OD 121.900 kuna

Dacia Jogger stigla na hrvatske prometnice, pravi obiteljski multipraktik nudi najviše ‘kvadrata’ za najmanje

Na prekrasnim cestama Učke upoznali smo potencijal najnovijeg modela rumunjskog proizvođača – Dacia Jogger, spaja najbolje od proizvođača. Početni model dostupan je od 121.900 kuna…

Možda vrijeme nije bilo najbolje, kiša nije prestajala padati, ali ni to nije smetalo da Dacia Jogger pokaže svoj potencijal. Vožnja od Zagreba prema kvarnerskom području bila je dovoljna da se uvjerimo u potencijal novog modela.

Novim i povoljnim obiteljskim modelom u izvedbama s 5 ili 7 sjedala, Dacia spremno juriša na C-segment. Dacia Jogger četvrti je stup proizvodne strategije marke. Nakon predstavljanja posve električnog malog gradskog automobila Spring, kompakta Sandero i SUV-a Duster, Dacia je odlučila osvježiti punudu za velike obitelji s modelom, koji nudi do sedam sjedala. Predstavljanje Dacije Jogger dio je strategije obnove ponude marke, a do 2025. trebala bi biti predstavljena još dva modela.

Ovaj svestrani obiteljski automobil ispunjava sve kriterije budući da spaja duljinu karavana, prostranost monovolumena i izgled SUV-a. Zapravo, on je klasa za sebe. Jogger, kao punokrvni član obitelji Dacia, nudi najbolji omjer cijene, prostranosti i svestranosti.

S imenom koje asocira na sport, outdoor aktivnosti i pozitivnu energiju, Dacia Jogger nastavlja pronositi novi identitet marke. Kratko, Dacia Jogger i međunarodno, to ime simbolizira njegovu izdržljivost i svestranost uporabe. Dacia Jogger savršen je životni suputnik za obitelji koje vole izlete u divljinu.

Dacia Jogger će isprva biti dostupan s dvjema opcijama motora: posve novim benzinskim motorom TCe 110 i benzinsko-plinskim motorom TCe 100 ECO-G. Dacia je jedini proizvođač koji sve svoje modele nudi s benzinskim i dvogorivnim motorom ECO-G, a 2023. ponudu će proširiti i hibridnom tehnologijom. Dacia Jogger bit će najpristupačniji hibridni model sa sedam sjedala na tržištu!

Domaći trgovci narudžbe primaju od studenog 2021., a prve isporuke u Hrvatskoj kreću u travnja 2022. Zanimljivo, već 350 kupaca u Hrvatskoj, čeka na svoj Dacia Jogger, koji bi u idućim tjednima trebali biti isporučeni, S druge strane, ako se sad odlučite za narudžbu modela – rok isporuke je 6 mjeseci i Dacia garantira kako se dogovorena cijena neće mijenjati. Bez obzira na događanja u svijetu.

Isto tako, vrijedi istaknuti kako će Dacia cijelokupnu gamu vozila osvježiti s novim vizualnim identitetom (logotipom) na maski, krajem 2022. Ovaj potez nas je malo i začudio, s obzirom da je Jogger potpuno novi model, pa ostaje nejasno zašto nisu odmah krenuli s ovim potezom, baš zato jer će prvi kupci na neki način postati ‘zakinuti’.

Jogger je koktel Dacia modela. Prednji dio je posuđen od novog Sandera (LED svjetla u obliku Y), dok je njegov potencijal izvan terena (razmak od tla 200 mm) blizak Dusteru.

Prednji profil novog modela ističe se širokom i prepoznatljivom maskom, snažnim blatobranima koji guraju kotače prema uglovima karoserije i isklesanim vodoravnim poklopcem motora. Kotači postavljeni u ravnini s blatobranima i stražnji spojler zaslužni su za dinamičan izgled, dok okomita stražnja svjetla pridonose širem dojmu prtljažnika, istovremeno naglašavajući stražnje blatobrane zbog čega automobil djeluje stabilno i uravnoteženo.

Dacia Jogger pustolovan izgled duguje krovnim nosačima, izraženim lukovima blatobrana i visokom razmaku od tla (200 mm kada je vozilo neopterećeno) zahvaljujući čemu je spreman pokoriti svaki teren.

Platforma CMF-B, koja se već ugrađuje u novi Sandero i novi Logan, u samom je središtu Dacijine strategije za modele iz B i C segmenta. Dacia Jogger ima jedinstven stražnji modul kojim postiže duljinu od 4,55 m pa se može pohvaliti prostranošću i svestranošću modela iz C-segmenta.

Veliki međuosovinski razmak (2,9 m) modela Dacia Jogger, prostor za glavu od 912 mm i okomiti stražnji kraj (okomita stražnja svjetla, iznimno širok poklopac prtljažnika i niski utovarni prag) zaslužni su za obilje putničkog i prtljažnog prostora. Zbog velike duljine stražnjih vrata i linije bočnih prozora (40 mm), olakšan je pristup i boravak na stražnjim sjedalima. S duljinom od 4,55 m, Dacia Jogger najdulji je model u ponudi marke. Njegove dimenzije odgovor su na zahtjeve obitelji koje traže svestrano vozilo za svakodnevnu upotrebu.

Jedan od zanimljivijih detalja na novom Joggeru su modularni krovni nosači.
Neke inačice Dacije Jogger bit će opremljene modularnim i lako prilagodljivim krovnim nosačima. Budući da su prilagođeni najrazličitijim vrstama putovanja (pa i onima koje uopće ne očekujete) na njima možete prenijeti teret do 80 kg (bicikle, skije, krovne kovčege itd.). Ovaj domišljati sustav u potpunosti je usklađen s načelima marke – praktično, jednostavno i ekonomično.

Prtljažnik mjeri do 708 litara u izvedbi s pet sjedala i 160 litara (VDA) u izvedbi sa sedam sjedala, a kad je treći red sjedala preklopljen, obujam iznosi 565 litara. Budući da je prtljažni prostor visok (661 mm) i dugačak (1150 mm), preklapanjem jednog od sjedala iz trećeg reda, u njega će bez problema stati dječja kolica ili dječji bicikl. Jednostavnim uklanjanjem trećeg reda sjedala, cijela obitelj imat će dovoljno prostora za svu opremu za izlete, alat ili pak za kućnog ljubimca. Kako bi prijevoz i pohrana različitih predmeta bili jednostavni i sigurni, prtljažni prostor je opremljen elastičnim trakama i četirima prstenovima za pričvršćivanje tereta. Ondje se nalazi i 12 V utičnica. Jogger nudi 60 kombinacija pozicioniranja sjedala, zadanja dva reda sjedala…

Dacia Jogger zadovoljava potrebe za prostorom i svestranošću toliko važne u svakodnevici svake obitelji. S ukupno 24 l prostora za odlaganje u putničkom prostoru, novi model jamči udobnost svim putnicima – bili oni sprijeda, u sredini ili straga!

Neke inačice opremljene su sklopivim stolićima i držačima čaša za putnike u drugom redu. Stolići se mogu produljiti do 70 mm kako bi odgovarali potrebama svih putnika. Drugi red opremljen je i dvjema ISOFIX pričvrsnim točkama za dječje sjedalice.
Putnici u trećem redu uživat će u pojedinačnim sjedalima, naslonima za ruke i velikom bočnom prozoru za prozračivanje i bolji pogled na cestu. Sve tri klupe ovog sedmerosjeda imaju vlastito stropno svjetlo. Visina sjedala (+55 mm) između prvog i drugog te trećeg (+25mm) reda sjedala pruža još veću udobnost za putnike straga.

Dacia Jogger u unutrašnjosti nudi 24 l prostora za pohranu, dovoljno za sve putnike. Glavni su pretinci 7-litreni pretinac za rukavice, pretinci u vratima sprijeda i straga u koje stane 1-litrena boca, 1,3-litreni zatvoreni pretinac središnje konzole i šest držača čaša.

Interijer i kvaliteta modela je kakvu smo upoznali na najnovijim generacijama Sandera i Dustera. Zapravo, identična je. Isti materijali koji donose značajan napredak marke. U prijevodu, Jogger donosi jednostavno iskustvo korištenja, baš ono što će brojni korisnici cijeniti.

Ograničena serija modela Jogger zvat će se Extreme te će imati još naglašeniji terenski stil. Bit će dostupna u pet boja karoserije: biserno crnoj, sivoj Slate, sivoj Moonstone, ledeno bijeloj i terakota smeđoj.

Crni krovni nosači, retrovizori, aluminijski naplatci i shark antena još će više doći do izražaja zahvaljujući prednjoj i stražnjoj zaštiti podvozja u sivoj boji Megalith. Ograničena serija Extreme ističe se i naljepnicama s imenom na prednjem kraju i naplatcima. Pragove krase posebne zaštitne trake specifične za tu inačicu.

Ozračje u unutrašnjosti još više podižu crveni šavovi i kromirani ukrasi na oblogama prednjih vrata. Popis sveobuhvatne opreme uključuje kameru za vožnju unatrag, klima-uređaj i karticu za zaključavanje/ otključavanje vozila bez upotrebe ruku.
Dacia Jogger Extreme opremljen je ekskluzivnim tepisima ispred svake klupe i gumenom zaštitnom oblogom prtljažnika.

Dacia Jogger dostupan je s tri opcije multimedijskog sustava kako bi svatko mogao izabrati pravi za sebe: pametni sustav Media Control može se koristiti u kombinaciji s pametnim telefonom i bez njega, Media Display dostupan je s 8-inčnim dodirnim zaslonom, dok Media Nav omogućuje navigaciju s pomoću pametnog telefona i bežično zrcaljenje.

Sustav Media Display uključuje četiri zvučnika, USB priključak i visoko postavljen 8-inčni dodirni zaslon blago nagnut prema vozaču za još veću vidljivost i ergonomičniju uporabu. Intuitivno i praktično sučelje s Bluetoothom kompatibilno je sa sustavima Android Auto i Apple CarPlay. Preko novog prozora „Automobil” pristupa se postavkama sustava za pomoć u vožnji.
Naposljetku, sustav Media Nav s ugrađenom navigacijom i Wi-Fijem omogućuje bežično povezivanje sa sustavima Apple Car Play i Android Auto. Audiosustav uključuje šest zvučnika i dva USB priključka.

Već u serijskoj opremi, početni model dolazi bez klime (doplata 3.000 kuna), pruža sve što im je potrebno kako bi ostale povezane u vožnji: pametno postolje za punjenje, 3,5-inčni digitalni TFT zaslon i, ovisno o inačici, do tri 12 V utičnice za punjenje elektroničkih uređaja. Serijska oprema uključuje i komande na upravljaču za tempomat i graničnik brzine te automatska svjetla.

Dacia Jogger konstruiran je na suvremenoj platformi, ima ojačanu karoseriju, šest zračnih jastuka te najnovije sustave za pomoć u vožnji i sigurnosne značajke.

Budući da je konstruiran na suvremenoj platformi i ojačan vrlo otpornom i krutom karoserijom, Dacia Jogger sjajno odolijeva udarcima. Strukturna poboljšanja karoserije uključuju ojačani prostor motora (bočni nosači i spušteno podvozje) i putnički prostor. Senzori pritiska na vratima povezani s akcelerometrom rano prepoznaju da je došlo do bočnog sudara i tako ubrzavaju aktivaciju zračnih zavjesa i bočnih zračnih jastuka te sprječavaju nastanak ozljeda u predjelu trbuha, prsa i glave.

Sustav za pomoć pri naglom kočenju je aktivan od 7 do 170 km/h, ovaj sustav preko prednjeg radara računa udaljenost od vozila ispred vas (od 7 do 80 km/h za nepokretna vozila). Uoči li opasnost od neizbježnog sudara, vozača će upozoriti vizualnim i zvučnim signalom. Sustav će zatim:
– pojačati snagu kočenja u slučaju da vozač nedovoljno snažno zakoči te i dalje postoji opasnost od sudara
– snažno zakočiti ako vozač sam to propusti učiniti.

Sustav nadzornog mrtvog kut aktivan je od 30 km/h do 140 km/h i upozorava vozača na opasnost od sudara s drugim vozilom koje se nalazi pokraj ili iza vozila. Četiri ultrazvučna senzora (dva straga i dva sprijeda) prepoznaju vozila u mrtvom kutu, uključujući i motocikle. Prepozna li sustav drugo vozilo u mrtvom kutu, aktivirat će svjetla na odgovarajućem retrovizoru.

Sustav za pomoć pri parkiranju donosi četiri radarska senzora sprijeda i straga, kamera za vožnju unatrag i dinamičke linije za navođenje. Uključuje zvučna i vizualna upozorenja koja manevriranje pretvaraju u dječju igru.

Sustav održava pritisak na kočnici dvije sekunde kako bi spriječio pomicanje vozila unatrag na uzbrdici, a vozaču pružio dovoljno vremena za pomicanje stopala s papučice kočnice na papučicu gasa.

Dacia Jogger serijski je opremljen najnovijom generacijom graničnika brzine i elektroničkog nadzora stabilnosti, dok su u nekim inačicama opcijski dostupne i komande tempomata na upravljaču.

Kupcima Dacije Jogger na raspolaganju je raznovrsna ponuda motora, prilagođena potrebama svake obitelji: novi 1,0-litreni benzinski motor TCe 110 i benzinsko-plinski motor ECO-G 100. Motori su opremljeni funkcijom Start&Stop te ispunjavaju zahtjeve norme Euro 6D Full.

Dacia Jogger dolazi s novim benzinskim motorom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. TCe 110 je jednolitreni, trocilindarski turbomotor s izravnim ubrizgavanjem koji razvija 110 KS (81 kW). Zahvaljujući aluminijskom bloku motora teži manje, dok ga okretni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo čini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.

Novi TCe 110 izdvaja se i tehničkim poboljšanjima kao što su veća snaga, manja potrošnja goriva i niže emisije CO2. Njegova varijabilna faza otvaranja ventila, pumpa za ulje promjenjiva obujma i uporaba različitih visoko učinkovitih materijala pridonijeli su snažnijim performansama i manjoj potrošnji goriva. Ugrađena ispušna grana, filtar krutih čestica i središnja brizgaljka pomažu smanjiti emisije CO2. Benzinski motor TCe 110 stoga nudi najnapredniju tehnologiju za vrhunski doživljaj vožnje i najbolju ravnotežu performansi i potrošnje.

Dacia je jedini proizvođač koji u svim svojim modelima nudi benzinske i dvogorivne (LPG) motore s oznakom ECO-G. Budući da se ti motori ugrađuju izravno u tvornici, kupcima je zajamčena sigurnost i pouzdanost. Razdoblje jamstva proizvođača, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su onima inačice s benzinskim motorom (spremnik za plin nalazi se na mjestu gdje se inače nalazi rezervni kotač).

Potrošnja 1-litrenog motora ECO-G 100 u mješovitom ciklusu vožnje (WLTP) kreće se od 6-7,8 l/100 km (mi smo četvrtak i vožnju prema Učkoj odradili na brojci od oko 8 litara). Prosječne su emisije inačice s benzinsko-plinskim motorom za 10 % niže od onih ekvivalentne benzinske inačice. Štoviše, s benzinsko-plinskim pogonom moguće je povećati doseg na 1000 km zahvaljujući dvama spremnicima: 40-litrenom spremniku plina i 50-litrenom spremniku benzina.
Dacia pametno koristi snagu plinskog pogona kako bi zajamčila još jednostavniju uporabu, veći užitak u vožnji, niže emisije CO2 i veći doseg.

Dacia će 2023. obogatiti svoju ponudu hibridnim motorom. Pritom će Dacia Jogger biti prvi model marke opremljen hibridnom tehnologijom, a time i najpovoljniji hibrid sa sedam sjedala na tržištu.

Hibridni Dacia Jogger imat će 1,6-litreni benzinski motor, dva električna motora (jedan glavni motor i jedan visokonaponski elektropokretač-generator) te dog-clutch mjenjač s više načina rada. Prikupljanje energije kočenja u kombinaciji s velikim kapacitetom samopunjive baterije od 1,2 kWh (230 V) i učinkovitošću automatskog mjenjača omogućit će do 80 % gradske vožnje na posve električni pogon, čime će kupci uštedjeti do 40 % goriva (u usporedbi s ekvivalentnom benzinskom inačicom u gradskoj vožnji i uz vožnju jednoličnim stilom).

Cijena Joggera počinje od 121.900 kuna!

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo