VOZILI SMO

Dacia Sandero i Sandero Stepway službeno stigli, značajano naprednija i dostupna od 81.900 kuna

Dacia je i službeno na domaćem tlu predstavila novu generaciju, popularnog gradskog modela Sandero. Naravno, odmah smo isprobali i Stepway inačicu u okolici Zagreba…

Najavljivali smo je kao novi hit niže klase, a sad te riječi možemo i potvrditi. Novi Sandero treće generacije danas smo imali prilike isprobati i uvjeriti se u njegov napredak.  Puno svježiji dizajn oslanja se na novu CMF-B platformu, s koje stižu modeli kao što su Clio i Captur, a upravo tu leži ključ svega. Što se dimenzija tiče, dužinom povećanom na 4088 mm (+20) i širinom od 175 (+2) cm te prtljažnikom od 410 litara (1.455 l s preklopljenim sjedalima) zakoračiti u kompaktnu klasu, što će mu svakako biti i dodatni adut među kupcima.

Prof. Dr. Željko Marušić, glavni urednik Autoportal.hr, također je isprobao mogućnosti nove 3. generacije modela…

Najinteresantniji su ponovno paketi opreme (Essential i Comfort), pa će kupce ovog modela veseliti činjenica kako Sandero sada stiže serijski s LED prednjim svjetlima te novim upadljivim i zbilja prepoznatljivim LED svjetlosnim potpisom u obliku slova Y. Već spomenuta LED svjetla povećavaju vidljivost noću, za 37% u pogledu povećanja duljine snopa i 9% širine snopa. Novi oblik vrata i vanjskih retrovizora poboljšava aerodinamiku automobila, a istovremeno smanjuje buku zraka za sve putnike.

U unutrašnjosti pažnju plijeni redizajnirana kontrolna ploča zajedno s novim dizajnom otvora za klimatizacije. Sandero u običnoj i Stepway imaju tri stražnja sjedala u koja se mogu smjestiti tri odrasle osobe, dok dijeljena preklopna stražnja klupa 1 / 3-2 / 3 (ovisno o verziji) donosi daljnju praktičnost. Prtljažnik Sandera ima izdašnih 330 litara te ima ravni pod s podesivom visinom i dva položaja. Također, tu je i rafiniraniji interijer u odnosu na prethodnika, a novost je i automatski klima uređaj te senzor za kišu i svjetlo, a zanimljivo je kako je Dacia odlučila nove modele opremiti s električnom parkirnom kočnicom u skupljim inačicama.

Tu je i novi Media Nav infotainment sustav koji sadrži 8,0-inčni zaslon osjetljiv na dodir smješten na vrhu armaturne ploče s četiri zvučnika u cijelom vozilu. Zaslon je blago nagnut prema vozaču radi bolje vidljivosti i ergonomije. Dizajn je elegantan, a intuitivno sučelje jednostavno za upotrebu kompatibilno je s Bluetoothom i Android Auto te Apple CarPlay.

ECO-G izvedba donosi 100 KS uz tvornički ugrađeni plin…

Što se motorizacije tiče, Dacia će dolaziti samo s benzinskim motorima. Tako će ponudu činiti trocilindarski 1.0 SCe atmosferski motor sa 65 KS, te TCe 90 izvedba i najjača 1.0 TCe od 100 KS, uz ECO-G dodatak (plinsku instalaciju).

Sigurnosne opreme također ne nedostaje, pa će Sandero ovog puta, sigurni smo, dobiti maksimalnih 5 zvjezdica EuroNCAP testiranja. Serijski sada raspolaže s Emergency brake assist sustavom za kočenje u nuždi, a moguće će biti doplatiti i senzor mrtvog kuta te asistent za pomoć pri parkiranju.

Stepway inačica viša je u odnosu na standardnu verziju za nešto više od 30 mm…

Nema sumnje kako će privatni kupci, ali i brojna poduzeća posegnuti. Pogotvo ako pogledate cjenik ovog sad prilično atraktivnog modela. Sandero 1.0 SCe dostupan je već od 81.900 kuna, dok je Stepway Essential izvedba od 90 KS dostupna od 99.900 kuna. Dacia će i dalje biti važan igrač na brojnim tržištima širom EU…

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin