VOZILI SMO

Citroën C4 (2021.), francuski ‘baby X6’ stigao u Hrvatsku, ma too!

Crossover razigranog i hrabrog dizajna stoji od 134.900 kuna, a u ponudi će biti uz dizelski i benzinski i električni e-C4…

Novi C4 otkriven je još prošlo ljeto. Hrabar dizajn odmah je izazvao brojne komentare internet publike, a ništa se nije promjenilo do danas. Samo što sada, s lica mjesta, uživo, možemo reći kako stvarno izgleda zanimljivo i jako dopadljivo.

Prezentacija je održana u Zagrebu….

Povišeni C4 doista je odmjerenih kompaktnih dimenzija, u duljinu broji 4,35 m. Francuska odvažnost kroz sva ove godine je impresionirala, a ništa se nije promjenilo do danas…

S prvim test vožnjama uvjerili smo se u tradicionalne odlike marke. Ponovno je sav fokus usmjeren na udobnost i ugodu u vožnji.  Konkretno, imali smo prilike voziti PureTech 130 izvedbu s 8-brzinskim automatikom u Shine paketu opreme. I prvi dojmovi govore, kako bi ovaj automobil mogao s razlogom zaintrigirati publiku…

Najzanimljiviji dio vozila? Stražnji kraj, svakako! (foto: Hrvoje Grguljaš)

Mehanički dio već je poznat, ali dizajnerski odmak je ono što će mnoge ‘kupit’. Kao i pogeld kad zavire u interijer vozila…

Francuska marka donosi novi digitalni kokpit u zanimljivom formatu, pri tome središnjim dijelom dominira 10″ zaslon osjetljiv na dodir kojim se upravlja većinom funkcija. Sviđa nam se što su Francuzi poslušali ‘kritike’ pa su klimatizacijske postavke vratili kroz tipke i kolute…

Također, funkcionalnost je na višoj razini, broj pretinaca (ukupno 39 litara), na ploči s instrumentima ispred suvozača pronaći ćete i dodatni pretinac (tvrtke Feel) koji nudi prostor za tablet (mogućnost biranja za iPhone ili Samsung), a nosač ladica omogućuje sigurno pričvršćivanje. Prtljažnik broji primjerice 380 litara.

Sigurnost putnika također je na visokom nivou, u svakom trenutku brine 20 sustava za pomoć u vožnji uključujući prilagodljivi tempomat, aktivno držanje trake i pomoć za detektiranje vozila u mrtvom kutu kao i prepoznavanje prometnih znakova.

Vožnja Zagrebom je otkrila njegov talent za udobnost, kao i štedljivu stranu, koja je na zavidnoj razini uz 130 benzinski KS. Trošili smo nekih 7,3 litre u prosjeku.
Motorizacijski, Citroen nudi benzinske i dizelske motore te električni e-C4. PureTech program nudi se pod palicom 1,2-litrenog 3-cilindarskog turbo benzinca, u solucijama sa 100, 130 i 155 KS, a 1,5-litreni 4-cilindarski BlueHDi dizelaši sa 110 i 130 KS.

Full electric verzija raspolaže sa 136 KS i 350 kilometara dosega s jednim punjenjem uz pomoć baterije od 50 kwH.

Novi C4 hrabar je novi adut marke, koji veliku šansu ima u vidu početne cijene od 134.900 kuna do registracije za osnovnu verziju s 1.2 benzincem od 100 KS, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i opremom Live koja ima sve što je potrebno današnjem modernom automobilu. Citroen je odmah ponudio i zanimljive akcije, a to su besplatna prva registracija, 5-godišnje jamstvo. Ova crossoverska coupe priča ima potencijala, a naši ljudi vole ovakave linije…

foto: Autoportal.hr

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin