TEST POTROŠNJE GORIVA

Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200, hibridni SUV, nasljednik Kadjara, troši 4,8 l/100 km

Foto: de.motor1.com

Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 na testu portala de.motor1.com, umjerenom vožnjom po talijanskim gradskim i otvorenim cestama te autocestama, trošio je manje od deklariranog po WLTP-u

Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200, nasljednik modela Renault Kadjar, hibridni SUV dug 4510 mm, širok 1825 mm i visok 1618 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 1199 ccm, snage 131 KS i momenta 205 Nm te s dva elektromotora (prvi u sustavu visokonaponskog starter-generatora, drugi kao dodatna pogonska jedinica) napaja se litij-ionskom baterijom od 2 kWh, te ima sinergijsku snagu od 147 kW (200 KS) i sinergijski moment od 300 Nm, pri 1750 – 3500/min.

Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200 sinergijsku benzinsko-električnu snagu 7-stupanjskim automatskim mjenjačem, usmjerava na prednje kotače te do stotke ubrzava za 8,4 sekunde, a najveća brzina je, radi štednje goriva, elektronički ograničena na 175 km/h. Deklarirana potrošnja (WLTP) iznosi 4,7 do 4,9 litara, za 18 odnosno 20-colne kotače. Cijena je 43.790 eura.

Test portala de.motor1.com pokazuje da se u realnim uvjetima, premda većina troši više goriva nego je ocijenjeno po WLTP standardu, može trošiti i manje, ako se vozi striktno po prometnim propisima. Testni je model opremljen gumama Michelin Primacy – 235/45 R 20.

Karakteristike i vozna svojstva Renault Australa upoznali smo na nedavnoj prezentaciji u Opatiji. Foto: Autoportal.hr

Testiranje je napravljeno 19. siječnja 2023., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, po kišovitom vremenu (koje povećava potrošnji goriva za 0,1 do 0,2 l/100 km, zbog povećanja otpora kotrljanja) i temperaturama od 2 do 8 Celzijevih stupnjeva.

Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.

Ukupno je prevaljeno 757 km, prosječnom brzinom od 76 km/h. Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,8 l/100 km, a toliko je izmjereno i uz punjenje spremnika “do čepa”. Spremnik goriva je obujma 55 litara, što osigurava sljedeće dosege:.

– gradska vožnja (Rim): 6,2 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 885 km
– gradska i prigradska vožnja: 6,6 l/100 km, doseg 830 km
– autocesta (Autostrada): 7,0 l/100 km, doseg 781 km
– štedljiva vožnja): 4,2 l/100 km, doseg 1276 km

Na istom su testu (znatno) više trošili Ford Kuga 2.5 Hybrid (5,40 l/100 km), Hyundai Tucson Hybrid (5,45 l/100 km) i dem Honda CR-V Hybrid e:HEV AWD (6,10 l/100 km).

Manje su trošili Toyota Corolla Cross Hybrid 2WD (4,65 l/100 km), Toyota RAV4 Hybrid (4,40 l/100 km) i Lexus UX 250h (4,35 l/100 km).

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo