AUTOZEITUNG.DE

Fiat 500e pobjednik u testu električnih modela A i B segmenta

BMW i3, Fiat 500e, Mini Cooper SE i Renault Zoe R135 Z.E. 50 suočili su adute u testu njemačkog portala Autozeitung.de. Pobijedio je Fiat 500e, premda je na testu imao doseg od 218 km, a posljednje plasirani Renault Zoe 293 km…

Fiat 500e, dimenzija 3632 x 1683 x 1527 mm i mase 1346 kg (izmjerene), pokreće se elektromotorom snage 85 kW/116 KS  i okretnog momenta 220 Nm te do 100 km/h ubrzava za 8,4 sekunde, a najveća je brzina elektronički ograničena na 150 km/h. Pri 100 km/h zaustavlja se u 34,1/35,3 m (hladno/toplo). Litij-ionska baterija kapaciteta 37 kWh omogućava doseg 262 km (deklarirano), odnosno 218 km (izmjereno). Cijena bez poticaja iznosi 39.000 eura.

Mini Cooper SE, dimenzija 3845 x 1727 x 1432 mm i mase 1395 kg (izmjerene), pokreće se elektromotorom snage 135 kW/184 KS  i okretnog momenta 270 Nm te do 100 km/h ubrzava za 6,8 sekunde, a najveća je brzina elektronički ograničena na 150 km/h. Pri 100 km/h zaustavlja se u 36,3/35,1 m (hladno/toplo). Litij-ionska baterija kapaciteta 28,9 kWh omogućava doseg 193 km (deklarirano), odnosno 162 km (izmjereno). Cijena bez poticaja iznosi 32.500 eura.

BMW i3, dimenzija 4111 x 1775 x 1598 mm i mase 1325 kg (izmjerene) pokreće se elektromotorom snage 125 kW/170 KS  i okretnog momenta 149 Nm te do 100 km/h ubrzava za 7,2 sekunde, a najveća je brzina elektronički ograničena na 150 km/h. Pri 100 km/h zaustavlja se u 36,0/36,2 m (hladno/toplo). Litij-ionska baterija kapaciteta 37,9 kWh omogućava doseg 271 km (deklarirano), odnosno 228 km (izmjereno). Cijena bez poticaja iznosi 39.000 eura.

Renault Zoe 135 Z.E. 50, dimenzija 4087 x 1787 x 1562 mm i mase 1325 kg (izmjerene), pokreće se elektromotorom snage 100 kW/135 KS  i okretnog momenta 245 Nm te do 100 km/h ubrzava za 8,2 sekunde, a najveća je brzina elektronički ograničena na 140 km/h. Pri 100 km/h zaustavlja se u 36,1/36,0 m (hladno/toplo). Litij-ionska baterija kapaciteta 52 kWh omogućava doseg 353 km (deklarirano), odnosno 228 km (izmjereno). Cijena bez poticaja iznosi 39.000 eura.

Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova:

Fiat 500e, Mini Cooper SE, BMW i3, Renault Zoe 135 Z.E. 50:

Karoserija: 491, 464, 479, 484
Vozni komfor: 654, 631, 647, 639
Motor/Mjenjač: 682, 679, 683, 676
Vozna dinamika: 626, 663, 644, 591
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2453, 2436, 2453, 2390
Troškovi/Ekologija: 429, 507, 468, 446
Konačna ocjena: 2882, 2843, 2921, 2836
Poredak: 3, 1, 2, 4

Pobjednik je Fiat 500e.

Ovako je, zaključno, ocijenio Mihael Godde, Autozeitung.de:

Čak i osam godina nakon debija, BMW i3 i Renault Zoe i dalje su svježi za budućnost. Ipak, novi ‘električari’ iz Engleske i Italije nude više. Uglavnom zato što ne odustaju od zabave vožnje. Električni i dinamični Fiat stoga pobjeđuje na ovom skupnom testu. Cijena mu je nenadmašna, oprema vrhunska, izrada dobra, užitak u vožnji velik i domet dovoljan – i samo on može napuniti do 85 kW.

Mini Cooper SE osvaja drugo mjesto, jer ostaje Mini čak i na struju, slavi zabavu u vožnji, nudi najbolju izradu i, sasvim je netipično, jeftiniji je od konkurencije – premda ima najkraći doseg, to nije najvažnije. BMW i3 bori se za treće mjesto ugodnim svestranim svojstvima, dobrom izradom, zanimljivim materijalima, dobrom ergonomijom i pristojnim dometom. Renault Zoe nenadmašan je u dosegu. Premda zaostaje po ostalom za konkurentima, najprodavaniji je u klasi.

Izvor: Autozeitung.de

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin