Ili možda nije...

Dizelskih 1995 ccm, 190 KS i 400 Nm te 8-stupanjska ZF automatika, u srednjoj i višoj srednjoj premium klasi, novinari portala Autozeitung.de prednost su dali Seriji 5. Ali, temeljem uspoređenog i izmjerenog, naš 'palac gore' je, bez dvojbe, za Seriju 3!

Test: Volkswagen Golf 1.6 TDI Rabbit, je li ovo najisplativiji Golf ik

Uvjerljiva kombinacija performansi (10,2 s, 198 km/h), vozne dinamike, sigurnosti i štedljivosti (oko 5 l) te filigranske, prvoklasne izvedbe, sve je 'izbrušeno', gotovo da ne može bolje za 152.203 kn, osim što komfor straga nije rekordan i uskoro dolazi novi model, 'osmica'...

Nova Ford Kuga, kompaktni SUV 'na krilima' Focusa IV

S novim 3-cilindarskim turbobenzincem 1.5 sa 120 i 150 KS, 4-cilindarskim turbodizelašima 1.5/120 KS i 2.0/190 KS te 48V meko-hibridnom izvedbom oduševio funkcionalnošću i dinamičnošću...

Test: Citroën C3 PureTech 82 Live, s funkcionalnošću kompakta

Francuski adut niže klase, u obogaćenoj osnovnoj verziji, s poletnim, elastičnim i štedljivim 3-cilindarskim benzincem, prostranošću i spretnošću te dobrom cijenom, poželjan je izbor…

Vozili smo: Ford Ranger Raptor - tenk s dozvolom za cestu, novi je kra

Još jedan model iz Ford Performance radionice pokazao je sve svoje mogućnosti na jadranskoj obali, ekstremni pick-up donosi 213 KS uz 10-brzinski automatik...

Vozili smo: Ford Focus ST očaravajuće dinamičan, šalje RS u mirovinu

Prezentacija na europskoj razini održana je na domaćem terenu, u okolici Zadra isprobali smo najnovije uratke iz Ford Performance sektora. Izveli smo 276 KS na dalmatinsku magistralu...

Škoda Scala 1.0 TSI, u usporednom testu, pobijedila najljuće konkurent

Drugi je Ford Focus 1.0 EcoBoost, treći Volkswagen Golf 1.0 TSI, a četvrta Mazda3 SkyActiv-G 2.0 M Hybrid. Koliko je to objektivno, a koliko subjektivno...

Test: Renault Twingo TCe 95 Intens, konačno došao 'na svoje'

Francuski adut A-segmenta, 'ispeglan' redizajnom, s najboljim gadgetima u klasi i dovoljno temperamentnim (13,1 s, 165 km/h) turbobenzincem s 93 KS, troši oko 6 litara i vraća se u prvi plan...

Mora li u usporednom testu Golf uvijek biti prvi? Ne mora!

U turbobenzinskom odmjeravanju 3-cilindarski Ford Focus 1.0 EcoBoost/125 KS pobjeđuje 'za prsa', drugi je Volkswagen Golf 1.5 TSI BlueMotion/130 KS, a treća, očekivano, Opel Astra 1.4 DI Turbo/125 KS...

Test: Nissan Leaf Tekna, električni revolucionar položio test, ali nij

Performanse uz pomoć elektromotora od 150 KS i 320 Nm su odlične, realan (ne lažemo vas) doseg je 250 kilometara. Ipak, nešto nam je malo zasmetalo...

Test: Toyota Yaris MY19 1.5 HSD BiTone TSS Y20, umjetnik niže klase s

Najpopularniji gradski hibrid, donosi novi doživljaj u vožnji gradom, uz sve to troši kao što i očekujete. na kapaljku (4-5 litara)

Test: Mazda3 Skyactiv-D116 Plus, profinjena, temperamentna, perfektna,

Prostran ‘vozački’kompakt iz Hiroshime, izvedbom i tehnologijom perfektan, s dizelašem od 116 KS pruža poželjan spoj dinamičnosti (10,3 s, 194 km/h) i potrošnje malo veće od pet litara...

Dizelski Golf, Focus, Astra, Mazda3 i Civic u usporednom testu, pobjeđ

Drugi je Golf, treća Mazda3, četvrti Civic, peta Astra, kompakt iz Kölna najbolje izbalansiran presudila najbolja vozna svojstva, osjećaj za volanom, kočnice, potrošnja...

Test: Opel Combo Life 1.5 Turbo D Innovation, je li treći i najveći?

Kompaktni Minivan, blizanac Citroën Berlinga i Peugeot Riftera, oduševljava funkcionalnošću, s PSA-ovim dizelašem snage 130 KS i momenta 300 Nm pruža zavidan temperament (185 km/h, 10,6 s), a troši pet-šest litara. 'Razumni odlikaš'...

Mazda 3 Skyactiv-G 20 M Hybrid vs. Volkswagen Golf 1.0 TSI, u njemačko

Golf! Zar ste sumnjali? Pobjeđuje u kategorijama 'Karoserija' i 'Vozni komfor', čak i 'Motor/mjenjač', premda je najvažnije, 'Vozna dinamika', ali uz 18 posto višu potrošnju, na japanskoj strani. Mazda dobiva i kategoriju 'Troškovi/ekologija', a 1625 eura je skuplja i realno ispuhuje 18 posto više CO2. Nije baš logično...