USPOREDNI TEST – AUTOZEITUNG.DE

Ford Focus ST – Hyundai i30 N – Volkswagen Golf GTI? Najslabiji je najbolji!

Top Gun kompakti, Ford Focus ST 2.3 EcoBoost (280 KS), Hyundai i30 N Performanse (275 KS) i Volkswagen Golf GTI (245 KS) u usporednom testu Autozeitung.de sučelili su adute. Pobjednik je, naravno…

Riječ je o najsnažnijim verzijama, s prednjim pogonom i 6-stupanjskim mjenjačem sličnih , ali ipak različitih performansi. Krenimo od mase, koja je pokazatelj solidnosti izvedbe, ali utječe i na performanse. i30 N je najveće izmjerene mase (1465 kg), slijedi Focus ST (1422 kg), a treći je Golf GTI (1402 kg).

Najmoćniji motor ima Focus ST, koji iz 2261 ccm razvija 280 KS i 420 Nm, u sredini i30 N s 275 KS i 353 Nm, a treći, Golf GTi razvija 245 KS i 370 Nm. Snage se kod sva tri na prednje kotače prenosi ručnim 6-stupanjskim mjenjačem i elektroničkom blokadom diferencijala (ASR).

Razmjerno snazi je i redoslijed ubrzanja do 100 km/h: 5,8 s, 6,1 s i 6,2 s, a najveća brzina sva tri je elektronički ograničena na 250 km/h. Najveća je razlika u izmjerenoj potrošnji goriva: Ford Focus ST je trošio 9,5, Hyundai i30 N 9,2, a Golf GTI 8,2 l/100 km/h.

Najbolje rezultate na mjerenju kočenja pri 100 km/h, hladno/vruće imao je Golf GTI (33,5 / 32,9 m), drugi je Focus ST (33,5 / 33,4 m), a treći Hyundai i30 (35,7 / 34,3 m).

Pobjednik je, premda uvjerljivo najskuplji, zar ste sumnjali, Volkswagen Golf GTI. Pobijedio je u kategorijama Karoserija, Vozni komfor i Motor/Mjenjač, Focus ST 2.3 EcoBoost je najbolji u kategoriji Vozna dinamika, a u klasi Troškovi/Ekologija prvi je Hyundai i30 N Performance.

Pobjeda sportskog Golfa 8 prilično je uvjerljiva, a to je bilo jasno i prije samog testa.

Ovo je zaključak kojeg potpisuje Marcel Kühler (Autozeitung.de)

Novi VW Golf GTI pokazuje, prije svega, vrlo racionalne vrijednosti. Kompakt iz Wolfsburga nudi prostranu karoseriju, opsežnu sigurnosnu opremu i najbolju udobnost. Uz to, troši najmanje goriva i najsnažnije koči. To mu osigurava pobjedu u usporednom testu

Ford Focus ST izvrsnim voznim svojstvima i snažnim pogonom nudi mnogo više za srce sportskog vozača. Zauzvrat, ljudi rado prihvaćaju manje gubitke u udobnosti ili varijabilnosti ponude – drugo mjesto za dinamičnost i karakter.

Hyundai i30 N također nadahnjuje sportskim duhom. Međutim, za bolji rezultat na testu nedostaju suvremeni sustavi asistencije i snažnije kočnice. Treće mjesto mu se može oprostiti, jer uskoro slijedi redizajn.

Izvor: Autozeitung.de

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin