NA TRAGU B I C SEGMENTA

Citroën C3 Aircross Shine Puretch 110 S&S BVM6, iste ambicije uz novosti koje vesele

Shine paket otkriva svu raskoš ovog modela, a poznati 3-cilindarski turbobenzinac već je tradicionalno prvi izbor u ovoj priči. Koliko sreće donosi ovaj simpatični crossover?

Neki modeli su nam definitivno, jako dobro poznati. Novi C3 Aircross jedan je iz te kategorije. Možda promjene nisu vidljive odmah na prvu, ali se ipak radi o osvježenoj verziji. Citroën svoju postavu blago, ali sigurno u svim pravcima pomlađuje. Odvažnost je ono što krasi francusku marku, a povijest to dokazuje.

Aircross izvedbe više nisu novost. Naziv je to koji se već etablirao i svaki poznavatelj dobro zna kako se iza toga krije povišeni modeli spremni za pustolovine.

Promjene su minimalne, sve je u detaljima…

Osvježeni model? Da, iako promjene nisu značajne, Citroën  je ipak na zanimljiv način pomladio svoj vrlo traženi model. Zapravo, najveća promjena su dodani krom detalji i najupadljiviji detalj – svjetla u LED tehnologiji.

Novi redizajn znači samo jedno, čak 70 kombinacija boja, tako da će svatko imati jedinstven primjerak za sebe. Testirani primjerak stigao je u kaki sivoj boji (tako je stvarno službeni naziv), koja u doplati stoji 3.000 kuna.

S kojim argumentom će vas ovaj model oboriti? Prije svega svojim drugačijim nastupom i velikom dozom funkcionalnosti. Nekako smo uvjerenja da će prema njemu više ‘naginjati’ pripadnice ljepšeg spola. Također, osjećaj povišenog sjedenja uz dimenzije koje su prava mjera za sve prilike (4155 mm). Unutar putničke kabine ponajviše će uživati vozač i suvozač, dok će iza biti nešto manje komocije. Zapravo, sve ovisi o prvom redu i njihovoj komociji…

Prtljažnik zapremnine 410 l progutat će sve i jednu vrećicu iz velikog shoppinga. Ako je ipak putovanje u pitanju i za torbe i sitnice će se pronaći mjesto…

Pogled na unutrašnjost donosi poznato ozračje. Zapravo, Francuzi su doslovno shvatili to minimalno osvježenje. Tako C3 Aircross donosi nešto finije materijale, a prvo u oko upada fini materijal poput tkanine duž cijele širine instrument table. No, fino upakirana plastika i dalje prevladava. Instrumenti su ostali i dalje analogni. Na sredini se nalazi ekran osjetljiv na dodir koji broji 9 inča u dijagonali, koji je poboljšan i bar na prvu djeluje puno fluidniji u radu.

Vlasnici će uživati, naravno ako odaberu tu opciju, u 9-inčnom infotainmentu…

C3 Aircross osvojit će velikim brojem pretinaca, pa ako ste lik koji voli natrpati vozilo različitim sitnicama, onda ovaj model ima jak adut.  Što se tiče vozača, dodatnu ugodu će činiti i osjećaj da uz vas stoji 12 sigurnosnih tehnologija.

Trocilindraš radi mirno i zaslužuje pohvale, a sa 110 KS i 205 Nm okretnog momenta ima potencijala…

Novi C3 Aircross zadržat će istu ponudu motora. Dakle, poznate BlueHDi i PureTech sklopove. Testirani primjerak stigao je u PureTech 110 izvedbi. Pogonski sklop koji nam je zapravo jako dobro poznat. Ispod poklopca motora za pogon brine 3-cilindarski turbobenzinac obujma 1199 ccm koji broji 110 KS i 205 Nm. Za njegovu razigranost brine i 6-stupanjski ručni mjenjač. Rekli bismo, dobar je, ako ste navikli na nešto dulje hodove…

Uz takvu atribute, C3 Aircross s mjesta do 100 km/h stiže za 10,1 sekundi i postiže najvećih 186 km/h. Te performanse omogućavaju dinamičnost i temperament kako na gradskim tako i na otvorenim cestama. Na kraju, potrošački je ovaj automobil sasvim solidan. U prosjeku, računica u potrošačkom dijelu iznosi – 7,3 l.

Kao i svaki drugi Citroën, u laganom tonu vožnje osvaja svojom udobnošću. No, ovjes pokazuje svoju drugu stranu pred puno većim izazovima. Neravnine nekada baš i ne upije kako biste očekivali, ali u gradskim uvjetima i pažljivom vožnjom imat ćete dojam da posjedujete automobil s adaptivnim ovjesom…

Također, zvučna izolacija vozila u gradskim uvjetima je sasvim dobra, dok na autoputu pri brzinama većim od 135 km/h, pomalo specifičan dizajn ostavlja traga.

Citroën ponovno donosi zanimljiv popis opreme u bogatom Shine paketu. Tako će svi koji se odluče upravo za njega uživati uz 9-inčni tablet osjetljiv na dodir uz dodatak 3D navigacije i Mirror screen i Apple CarPlay, te Android Auto. Tu je i sustav za automatsko kočenje, električno sklopivi retrovizori, dvobojna karoserija, stražnji parking senzori i kamera te upozorenje za nenamjerno prelaženje crte (AFIL). Tu je i sustav za prepoznavanje prometnih znakova, s tempomatom/limitatorom brzine.

Još nešto i zapravo jako bitno. Citroën C3 Aircross nudi uz 5 godina jamstva ili 80.000 km.

Sve to na kraju, po francuskom receptu ima i cijenu. Ona je vrlo konkurentna i počinje od 126.400 kuna, a za primjerak poput testnog treba nadodati još 30-ak tisuća.

Citroën C3 Aircross Shine Puretech 110
POGON
Motor: turbobenzinski, 3 cil., SOHC, 8V,  direktno ubrizgavanje
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1199 ccm
Provrt x hod: 75,0 x 90,5 mm
Kompresija: 10,5 : 1
Snaga: 81 kW (110 KS) pri 5500/min
Moment: 205 Nm pri 1750/min
Mjenjač: ruč., 6 st.
Pogon: prednji
Start/stop: da
KAROSERIJA
Izvedba: crossover B-segm., 5V, 5 sjedala
Gabariti: 4155 x 1756 x 1597 mm
Međuosni razmak: 2604 mm
Cd: 0,32
Krug okretanja: 10,8 m
Masa/nosivost: 1159/621 kg
Prtljažnik: 420 – 1289 l
Spremnik: 45 l
EuroNCAP: 5 zvjezdice
PODVOZJE
Ovjes: MacPherson/polukrut
Kočnice: samov. diskovi 294 mm/diskovi 272 mm
Ručna: mehanička
Naplaci: čelični
Gume: 215/50 R 17
PERFORMANSE
Brzina: 186 km/h
0-100 km/h: 10,1 s
Potrošnja na testu 7,3 l/100 km
CO2: 109 g/km
CIJENE
Testni model: 154.311 kuna

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo