Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid pobijedio Renault Captur TCe 130 i Volkswagen T-Cross 1.0 TSI

Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid uvjerljivo pobjeđuje u dinamici vožnje, zahvaljujući izvrsnom 3-cilindarskom turbobenzincu sa 125 KS i 48V blagohibridnom potporom, koji je na testu prosječno trošio korektnih 6,7 litara…

Izvor: Autozeitung.de

Crossoveri odnosno SUV-modeli B-segmenta sve su popularniji na europskom i hrvatskom tržištu, pa je zanimljiv test tri zanimljiva aduta, Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid, Renault Captur TCe 130 i Volkswagen T-Cross 1.0 TSI koji je napravio Autozeitung.de. Usporedba je zanimljiva, ali njemački su novinari usporedili ipak različite opcije.

Ford i Volkswagen su upregnuti su 3-cilindarskim turbobenzincima, Ford sa 125 KS, 210 Nm i 48V blagohibridnom potporom, a Volkswagen sa 116 KS i 200 Nm. Oba sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i prednjim pogonom.

Renault raspolaže 4-cilindrašem, razvijenim s tvrtkom Daimler, sa 131 KS i 240 Nm, a snagu na prednje kotače prenosi automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva.

Renault ima najveću masu (1310 kg) i, očekivano najbolje performanse – ubrzanje do 100 km/h za 9,1 s, do 150 km/h za 21,3 s i najveća je brzina 193 km/h. Ford najmanje troši – 6,7 l, na testu, što je vrlo povoljni. Renault najbolje koči – zaustavlja se pri 100 km/h za 35,4 m (hladno) i 34,4 m (toplo).

Za usporedbu je važno da Volkswagen ima najnižu osnovnu cijenu (20.150 eura), a Renault nakon doplata. Kako su novinari ocijenili pokazuje sljedeća tablica, po kategorijama (prvi stupac): Karoserija, Vozni komfor, Motor/Mjenjač, Vozna dinamika, Ocjena svojstava (međuzbroj), Troškovi/Ekologija, Konačna ocjena.

A ovo je zaključak kojeg potpisuje Marcel Kühler, Autozeitung.de:

Debi po mjeri: mala ‘velika mačka’ od samog je starta zagrizla vrh segmenta: Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid impresionira sveobuhvatnom sigurnosnom opremom, nudi tipičnu visoku razinu užitka u vožnji i odgovorno troši gorivo.

To osigurava pobjedu u usporednom testuZnačajno prostraniji VW T-Cross 1.0 TSI osvojio je drugo mjesto na vlastitim svojstvima, usprkos predugom putu kočenja (na hladno), ali je srebrnu medalju u ukupnoj klasifikaciji morao podijeliti s novim modelom Renaultom Captur TCe 130.

Šarmantni Francuz skreće pozornost na sebe udobnošću ovjesa za odrasle, snažnim pogonom i razmjerno pristupačnim cijenama.

Komentari