Copy-paste formati u auto industriji nisu problem, kada dobijete jedan ovako dobro poznati, a opet uvjerljiv gradski model. Mazda2 Hybrid već nas je prvi dan na testu zadivila uvjerljivim potrošačkim dostignućima u gradu…
Mazda2 Hybrid ne skriva da je rezultat japanske suradnje i dobrih odnosa između dva velika imena auto industrije. Zato nećemo previše o ‘prepisivanju’ i samom Yarisu.
U svojoj najnovijoj kampanji Mazda je pozvala poljskog umjetnika Jana Bajtlika da osmisli novo prirodno okruženje za model koji upravo testiramo Mazda2 Hybrid, a to je grad. Svojim jedinstvenim vizualnim stilom, inspiriran japanskom umjetnošću i majstorstvom, Jan crta živopisne gradske prizore spremne da ih istražite učinkovitom, sigurnom i zabavnom Mazdom2 Hybrid 2024. Ne čudi nas ovaj umjetnički izbor, jer Mazda2 baš je pravi gradski igrač.
Preuzeli smo ključeve nove Mazda2 jučer, a već nakon 24 sata možemo samo reći, ovako hibridi trebaju raditi i donositi računicu. Naše dosadašnje ‘skitanje’ za sad nas drži na 4,2 litre potrošnje po gradu. Dakle, Mazda ima prolaz već prvi dan. S druge strane, primjećujemo ponešto drugačiji izgled multimedije. Popis sigurnosne opreme je također dugačak i prati bratski Yaris. Već standardno Mazde2 Hybrid 2024 uključuje kameru za vožnju unatrag, napredne senzore, sustav za detekciju pješaka, sustav pomoći pri skretanju i sustav prepoznavanja prometnih znakova kako bi pružala maksimalnu zaštitu i pregled u najgušćem gradskom prometu. Homura paket samo cijelu priču podiže na još jednu višu stepenicu.
Cijena ovog auta je 31.658 eura. Ali trenutno je pri kupovini ‘dvojke’ hybrid aktualan eko bonus čime kupac ostvaruje uštedu od 3.000 eura što znači da je finalna cijena ovog auta 28.658 eura. Baš o tome ćemo također pisati u velikom testu…
HOMURA paket donosi: aluminijske naplatke 17×6,5J s gumama 205/45R17, sportska sjedala presvučena tkaninom s bočnim stranicama od sintetičke kože, bežični punjač za mobilni telefon, digitalnu 7″ instrumentna ploču, dvozonski automatski klima-uređaj, LED glavna svjetla, automatsko upravljanje dugim svjetlima, samozatamnjujući unutarnji retrovizor, mulitmedia audio-sustav sa zaslonom 10,5″ i bežičnim AC/AA.
TEHNIČKI PODACI – Mazda2 Hybrid Homura
POGON
Motor: 3 cilindra, 12 ventila, DOHC, VVT-iE (usis), VVT-i
Obujam: 1490 ccm
Snaga: 85 kW / 116 KS pri 6.600 o/min
Provrt i hod: 80.5 x 97.6 mm
Moment: 120 Nm pri 3600-4800 Nm Nm/o/min
Omjer kompresije: 14.0 : 1
Električni motor: 80 KS, 141 Nm
Mjenjač: bezstupanjski, kontinuirani automatski (CVT)
Pogon: na prednje kotače
KAROSERIJA
Izvedba: kompakt, B-segm., 5V, 5 sjedala
Gabariti: 3940 mm x 1745 x 1500 mm
Međuosni razmak: 2560 mm
Cd: 0,32
Krug okretanja: 9,6 m
Masa/nosivost: 1180 /645 kg
Prtljažnik: 286 – 947 l
Spremnik: 36 l
EuroNCAP: 5 zvjezdica
PODVOZJE
Ovjes: MacPherson, polukruta osovina
Kočnice: Samoventilirajući diskovi, 282 mm (sprijeda i straga)
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 205/45 R17
PERFORMANSE
Brzina: 175 km/h
0-100 km/h: 9,7 s
Potrošnja (EU): 3,2/2,7/3,6 l/100 km
Na testu: 4,8 /100 km
CO2: 73 g/km
CIJENA
Testni model: 28.658 Eura (Uz Eko bonus – Mazda2 Hybrid Homura)
Osnovni model: 24.795 Eura (Prime-Line 1.5L Hybrid VVT-i 116)