TESTIRALI SMO

Renault Captur R.S. Line E-Tech 140 Hibrid, najbolja kombinacija za model koji će postat još popularniji

Novi Renault Captur već je dobro poznat akter na tržištu, nakon benzinske, plug-in hibridne i plinske kombinacije, sad smo isprobali klasični hibrid…

Plug-in hibrid kod nas je pobrao velike simpatije i baš nam je narodski rečeno – “sjeo”. Model je to, koji ako imate garažu i utičnice u blizini destinacija kojima se krećete, odlična priča. No, varijanta koja vas oslobađa takvih aktivnosti, možda je još najbolja varijanta u bogatoj pogonskoj ponudi ovog modela. Novi Captur je baš kao i Clio hibrid, odlično izbalansiran model. Naš favorit. Iz više razloga, o njima ćemo naravno u nastavku…

Jedan od najljepši u klasi, atraktivni R,S line paket definitivno dodatno podiže dojam…

Captur je svoju karijeru započeo 2013. i od tada je proizveden u 1,5 milijuna primjeraka. Takva brojka, osigurala je Renaultu titulu najprodavanijeg vozila u segmentu u Europi. Nepunih 7 godina kasnije, stigla nam je nova, druga generacija. Novi je Captur u pogledu brojki je narastao – 11 cm dulji (4,23 m) od prethodnika. Dizajnerski je, barem po nama, definitivno u redu najljepših modela u klasi. Uistinu, novi Captur je zbilja lijep model, koji osvaja svojim nastupom i ozbiljnošću. Baš kao i u plug-in verziji. E-Tech hibrid varijanta dolazi uz nešto manju udaljenost od tla (134 mm). No, ono najvažnije, model ne gubi na funkcionalnosti u ni jednom pogledu…

Captur u dvobojnoj kombinaciji (Plava Iron i crni krov, doplata od cca. 5800 kuna) definitivno privlači, ali “klasične” jednobojne varijante jednako dobro prolaze u oku promatrača. Captur je, kao što već znamo, puno toga prisvojio od Clia. Prvi dojam je ono što danas prodaje, u ovom ubrzanom načinu života. Kod Renaulta je on stvarno prisutan i dulje i nije zavaravajućeg efekta.

Novo doba, u Renault modelima imate doživljaj 2022. godine. Ne prati vas osjećaj kako su zakasnili s nečim…

Testni primjerak stigao je u izvedbi s R.S line paketom, atraktivan dodatak vrijedan 6.000 kuna. Unutar vozila najvrijednija doplata na ovom modelu je Bose paket, koji vrijedi 9.800 kuna. Ako niste neki cjepidlaka na melose, radije ostavite 9.800 kuna za neke druge životne investicije. Nije sporno da je jako dobra stvar, ali je prilično na cijeni, kao što vidite. S druge strane, relativno dobru preglednost, još više poboljšava Easy parking paket sa senzorima naprijed i kamerom za vožnju u nazad (6.000 kuna vrijedna doplata). Dobru rezoluciju možete pratit na 9,3-inčnom zaslonu multimedijskog sustava EASY LINK, koji je ujedno i najveći u klasi. A koji je prilično dobre brzine rada, jedino bi neke stavke voljeli unutar njega da su jednostavnije posložene…

Captur u pogledu prtljažnika varira od varijante do varijante. Tako primjerice Captur E-Tech ima najmanji kapacitet, dok ovaj testni hibridni nudi 340l. No, tu je i dalje varijabilna, klizna stražnja klupa koja uvelike olakšava posao smještanja putnika ili prtljage.

143 KS u sinergiji, vožnja gradom će većinom biti na struju, pogotovo na brzinama do 20-30 km/h…

Ovaj hibrid vozi u pratnji 1.6 atmosferskog četverocilindričnog benzinca (91 KS), a tu su i dva električna motora (20 i 49 KS). Cijeli sustav razvija 143 KS i 144 Nm okretnog momenta, a u gradu troši ispod 5 litara Eurosupera. Kolika je zapravo razlika ovog hibrida u odnosu na plug-in verziju? Usudili bi se reći kako je ova, klasična izvedba hibrida puno uravnoteženija. To prije svega mislimo kada plug-in ostane bez struje dobivene na punjaču. I da, ostajemo pri već rečenom komentaru, kako Renault radi sjajne hibride, možda i najbolje uz one koji nose oznaku – Toyota. Zapravo smo time sve rekli…

U praksi, sve je jednostavno, ručica mjenjača lijepo leži u ruci. Jedino nekad ‘primanje’ naredbi zapinje, tako da prebacivanje u regenerativni program ‘B’ možda neće odmah prihvatit. Ali stvar navike i kontrole… 

Potrošnja na otvorenoj cesti, mirne noge na gasu, može s lakoćom biti i 4 litre benzina. Performanse također neće razočarati vozače; do ‘stotke’ Captur juri za 10,6 sekundu, dok je maksimalna brzina pristojnih 170 km/h. U vožnji je prilično zanimljiv i ostavlja solidan osjećaj ceste na upravljaču. 

Za kraj možemo reći, kako je ovaj model definitivno prepoznat, a ova pogonska kombinacija s vremenom će postati možda i najzastupljenija. Testni model u atraktivnom R.S line paketu stoji nešto više od 226.000 kuna. Puno previše ili očekivano, u današnje vrijeme izgleda još nekako i prihvatljivo.

Renault Captur E-Tech Hybrid 140

POGON Motor: hibrid, benzinski motor DOHC, 4 cilindra , 16 ventila, blok od alu lijeva, lanac
Ugradnja: sprijeda poprečno
Obujam: 1598 ccm
Snaga benzinskog motora: 91 KS pri 5.600 o/min
Provrt x hod
: 78 x 83,6 mm
Elektromotor: 49 i 20 KS
Kombinirana snaga: 107 kW (143 KS) pri 4.500 – 6.000/min
Moment: 255 Nm pri 3.200/min
Mjenjač: automatski, DHT, multi mode
Pogon: prednji

KAROSERIJA
Izvedba: crossover, B-segm., 5V
Dimenzije: 4.227 x 1797 x 1576 mm
Međuosni razmak: 2639 mm
Cd: 0,30
Krug okretanja: 11,1 m
Masa/nosivost: 1363/435 kg
Prtljažnik: 340-1118 L
Spremnik: 48 litara
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: MacPherson, torizija
Kočnice: samov. diskovi 280 mm / bubnjevi 228.6 mm
Ručna: električna
Naplaci: aluminijski
Gume: 215/60 R17

PERFORMANSE
Brzina: 170 km/h
0-100 km/h: 10,6 s
Potrošnja (EU): 5,4/5,2/1,4 l/100 km
Na testu: 5,3 l/100 km
CO2: 112 g/km

CIJENA
Testni model: 226.683 kn
Osnovni benzinski model: 117.900 kuna (15.649 eura) …
LIFE TCe 100 Osnovni dizelski model: 144.400 kuna (19.166 eura) … ZEN Blue dCi 95

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo