USPOREDNI TEST AUTOZEITUNG.DE

Audi Q5 Sportback pobijedio BMW X4 i Mercedes-Benz GLC, vrline u turbobenzinskom izdanju

Audi Q5 Sportback 45 TFSI quattro, BMW X4 xDrive30i, Mercedes-Benz GLC 300 4Matic Coupe, tri premium SUV-a srednje klase, s dvolitrenim turbobenzincima, pogonom 4×4 i automatskim mjenjačima u usporednom testu Autozeitung.de. Pobijedio je (ne) očekivano igrač iz Ingolstadta…

Kad se u bilo kojem njemačkom usporednom testu imamo model iz koncerna Volkswagen, pobjednik se zna gotovo unaprijed. Ma koliko konkurencija bila jaka. U ovom testu su uspoređena tri premium modela iz Svetog njemačkog trojstva, koji jedan drugome dahću za vratom…

To je usporedba neusporedivog, jer je Golf kompaktna klasa (C-segment), Octavia je na granici kompaktne i srednje klase (C i D-segment), a BMW Serije 3 je srednja klasa (D-segment). BMW Serije 3 je jedini premium…

Audi Q5 Sportback 45 TFSI quattro, dimenzija 4689 x 1893 x 1775 mm i međuosnog razmaka 2851 mm, pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1995 ccm,  s 12V remenskim starter-generatorom, koji razvija najveću snagu od 150 KS pri 4000/min i najveći okretni moment od 320 Nm pri 1500 – 3000/min. Snaga se na stražnje kotače prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1740 kg. Do stotke ubrzava za 8,8 s, najveća je brzina 215 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,9/34,5 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 5,8 l/100 km. Osnovna verzija stoji 56.450 eura, testni model 61.455 eurra.

BMW X4 xDrive30i, dimenzija 4751 x 1918 x 1621 mm i međuosnog razmaka 286 mm, pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1998 ccm, koji s 48V remenskim starter-generatorom, razvija najveću snagu od 252 KS pri 5200 – 6500/min i najveći okretni moment od 350 Nm pri 1450 – 4800/min. Snaga se na sve kotače (4×4) prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem ZF. Izmjerena je masa 1857 kg. Do stotke ubrzava za 6,3 s, najveća je brzina 240 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 35,7/33,9 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 9,1 l/100 km. Osnovna verzija stoji 58.500 eura, testni model 65.700 eura.

Mercedes-Benz GLC 300 4Matic Coupe, dimenzija 4731 x 1890 x 1600 mm i međuosnog razmaka 2873 mm, pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1991 ccm, koji razvija najveću snagu od 258 KS pri 3200 – 4000/min i najveći okretni moment od 370 Nm pri 1800 – 4000/min. SSnaga se na sve kotače (4×4) prenosi 9-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1875 kg. Do stotke ubrzava za 6,5s, najveća je brzina 240 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,7/34,2 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 9,7 l/100 km. Osnovna verzija stoji 50.450 eura, testni model 66.312 eura.

Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova.

Audi Q5 Sportback 45 TFSI quattro, BMW X4 xDrive30i, Mercedes-Benz GLC 300 4Matic Coupe:

Karoserija: 686, 696, 677
Vozni komfor: 760, 731, 731
Motor/Mjenjač: 692, 694, 671
Vozna dinamika: 722, 717, 722
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2860, 2838, 2801
Troškovi/Ekologija: 289, 281, 278
Konačna ocjena: 3149, 3111, 3079
Poredak: 1, 2, 3

Pobjednik je, naravno., Audi Q5 Sportback 45 TFSI quattro, a vi ocijenite koliko je sve realno. Činjenica je da Audi nudi najbolje perforrmanse uz najnižu potrošnju, ali to (ni)je najvažnije

Ovako je ocijenio Marcel Kühler, Autozeitung.de:

Audi Q5 Sportback vješto usklađuje sportski dizajn sa svakodnevnom korisnošću. Uz to, model iz Ingolstadtu pruža najbolju voznu dinamiku u kombinaciji s visokom udobnošću. Budući da je, s jednakom razinom opreme i jeftiniji od konkurencije, Sportback osvaja svoj prvi test usporedbe. Još sportskiji BMW X4 ciljnu liniju prelazi na drugoj poziciji, s podnošljivim deficitom

Njegove prednosti uključuju okretnost u vožnji i izvrstan automatski mjenjač s osam brzina. Trećeplasirani Mercedes GLC Coupé također je poželjan model za ljubitelje premium SUV vozila koji, između ostalog, pruža najbolji komfor pri visokim brzinama. Međutim, Mercedes-Benz, kad se iznivelira oprema je najskuplji te ima najvišu potrošnju i najveće operativne troškove.

Izvor: Autozeitung.de

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin