SAVJET ZA KUPNJU

Honda Accord (2003. – 2008.): pouzdanija i isplativija od Passata…

Honda Accord sedme generacije, Jedna od najpouzdanijih limuzina na tržištu stvara probleme jedino ako je forsirana ili loše održavana, rijetka je zvjerka na tržištu rabljenih, a primjerci koji se nude, ako su u dobrom stanju, drže visoku cijenu..

Glavna je vrlina je pouzdanost te je Honda Accord godinama, uz japanske konkurente Toyota Avensis i Mazda 6, u vrhu svih statistika automobila koji se najmanje kvare. Treba računati na razmjerno skupo održavanje, no to je mana svih japanskih automobila.

Honda tradicionalno ima sve je napravljeno ‘na mjeru’ te je limarija manje čvrsta nego u Passatu, ali nije nimalo lošija. Visoku ocjenu zaslužuju i materijali unutrašnjosti, koji nisu najskuplje sorte, ali izgledaju trajno i solidno. Najveća mana svake Honde je što takve aute kupuju osobe sklone brzoj i agresivnoj vožnji te se lako može naletjeti na istrošen primjerak.

Zbog toga treba temeljito pregledati sve dijelove koji mogu otkrivati neumjerenu vožnju: istrošene diskove, izgorjele ispušne lonce, zazor u ležajevima i kuglastim zglobovima. Jasno, prije svega treba temeljito pregledati limariju i procijeniti je li automobil pretrpio teže oštećenje.

Ako je navedeno u redu, problema ne bi smjelo biti, jer Honda nudi visoku kvalitetu mehanike u svakom detalju, a problema nema ni s elektronikom. Motori i mjenjači su u samom vrhu, a bez greške je i upravljački mehanizam. Honda Accord je prije 20 godina imala jamstvo tri godine ili 100.000 km, što potvrđuje visoku kvalitetu, ali nabija cijenu na tržištu.

Honda Accord, jedan od najboljih modela srednje klase (mnogi koji se ‘kuže’ ruku u vatru bi stavili da je bolji od Passata) nažalost prije četiri godine povučen je s europskog tržišta. Model koji je startao 1976. ubrzo je pokazao izvrsnost. Vrline i mane pred-prethodne serije, rijetkog, ali poželjnog izbora onih koji za razmjerno mali iznos žele uvjerljivu i dinamičnu limuzinu, analizirali smo u testu rabljenog.

Japanci su pedantni, a ovo su problemi i kvarovi riješeni kroz standardne servisne aktivnosti:

PROBLEM
Buka iz ležajeva stražnjih kotača.
UZROK
Utjecanje vode u ležajeve stražnjih kotača kroz davač broja okretaja kotača ABS.
POPRAVAK
Ugradite set ležaja stražnjih kotača i set davača broja okretaja kotača ABS-a ako je potrebno.

PROBLEM
Utjecanje vode u prednja svjetla za maglu. Kondenzacija u prednjim svjetlima za maglu.
UZROK
Utjecanje vode kroz sklop električnih instalacija prednjih svjetala za maglu.
POPRAVAK
Skinite, očistite i osušite prednja svjetla za maglu. Ugradite prednja svjetla za maglu. Spojite i pričvrstite sklop električnih instalacija prednjih svjetala za maglu.

PROBLEM
Svijetli lampica upozorenja sustava za kontrolu brzine vožnje/prijelaza preko linije. Digitalni multifunkcijski zaslon pokazuje ‘ACC Err’.
UZROK
Nije standardna konfiguracija ovjesa (dimenzija guma). Neispravan tlak guma ili gume neodgovarajućih dimenzija, što uzrokuje neispravne podatke o brzini. Slaba veza između sustava za upozoravanje prilikom prelaska trake i multipriključka. Greška kontrolnog modula sustava za upozoravanje prilikom prelaska trake.
POPRAVAK
Provjerite je li ugrađen originalni ovjes te ima li oštećenja. Provjerite gume i tlak u gumama. Prednji i stražnji kotači moraju biti podešeni/provjereni. Kalibrirajte davač kuta upravljača koristeći odgovarajuću dijagnostičku opremu. Testirajte vozilo 2 minute pri brzini brzinom od min. 65 km/h. Ako svijetli lampica upozorenja sustava za kontrolu brzine vožnje/prijelaza preko linije provjerite vezu između sustava za upozorenje prilikom prelaska trake i multipriključka. Ako nije pronađena greška, ugradite novi kontrolni modul sustava za upozorenje prilikom prelaska trake.

PROBLEM
Poklopac usipne cijevi goriva neće se otvoriti ili potpuno zatvoriti.
UZROK
Opruga na poklopcu cijevi za ulijevanje goriva blokirana zbog unutarnjeg oštećenja/korozije.
POPRAVAK
Postavite modificiranu oprugu poklopca usipne cijevi goriva.

PROBLEM
Podrhtavanje prednjih kočnica.
UZROK
Jaka iskrivljenost diska prednje kočnice.
POPRAVAK
Provjerite je li iskrivljenost diska prednje kočnice manja od 0,04 mm. Zamijenite diskove prednjih kočnica ako je potrebno. Provjerite je li varijacija debljine diska prednje kočnice manja od 0,015 mm. Zamijenite diskove prednje kočnice ako je potrebno.

PROBLEM
Cviljenje/škripanje iz prednjih vratiju u vožnji.
UZROK
Neodgovarajuća izvedba gumene zaštitne trake vrata.
POPRAVAK
Ugradite modificirane gumene zaštitne trake vrata, ako je potrebno.

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor se gasi i loše vuče.
UZROK
Blokiran ventil povrata ispušnih plinova (EGR).
POPRAVAK
Ugradite modificirani ventil EGR.

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Motor teško pali i potom lupa.
UZROK
Trošenje bregastog vratila zbog loše izvedbe.
POPRAVAK
Provjerite jesu li vrhovi brjegova bregastog vratila istrošeni te ga zamijenite ako je potrebno.

PROBLEM
Nepravilan zvuk iz glavnog cilindra spojke, kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.
UZROK
Nedovoljna tvornička podmazanost glavnog cilindra spojke.
POPRAVAK
Ugradite modificirani glavni cilindar spojke.

PROBLEM
Škripanje pri otvaranju/zatvaranju vratiju.
UZROK
Zaprljan graničnik vrata.
POPRAVAK
Očistite zaprljan graničnik vrata.

PROBLEM
Kratka prednja svjetla povremeno trepere kada je uključen klima-uređaj.
UZROK
Alternator nedovoljno učinkovit pri velikim električnim opterećenjima (motor ventilatora kondenzatora klima-uređaja).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Postavite modificirani alternator.

PROBLEM
Kod greške pohranjen u memoriji grešaka računala motora (ECM): P0685.
UZROK
Greška kontrolnog releja motora (EC).
POPRAVAK
Zamijenite relej motora (EC) smješten u kutiji s osiguračima/ploči s relejima.

PROBLEM
Perači prednjih svjetala se ne uvlače.
UZROK
Ulazak prljavštine u perače prednjih svjetala.
POPRAVAK
Ugradite modificirane perače prednjih svjetala.

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora VTEC (MIL). Motor slabo radi.
UZROK
Neispravna razina ulja motora. Prenizak tlak dovoda ulja na sustav podešavanja faze ventila (VVT).
POPRAVAK
Dopunite ulje motora do ispravne razine.

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara (MIL). Motor se nakon paljenja odmah gasi.
UZROK
Neispravan signal s davača položaja bregastog vratila (CMP).
POPRAVAK
Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.

PROBLEM
Gašenje motora pri pritiskanju spojke.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).
UZROK
Neispravna lambda sonda (HO2S)
POPRAVAK
Zamijenite lambda sondu (HO2S). Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.

PROBLEM
Loš odaziv na gas prilikom ubrzavanja pri malim brzinama uzrokuje vibracije karoserije.
UZROK
Neispravno tijelo zaklopke. Sajla gasa zapinje (LHD).
POPRAVAK
Zamijenite tijelo zaklopke. Koristite dijagnostičku opremu, kako biste ponovno programirali računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom. Ako se vozilo još uvijek trese: Zamijenite sajlu gasa modificiranom verzijom (LHD). Zamijenite prednji amortizer modificiranom verzijom. Zamijenite donja ramena prednjeg ovjesa modificiranom verzijom. Zamijenite zadnje amortizere modificiranom verzijom. Provjerite i podesite geometriju prednjih i stražnjih kotača.

PROBLEM
Propuštanje ulja iz mjenjača. Otežana i zakašnjela aktivacija stupnjeva prijenosa tijekom polaska.
UZROK
Neodgovarajuća izvedba brtvila ulja desnog pogonskog vratila.
POPRAVAK
Postavite modificirano brtvilo ulja desnog pogonskog vratila. Koristite specijalan alat. Postavite novi brtveći prsten na srednje pogonsko vratilo i pogonsko vratilo. Ugradite tanki sloj maziva na žljebove pogonskog vratila. Mazivom napunite prijenos. Provjerite geometriju prednjih kotača i prema potrebi podesite.

PROBLEM
Motor neispravno radi i vibrira iz područja spoja motora i mjenjača
UZROK
Neispravan zamašnjak podijeljene mase.
POPRAVAK
Provjerite i po potrebi izmijenite zamašnjak podijeljene mase.

PROBLEM
Povremeni gubitak snage (2.2 CDTI). Oklijevanje/prekid rada.
UZROK
Blokada ventila povrata ispušnih plinova (EGR).
POPRAVAK
Ugradite modificirani ventil EGR. Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.

PROBLEM
Lampica za indikaciju kvara motora 2.2 CDTI (MIL) svijetli. Motor radi u prinudnom modu.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.

PROBLEM
Jako lupanje motora 2.2 CDTI pri malom gasu, na 1500-2000/min.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM). Neispravan kod kalibracije brizgaljke u računalu motora (ECM).
POPRAVAK
Programirajte kodove brizgaljki u računalu motora (ECM). Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.

PROBLEM
Nepravilan rad motora 2.2 CDTI tijekom regeneracije filtra čađe (DPF).
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.

PROBLEM
Neispravan rad motora. Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.
UZROK
Aktuator kontrole zraka usisne grane neispravan.
POPRAVAK
Zamijenite aktuator za kontrolu zraka usisne grane.

PROBLEM
Lupanje motora pri ubrzanju pri srednjem i velikom opterećenju.
UZROK
Greška senzora detonacija (KS) odnosno softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Ugradite novi osjetnik detonacija (KS) i dogradite softver te ponovno programirajte računalo motora (ECM)

PROBLEM
Buka/vibracije iz mjenjača kad je papučica spojke lagano pritisnuta.
UZROK
Cijev hidrauličke spojke prenosi buku u vozilo.
POPRAVAK
Ugradite prigušivač vibracija na cijev hidrauličke spojke.

PROBLEM
Kontrola brzine vožnje automatski se deaktivira.
UZROK
Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.

U suradnji s Auto Elektrika Novak d.o.o.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo