Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid! Na testu Autozeitung.de, korejski adut niže klase, bolji je nego Volkswagen Polo 1.0 TSI u voznoj dinamici i troškovima/ekologiji, što mu je osiguralo tijesnu pobjedu, premda je Polo bolje prošao u kategorijama: karoserija, vozni komfor i motor/mjenjač…
Ugledni njemački portal je usporedio dva modela B-segmenta, novi Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid i upravo redizajnirani Volkswagen Polo 1.0 TSI, oba s 3-cilindarskim turbobenzincima 1.0. Korejski je blagohibridni i sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke, a njemački je bez tih tehnoloških aduta…
Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid, dimenzija 4065 x 1760 x 1529 mm i međuosnog razmaka 2570 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 998 ccm, s 48V blago-hibridnim remanskim sustavom starter-generator, koji razvija najveću snagu od 100 KS pri 4500 do 6000/min i najveći okretni moment od 172 Nm pri 1500 do 4000/min. Snagu na prednje kotače prenosi 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Izmjerena je masa 1213 kg. Do stotke ubrzava za 11,2 s, najveća je brzina 185 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 33,8/34,3 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,5 l/100 km. Osnovna verzija stoji 20.966 eura.
Volkswagen Polo 1.0 TSI, dimenzija 4053 x 1751 x 1461 mm i međuosnog razmaka 2548 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 999 ccm, koji razvija najveću snagu od 95 KS pri 5000 do 6000/min i najveći okretni moment od 175 Nm pri 1600 do 3500/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Izmjerena je masa 1158 kg. Do stotke ubrzava za 10,8 s, najveća je brzina 187 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,9/34,5 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,3 l/100 km. Osnovna verzija stoji 20.550 eura.
Kako su novinari ocijenili pokazuje sljedeće (po kategoriji max 1000):
Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid, Volkswagen Polo 1.0 TSI
Karoserija: 512, 535
Vozni komfor: 595, 604
Motor/Mjenjač: 604, 613
Vozna dinamika: 669, 651
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2830 2403
Troškovi/Ekologija: 494, 459
Konačna ocjena: 2074, 2062
Poredak: 1, 2
Ovako je ocijenio Elmar Siepen, Autozeitung.de:
Volkswagen Polo nakon redizajna nije samo vrhunski u pogledu sigurnosti i povezivanja. Kao i dosad, razina udobnosti je znatna za ovu klasu automobila, a nadopunjuju je i dobre vozne karakteristike. Kvaliteta i izrada također su, za B-segment, na visokoj razini. Stoga ne iznenađuje što je Volkswagen Polo pobijedio u osnovnim značajkama.
Hyundai i20 oduševljava jednostavnijim upravljanjem i višom razinom dinamike vožnje. Odlučujući faktor za njegovu ukupnu pobjedu je znatno povoljnija cijena (automatski DCT mjenjač i 48V blagohibridna potpora vrijede 3000 eura). Tako u konačnom poretku, s tijesnom razlikom, osvaja prvo mjesto.