Jeep Compass 4xe, s hibridnih 240 KS, realno troši 5,15 litara?!

Jeep Compass 4xe, s turbobenzincem 1.33 snage 180 KS na prednjim kotačima i elektromotorom od 44 kW na stražnjim, prošao je zanimljiv test potrošnje goriva, u organizaciji portala de.motor1.com

Izvor: de.motor1.com

Jeep Compass je upregnut kombiniranom motorizacijom, koja osigurava, za SUV, izvrsne performanse, ubrzanje do stotke za 10,2 sekundi i najveću brzinu od 200 km/h. Jeep Compass 4xe samo na struju, napajan iz litij-ionske baterije kapaciteta 11,4 kWh, može prijeći 46 km (WLTP), realno 30 do 40 km.

Testni Jeep Compass opremljen je gumama Goodyear Ultragrip Performance+ 235/45 R19 M+S, za ‘broj većim’ od osnovnih, koje povećavaju potrošnju za 0,1 do 0,2 l/100 km.
Test je napravljen 26. veljače 2021., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri temperaturama od 15 do 20°C. Ukupno je prevezeno 1078 km, prosječnom brzinom 83 km/h.

Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.

Jeep Compass 4xe je testnu vožnju započeo s punom baterijom, koja više nije dopunjavana (preko strujne utičnice). Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 5,1 l/100 km te po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 5,2 l/100 km.

Po propozicijama testa uzima se aritmetička sredina, dakle 5,15 l/100 km. Benzinski spremnik od 36,5 litara razmjerno je malen i to je jedina objektivna mana ovog hibridnog SUV-a C-segmenta, Jeep Compass 4xe (mali benzinski doseg na otvorenoj cesti).

– gradska vožnja u Rimu: 8,0 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 456 km
– mješovita vožnja gradom i okolicom: 7,0 l/100 km, doseg 518 km
– autocesta (Autostrada): 8,4 l/100 km, doseg 434 km
– štedljiva vožnja): 5,0 l/100 km, doseg 730 km
– maksimalna potrošnja 28,0 l/100 km, doseg 127 km
– maksimalni doseg na električni pogon 51 km

S tim je rezultatima hibridni Jeep Compass 4xe malo bolji od izravnog konkurenta Mini Cooper S E All4 Countryman (5,25 l/100 km) i manjeg ‘sestrinskog’ modela Jeep Renegade 4xe Trailhawk (5,20 l/100 km) i malo lošiji od Mercedes-Benz GLA 250 e (5,10 l/100 km), ali s prednjim pogonom. Uvjerljivo najbolji u klasi je Kia Niro PHEV (3,30 l/100 km).

A uskoro čitajte i naše dojmove s testa istog modela.

Komentari