veliki nedostatak

Audi A4 (2004. – 2009.): ovo su greške i kvarovi serije B7

Gubitak tekućine u servoupravljaču, pad intenziteta, klimauređaja, otkazivanje ventilatora rashladnog sredstva motora, neispravni prikaz temperature vanjskog zraka 2.0 TDI teško pali i gasi se…
Audi A4 je tipičan njemački automobil, koji i nakon 200.000 km djeluje solidno i čvrsto. Na cesti se ponaša kompaktno i ne uvija se, što je vrlo ugodno. Ali, začudo ima velik i neugodan nedostatak. Kuglasti zglobovi prednjeg ovjesa, a ima ih po dva sa svake strane, teško izdrže više od 80.000 km. To je posljedica nepovoljne konstrukcije, zbog uzdužno smještenog motora. Druga tipična mana ovog auta je mjerač protoka zraka u dizelskom motoru. Kod motora prve serije bilo je problema s brizgalicama, zbog lošeg goriva, a sada je to uglavnom riješeno.Uredno ispunjena servisna knjižica najvažnija je preporuka za kupnju, jer kod rabljenih Audija, jer treba biti vrlo oprezan sa zamjenskim dijelovima, koji su često neodgovarajuće kvalitete i mogu pokvariti cjelokupni dojam. Tradicionalno, limarija je najbolji sklop limuzine iz Ingolstadta, a i turbodizelaš 1.9 TDI najbolji je motor iz tadašnjeg programa Volkswagena.SVI MODELIPROBLEM – Zvuk struganja iz prednjih i/ili stražnjih kočnica, s pritisnutom ili otpuštenom papučicom. UZROK – Kamen/krhotine između stražnje ploče i diska kočnica, na prednjim i stražnjim kotačima. POPRAVAK – Skinite prednje kotače i prednje diskove kočnica te uklonite strana tijela i/ili krhotine. Postupak ponovite straga.SVI MODELIPROBLEM – Buka iz servo upravljača.UZROK – Tekućina servo upravljača ispod oznake MAX na mjernoj šipci u hladnim uvjetima. Zrak u tekućini servo upravljača.POPRAVAK – Dopunite tekućinu servo upravljača do oznake MAX, a ako je motor zagrijan 10 mm iznad oznake MAX.SVI MODELIPROBLEM – Greška pri startanju. Baterija ispražnjena. Ventilatori nastavljaju raditi nakon maksimalnog vremena gašenja od 12 minuta.UZROK – Utjecanje vode u kontrolni relej motora. Oštećena žica do priključka 87 u kutiji s osiguračima u prostoru motora.POPRAVAK – Provjerite je li oštećena žica u kutiji s osiguračima/pločici releja u prostoru motora te po potrebi popravite instalaciju. Testirajte kontrolni relej motora, zamijenite ako je neispravan.SVI MODELIPROBLEM – Greška sustava za pranje stakla i prednjih svjetala.UZROK – Osigurač br. 37 (25A) pregorio.POPRAVAK – Skinite osigurač br. 37 i zamijenite osiguračem 30A. Popravite specifikaciju u poklopcu kutije s osiguračima i uputstvima.SVI MODELIPROBLEM – Ne radi centralno svjetlo kočnica. Greška sustava za pranje/brisanje stražnjeg stakla.UZROK – Električne instalacije oštećene kod šarki stražnjih vrata/prtljažnika.POPRAVAK – Popraviti/zamijeniti dijelove električne instalacije.SVI MODELIPROBLEM – Zvuk škripanja iz prednjeg ovjesa.UZROK – Isušeni kuglasti zglobovi donjih ramena prednjeg ovjesa.POPRAVAK – Ugradite nova donja prednja ramenaSVI MODELIPROBLEM – Cviljenje iz stražnjih kočnica pri laganom kočenju.UZROK – Trenje između obloge kočnica i diska kočnica.POPRAVAK – Ugradite modificirane obloge stražnjih kočnica.SVI MODELIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Gubitak snage motora pri većem broju okretajaUZROK – Vakuumske cijevi kontrole motora oštećene ili napuknute.POPRAVAK – Provjerite ima li oštećenja na vakuumskim cijevima i zamijenite ako je potrebno.SVI MODELIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.SVI MODELIPROBLEM – Slabe performanse ili greška sustava klima-uređaja. Motor ne pali. Greška jednog ili više električnih sustava. Motor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi.UZROK – Otvoreni krug/preveliki otpor električnih instalacija zbog utjecanja vode.POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako greška nije pronađena: provjerite priključak električnih instalacija motora. Pronađite oštećenu žicu(e) te je popravite pomoću seta za popravak električnih instalacija.MODELI S KODOM VIN 8E4A140001PROBLEM – Zvuk mjehurića sa stražnjeg prigušivača pri ubrzavanju.UZROK – Nakupljena kondenzacija u stražnjem prigušivaču.POPRAVAK – Ugradite modificirani stražnji prigušivač.MODELI S KODOM VIN 8E4A208956PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL), greška pri startanju, zatajenje motora, baterija ispražnjena.UZROK – Neispravan kontrolni relej motora (dio br. 443 951 253 AA).POPRAVAK – Ako je u računalu motora (ECM) greška, zamijenite kontrolni relej motora. MODELI 2001-04PROBLEM – Greška sustava za pranje prednjih svjetala.UZROK – Nedovoljno dopušteno opterećenje osigurača. Pumpa za pranje prednjih svjetala neispravna.POPRAVAK – Zamijenite osigurač F37 (20A/25A) u kutiji s osiguračima/pločici releja 1 osiguračem od 30A. Zamijenite oznaku opterećenja osigurača ispod poklopca kutije s osiguračima ispravljenim opterećenjem osigurača. Zamijenite pumpu za pranje prednjih svjetala te ugradite zaštitni poklopac.MODELI S KODOM VIN 8H4K000446PROBLEM – Motor ventilatora rashladnog sredstva motora ne radi. Motor se pregrijava. UZROK – Neispravan kontrolni modul motora ventilatora rashladnog sredstva motora.POPRAVAK – Zamijenite kontrolni modul ventilatora rashladnog sredstva motora.MODELI S BENZINSKIM MOTOROMPROBLEM – Neispravan rad na praznom hodu i pad snage motora.UZROK – Greška bobine na jednom cilindru.POPRAVAK – Testirajte bobinu pomoću osciloskopa kako biste potvrdili grešku. Ugradite bobinu nove serije.MODELI OD: 2005-07. PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).. Motor loše vučeUZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.MODELI OD: 2005-07.PROBLEM – Motor ne pali ili upali pa se ugasi. Imobilizator uključen.UZROK – Instalacija  imobilizatora oštećena od stupa upravljača.POPRAVAK – Skinite zaštitu stupa upravljača. Pregledajte oštećenja na instalaciji imobilizatora, popravite prema potrebi. Pričvrstite instalaciju kako ne bi došlo do novih oštećenja.MODELI OD: 2005-07.PROBLEM – Upaljena kontrolna lampica zračnog jastuka.UZROK – Mazivo ili prljavština u priključku zračnog jastuka SRS ispod prednjeg sjedala.POPRAVAK – Očistite kontakte priključka. Obrišite memoriju grešaka.MODELI S AUTOMATSKIM MJENJAČEMPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Indikator položaja brzine mjenjača blinka.UZROK – Greška softvera u kontrolnom modulu mjenjača (TCM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Ponovno programirajte kontrolni modul mjenjača (TCM) s nadograđenim softverom.MODELI 2005-06.PROBLEM – Rashladno sredstvo curi iz cijevi koja spaja blok na glavi cilindra.UZROK – Neispravan O-prsten na spoju cijevi.POPRAVAK – Postavite modificirani O-prsten na cijev koja spaja blok. Zategnite vijke cijevi na moment 10 Nm.MODELI IZ 2007.PROBLEM – Iznenadno gašenje motora i nemogućnost paljenja.UZROK – Interferencija signala davača položaja bregastog vratila (CMP).POPRAVAK – Zamijenite davač položaja bregastog vratila (CMP). Pritezni moment: 10 Nm. Provjerite je li oštećen O-prsten davača položaja bregastog vratila (CMP). Zamijenite ako je potrebno.MODELI IZ 2005-07PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Motor slabo vuče.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.MODELI S KODOM MOTORA BKPPROBLEM – Motor ne pali.UZROK – Utjecanje vode u računalo motora (ECM) zbog neispravno postavljene zaštitne ploče ispod vjetrobranskog stakla.POPRAVAK – Zamijenite računalo motora (ECM). Provjerite je li zaštitna ploča ispod vjetrobranskog stakla ispravno postavljena.MODELI 2.0 TDIPROBLEM – Motor ne pali.UZROK – Unutarnji kratki spoj na jednoj od brizgaljki goriva. Unutarnje oštećenje računala motora (ECM). POPRAVAK – Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Testirajte brizgaljke goriva i zamijenite ako je potrebno. Provjerite računalo motora (ECM), popravite/zamijenite prema potrebi.MODELI 2.0 TDIPROBLEM – Hladan motor teško pali i gasi se. Bijeli dim izlazi iz ispuha.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.MODELI S KLIMA UREĐAJEMPROBLEM – Neispravni prikaz temperature vanjskog zraka. Temperatura vanjskog zraka grijanja/klima-uređaja ne odgovara postavkama.UZROK – Slaba veza između osjetila temperature vanjskog zraka i priključka sklopa. Električne instalacije konektora senzora temperature vanjskog zraka nisu ispravno postavljene.POPRAVAK – Provjerite spojeve mehanizma električnih instalacija senzora temperature vanjskog zraka. Provjerite i očistite kontakte multipriključka osjetila temperature vanjskog zraka. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Zamijenite senzor temperature vanjskog zraka.MODELI S KLIMA UREĐAJEMPROBLEM – Miris plijesni pri radu ventilatora. Utjecanje vode u prednji prostor za noge.UZROK – Ispusna cijev isparivača klima-uređaja blokirana zvučnom izolacijom mjenjača. Nakupljanje ustajale vode.POPRAVAK – Ugradite spužvasti umetak između ispusne cijevi isparivača klima-uređaja i zvučne izolacije mjenjača. Zamijenite filtar peludi ako je potrebno. Dezinficirajte sustav klima uređaja odgovarajućim sredstvom.BENZINSKI MODELI 3.2  2005-06.PROBLEM – Nakon hladnog starta motor radi nemirno. Oklijevanje pri ubrzanju kada je motor hladan. Broj okretaja praznog hoda naglo pada i raste pri hodu za vožnju unazad.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.SVI BENZINSKI MODELIPROBLEM – Neobična buka iz prostora pumpe rashladnog sredstva motora na praznom hodu.UZROK – Zrak u sustavu hlađenja.POPRAVAK – Odzračite sustav za hlađenje nekoliko puta. Upalite motor.  Ako je buka još uvijek prisutna: Zamijenite pumpu rashladnog sredstva.U suradnji s Auto Elektrika Novak d.o.o.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo