TKO JE POBJEDNIK U TESTU AUTOZEITUNG?

Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid, Mazda3 e-Skyaktiv G 2.0 M Hybrid, Volkswagen Golf 1.5 TSI

Foto: Autozeitung.de

Volkswagen Golf 1.5 TSI, naravno, u svim kategorijama osim u cijeni/troškovima…

Izvor: Autozeitung.de

Ugledni njemački portal Autozeitung.de testirao je tri popularna kompakta s benzinskim motorom i ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, koji se bitno razlikuju oi koncepciji. Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid je opremljen 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 999 ccm s hibridnom potporom , Mazda3 e-Skyaktiv G 2.0 M Hybrid se pokreće 4-cilindarskim atmosferskim benzincem s direktnim ubrizgavanjem i Atkinsonovim ciklusom i hibridnom potporom, a Volkswagen Golf 1.5 TSI se pokreće 4-cilindarskim turbobenzincem i blagohibridnom potporom

Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid, dimenzija 4378 x 1825 x 1452 mm i međuosnog razmaka 2700 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem s direktnim ubrizgavanjem obujma 999 ccm, s blagohibridnom potporom preko sustava starter-generator, koji razvija sinergijsku najveću snagu od 155 KS pri 6000/min i sinergijski najveći okretni moment od 190 Nm pri 2100 do 5000/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i. Izmjerena je masa 1300 kg. Do stotke ubrzava za 9,5 s, najveća je brzina 211 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,1/33,8 m (hladno/vruće), potrošnja po WLTP-u je 5.0 l/100 km, a na testu je prosječno trošio 6,8 l/100 km. Osnovna verzija stoji 28.950 eura

Mazda3 e-Skyaktiv G 2.0 M Hybrid, dimenzija 4460 x 1790 x 1440 mm i međuosnog razmaka 2725 mm, pokreće se atmosferskim benzincem s direktnim ubrizgavanjem obujma 1998 ccm, s blagohibridnom potporom preko sustava starter-generator, koji razvija najveću snagu od 150 KS pri 6000/min i najveći okretni moment od 213 Nm pri 4000/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1394 kg. Do stotke ubrzava za 8,7 s, najveća je brzina 206 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 35,0/35,5 m (hladno/vruće), potrošnja po WLTP-u je 5,4 l/100 km, a na testu je prosječno trošio 6,9 l/100 km. Osnovna verzija stoji 26.890 eura

Volkswagen Golf 1.5 TSI, dimenzija 4287 x 1789 x 1478 mm i međuosnog razmaka 2619 mm, pokreće se 4-cilindarskim turbobenzincem obujma 1498 ccm, koji razvija najveću snagu od 150 KS pri 5000-6000/min i najveći okretni moment od 250 Nm pri 1500 do 3500/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem . Izmjerena je masa 1322 kg. Do stotke ubrzava za 8,8 s, najveća je brzina elektronički ograničena na 224 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 33,6/34,0 m (hladno/vruće), potrošnja po WLTP-u je 5.0 l/100 km, a na testu je prosječno trošio 6,8 l/100 km. Osnovna verzija stoji 30.635 eura

Kako su novinari ocijenili pokazuje sljedeće (po kategoriji max 1000):

Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid, Mazda3 e-Skyaktiv G 2.0 M Hybrid, Volkswagen Golf 1.5 TSI

Karoserija: 552, 594, 610
Vozni komfor: 690, 653, 712
Motor/Mjenjač: 647, 651, 664
Vozna dinamika: 706, 747, 743
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2637, 2528, 2701
Troškovi/Ekologija: 404, 439, 393
Konačna ocjena: 3041, 2967, 3094
Poredak: 2, 3, 1

Ovako je ocijenio Elmar Siepen, Autozeitung.de:

Već ionako dobre kvalitete koje ima Ford Focus poboljšane su faceliftingom. Uvećani zaslon osjetljiv na dodir, poboljšana glasovna kontrola i standardna potpuna LED prednja svjetla, na primjer, čine ga vrhunskim u smislu sigurnosti. Dinamična vozna svojstva osiguravaju užitak u vožnji, kao i živahni trocilindraš. Tako da završava na drugom mjestu.

Njegov vječni protivnik i pobjednik testa, Volkswagen Golf, na kraju ga je nadmašio s vrjednijom sigurnosnom opremom, više udobnosti i boljim voznim karakteristikama.

Mazda3 je bila treća. Tjesnija od konkurencije također je manje udobna, uvjerava u usporednom testu najuglađenijom vožnjom i atraktivnom ravnotežom troškova.

Autor