Novi Captur osvaja svojim nastupom, izgledom i tehnološkim mogućnostima, te svakako spada u red najboljih u klasi. Odlična je stvar što Renault nudi stvarno bogat spektar izvedbi…
Renault nas je već naučio na svoje izvedbe s plinom, kombinacija je to koja se svidjela velikom broju kupaca. Ipak, u današnje vrijeme svi nekako radije gledaju prema struji i hibridima. Provjerili smo kakve brojke stoje iza konkretnih modela.
Neki će odmah reći, kako je ova usporedba u startu izgubljena za LPG inačicu Captura, pogotovo kada znamo kako je cijena plina, odavno izašla iz sfere – povoljnog. Cijena od preko 7 kuna za plin nikoga ne veseli, a još do nedavno je bilo upola manja. No, da ne duljimo, naš Captur LPG na testu je trošio 7,8 l Eurosupera, dok je plinsku bocu svakih 100 km, ispraznio za 9,7 l…
S druge strane, dok čekamo test Captura 145 Hibrida, za kojeg očekujemo da će biti na brojci manjoj od 5 litara u kombiniranim uvjetima (istu smo ostvarili s Megane Conquest verzijom s istim motorom).
Također, u ponudi je do nedavno bio i Captur u plug-in inačici, a njegove potrošnje u gradu su znale biti doslovno 1,5 l /100 km. Naravno, ako ste bili pažljivi i koristili punjače u svakoj prilici…