TESTIRALI SMO

Nissan Juke Tekna 1.6 143 HEV, napuhanko s hibridnim mišićima – zanimljiva kombinacija

Poznato gradsko lice od nedavno je dostupan s novom pogonskom solucijom. Nissan Juke sad vozi u pratnji hibridnog sklopa, 143 KS u kombinaciji dobro zvuče. Provjerili smo kako to u praksi djeluje…

Nissan Juke dobro nam je poznat. Kroz prvu generaciju, a danas i drugu generaciju koja polako, ali sigurno prati put megauspješnog prvog modela.

Podsjetimo, Nissan Juke prvi se put javnosti predstavio na auto salonu u Ženevi 2010. Na početku je dočekan s velikom skepskom, prije svega zbog svojeg dizajna, a na koncu se pokazao kako vrhunski potez Japanaca. Pokrenuo je pravu malu lavinu crossover modela kojih danas svi žele. Tržišni uspjeh i specifična tržišna ‘niša’ omogućila mu je status jednog od najprodavanijih modela čemu svjedoče i brojke od gotovo 1.5 milijun prodanih primjeraka.

Atraktivan i mišićav dizajn druge generacije modela Juke upada baš svima u oko…  (Foto: Nikola Jurković)

Suradnja Renaulta i Nissana donijela je puno toga dobroga i korisnog za svakog od proizvođača. Tako je nastala i CMF-B platforma, koju dijeli s francuskom polubraćom, naravno, mislimo tu na Renault Clio i Captur

U najbogatijem paketu opreme Tekna, koju je imao naš testni model, Juke smo doživjeli na najbolji mogući način. U odnosu na nedavno testirani model , ovdje je ipak najveća novost ono ispred vozača, a krije se ispod poklopca motora.

Ako niste do sad vidjeli i doživjeli Nissan Juke, reći ćemo vam kako ovaj model u duljinu broji 421 cm dužine te ima međuosni razmak od 264 cm.  Tekna paketa opreme između ostalog “nagradio” je Juke s 225/45 R19. Definitivno to donosi na atraktivnosti modela, ali vožnja po gradu može biti nekad malo naporna. Pogotovo, ako živite u dijelovima grada gdje ste prisiljeni eksperimentirati s parkiranjem…

Interijerom dominira kvalitetna plastika, sve izgleda sjajno i moderno. Jedino bi voljeli vidjeti moderan infotainment…

Juke u ovoj varijanti nije u unutrašnjosti donio neke veće promjene. Osim digitalnog hibridnog monitora i tijeka protoka struje. Jedino to. Smještaj za upravljačem se lako pronađe, sjedi se ugodno visoko, dok je sam kokpit pregledan i moderan, predstavljajući najbolji kompromis između analognih pokazivača te digitalnog zaslona dijagonale 7 inča. 

Bose zvučnici smješteni su, između ostaloga, i u naslone vozačkog i suvozačkog sjedala, a pružaju jedinstvenu zvučnu kulisu…

Bogati paket opreme Tekna ovdje itekako pokazuje svu raskoš, sportska sjedala (koja su dio serijske opreme) presvučena su u kombinaciji kože i tkanine, a mnoge će veseliti i činjenica kako su grijana. Tvrdih materijala u direktnom vidokrugu nema, a kožni trokraki upravljač s ravnim dnom oduševit će baš svakoga! Naravno, tu je i ambijentalna rasvjeta u decentnoj crvenoj boji, a za kristalno čisti zvuk brine se doplaćeno Bose Personal Plus audio sustav sa 8 zvučnika (doplata vrijedna 700-njak eura). Zvučnici su, između ostaloga, ugrađeni i u naslone za glavu na vozačevom i suvozačevom sjedalu, a cjelokupni dojam je odličan. Što se praktičnosti i prtljažnika tiče, detaljno smo o tome pisali u prvom testu modela Juke.

Tu je i ekran osjetljiv na dodir dijagonale 8 inča koji krije navigacijski sustav, DAB radio, ali i Apple CarPlay i Android Auto povezivost. Također, zbog pomalo nepreglednog, ali atraktivnog stražnjeg kraja valja pohvaliti i Around View Monitor sustav kamera 360 stupnjeva, što u praksi znači apsolutnu preglednost na uskim parkirališnim mjestima grada Zagreba. No, generalno gledano, za izgled i grafiku bi voljeli da je moderniji.

Naravno, paket opreme Tekna nudi mnoge sigurnosne blagodati poput ProPilot sustava (sustav za zadržavanje vozila unutar trake, adaptivni tempomat i automatsko zaustavljanje i kretanje u gradskim gužvama), a tu je i automatsko kočenje u nuždi s prepoznavanjem pješaka i biciklista.

Ni iglica ne stane, kako se ono nardoski kaže, a sve to rezultira s 143 KS u kombinaciji…

I sad ono najvažnije, najnovije. To je 1.6 HEV pogonski sistem. Ukupno 143 KS znači solidnu razinu dinamike. Taj dio nam je sasvim dobar, a princip rada hibrida bi voljeli da nas je više oduševio. Hladnije vrijeme sigurno nije pomoglo da Juke bude skloniji struji, ali uz stalno paljenje benzinca, nekako nam nije ostavio dojam kako ispunjava formu hibrida u punom smislu.

Potrošnja je na kraju testa stala na 6,3 litre prosječne potrošnje. Nije loše, ali nije ni rekordno. Pogotovo jer smo kombinirali sve moguće uvjete, kroz cijeli tjedan.

Nissan Juke totalno je cool automobil i sigurno će imati i dalje svoju publiku. Dizajnerski je pogođen, pogonski solidno i  na kraju ostaje taj njegov X-faktor, koji je presudan. Uz naravno cijenu, koja ide preko 30.000 eura…

TEHNIČKI PODACI:

POGON
Motor: turbobenzinski, DOHC, 4 cilindra, blok od alu lijeva, lanac
Snaga: 69 kW (94 KS) pri 5600 o/min
Moment: 148 Nm pri 3600 o/min
Mjenjač: 4 brzine, automatski mjenjač AMT
Prvort i hod: 78,0 x 83,6 mm
Baterija: 1,2 kWh (litij-ionska)
Ukupan napon baterije: 249 (+/- 5) V
Snaga elektromotora: 49 KS
Moment elektromotora: 205 Nm
Pogon: prednji
Start/stop: da

KAROSERIJA
Izvedba: crossover,  B-segmenta, 4 vrata
Gabariti: 4210 x 1800 x 1595 mm
Međuosni razmak: 2636 mm
Prtljažnik: 354 l / 1237 l
Cd: 0,26
Masa/nosivost: 1410 / 555 kg
Krug okretanja: 10,57 m
Spremnik: 46 litara
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Izvedba
: MacPherson / Torzijska greda, sa spiralnim oprugama
Kočnice: samoventilirani diskovi 280 mm / diskovi 260 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 225/45 R19

PERFORMANSE
Brzina: 166 km/h
0-100 km/h: 10,1 s
Na testu: 6,3 l /100 km
CO2: 116 g/km

CIJENA
Testni model
: 31.760,73 € –239.301,22 kn
Osnovna inačica: 21.918,42 € – 165.144,34 kn( Juke 1.0 DIG-T Visia)

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo