Toyota C-HR 2.0 Hybrid Dynamic Force, hibridni dijamant, više snage za istu potrošnju

Dozivali smo pojačanu verziju i Japanci su molbe kupaca poslušali. Snažnija i odvažnija verzija od 184 KS, osim boljim performansama može se pohvaliti istom potrošnjom (oko 5 litara). No, nije to jedina novost na C-HR, provjerite…

Tko čeka, dočeka. Već nakon našeg prvog susreta, prije više od tri godine Toyota C-HR (Coupe High Rider) pobrala je naše simpatije. Volimo kada su proizvođači odvažni, a to su Japanci s ovim modelom doista i bili.

Dijamantnog formata, kako je prema prvim crtežima zamišljena, C-HR je izazvala golemi interes javnosti. Iako smo se bojali, kako će navedeni dizajn ‘ubrzo’ dosaditi i pasti u zaborav. To se nije dogodilo, štoviše, C-HR je ljudima sve privlačnija. A to dokazuju i prodajne brojke, kako kod nas, tako i u Europi.

Orange Bi-Tone nijansa dolazi uz ograničenu Launch edition seriju (foto: Hrvoje Grguljaš)

Za početak, testirani primjerak C-HR stigao nam je u Launch edition paketu. Radi se o ograničenoj seriji, koja je prepoznatljiva po upadljivoj narančastoj (Orange Bi-Tone) nijansi, kao i 18 colnim naplatcima. No, ovdje nije samo novi motor u prvom planu.

Tek zagriženi obožavatelji Toyote će shvatiti kako je ovdje riječ o osvježenoj izvedbi C-HR modela (foto: Hrvoje Grguljaš)

Novi C-HR poprimio je ozbiljne vizualne promjene, na svojem atraktivnom vizualnom identitetu. Silueta u coupe stilu s vremenom je dobila još više na popularnosti, iako na početku njegove ere nismo vjerovali kako će ‘C-HR klub obožavatelja’ imati neku zavidnu brojku članova.

Japanci su krajem 2019. najavili blago osvježenje, a to se na kraju najviše odrazilo na prednji i stražnji kraj. Preinake su donijele još više profinjenosti, dok naglašeni crni detalji dodatno pojačavaju dojam.

Elegantno izvedeni svjetlosni potpisi, Toyota je na odličan način pomladila C-HR (foto: Hrvoje Grguljaš)

Prednja i stražnja svjetla sada su dobila potpis s LED tehnologijom, a dnevna svjetla (DRL) i pokazivači smjera stvaraju jedinstveni prednji sklop i tvore glatku liniju iznad glavnih svjetala. Možemo samo reći, kako je C-HR automobil s možda najvećim pokazivačem smjera uopće.

Na stražnjoj strani ‘lajkamo’ novi svjetlosni izričaj. Puno elegantnije izgleda, a pri tome ne smijemo zaboraviti i na dinamičke pokazivače smjera. Detalj koji danas mnogi žele imati na svome budućem automobilu.

Veliko osvježenje u nama je dodatn probudilo interes, pa smo brže bolje usporedili novosti i u interijeru japanskog crossovera.

(foto: Hrvoje Grguljaš)

Na prvu, nema tu većih promjena, ali neki detalji zbilja su sjajno uklopljeni. Toyota i dalje nudi poznati infotainment, za koji smo odavno rekli, kako je spreman za temeljit ‘update’. Očito su japanski inženjeri procjenili kako će kupcima i dalje biti sasvim zadovoljavajuć.

Ipak, podržava zadnje verzije Apple Carplay i Android Auto. Podržava i osvježavanje karata , pa kupci mogu bezbrižno uživati u zadnjim verzijama europskih karata.

Središnji zaslon radi bez nekih većih problema, iako nekada zna kasniti na naše naredbe. Ljubitelje glazbe naljutit će nemogućnost prebacivanja neke pjesme ili neke pjesme duljeg trajanja na točno određenu minutu. Već se sve mora premotavati. Nevolje u raju, rekli bismo.

Posebno nas je dojmio JBL audio sustav (foto: Hrvoje Grguljaš)

S druge strane, dojam kvalitete je i dalje prisutan. Sve djeluje fino utegnuto i s dugim rokom trajanja. Vozač će imati traženu komociju, bilo da ste nižeg ili višeg rasta. Dok će se putnici straga ipak malo morati prilagoditi i ‘utegnuti’. Klasična boljka coupe crossovera nije zaobišla ni C-HR. Ipak, hvalimo dodatno smanjenu razinu buke i vibracija.

Vozač i suvozač uživat će u raskoši komocije na prednjim, posebno udobnim sjedalima, dok je straga već osjećaj klaustrofobije prisutan (foto: Hrvoje Grguljaš)

Mjesta za glavu ima dovoljno, sve dok ne sjedne visoki putnik. Klaustrofobičan osjećaj teško se može ublažiti. Iako, ponavljamo, četiri putnika ovdje će uz malo poriktavanja naći svoj mir i za dulja putovanja.

Prtljagu će zbrinuti 377 litara veliki prtljažnik (foto: Hrvoje Grguljaš)

A sada ono najbolje. Koliko puta smo znali samo reći, kako bi bilo dobro da Toyota izbaci i neku malo snažniju izvedbu. Na sreću, Japanci su ljudi koji vole poslušati, pa se tako pojavila i 2.0-litrena hibridna inačica, poznata i iz Corolle.

C-HR sada vozi puno agilnije i sa svojih 1,4 tone s lakoćom odgovara na izazov vozača. Dok s druge strane prisutnost baterija u vožnji sve manje osjetimo. Kad smo već kod vožnje, udobnost je jedna od vrlina ovog modela, iako se vozi na 18 colnim kotačima.

To smo čekali, 184 KS kombinirane snage, brojke koje prate atraktivni C-HR izgled (foto: Hrvoje Grguljaš)

Kombinirana snaga od 184 KS istovremeno omogućava naglašene vozne performanse, a pri tome ono najvažnije, ekonomičnost ni malo ne pati. Dobar dio testa smo proveli ispod 5 litara, da bi na kraju naša avantura završila s brojkom od 5,2 litre.

Dakle, vožnja gradom i dalje je najveći benefit koji Toyota pruža, dok izlazak na autoput više ne stvara glavobolje. Potrošnja, zvučna izolacija i performanse, sve je sad na strani Toyote.

Ne znamo za vas, ali nama se ovaj radikalni izgled Toyote jako dopada (foto: Hrvoje Grguljaš)

U pogledu cijene, C-HR nije automobil koji osvaja povoljnošću. Tako da za ulaznicu u C-HR svijet treba izbrojati oko 175.000 kuna, a član odabrane hibridne skupine postat ćete tek s iznosom nešto manjim od 206.000 kuna.

Ako se poticaji ulove, to može biti dobra priča. Ipak Toyota sa svojim eko poticajem od 25.000 kuna baš privlači, pa tako kupnja hibrida kada pričamo o Toyoti postaje jedino logično i ispravno rješenje. Budućnost je mora biti drugačija, mora biti zelena. Uz njihove hibride, prihvaćamo ta pravila…

Toyota C-HR Launch edition 2.0 Hybrid Dynamic Force

POGON
Izvedba: paralelni hibrid
Motor
: benzinski, 4 cil., 16V DOHC (M20A-FXS)
Obujam: 1987 ccm
Snaga: 111 kW (152KS) pri 6.000 o/min
Moment: 190 Nm @ 4400-5200 o/min
Prvort x hod: 80.5 x 97.6 mm
Elektromotor: 109 KS, 202 Nm
Ukupna snaga:
135 kW/184 KS
Mjenjač: CVT, bezstupanjski
Pogon: na prednje
Start/stop: ne

KAROSERIJA
Izvedba: crossover, B-segment
Gabariti: 4.385 x 1.795 x 1.555 mm
Minimalna udaljenost od tla: 142 mm
Međ. Razmak: 2.640 mm
Cd: 0,29
Masa/nosivost: 1420 / 445 kg
Prtljažnik: 377 /1164 litara
Spremnik: 43 l
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: MacPherson/Multilink
Kočnice: samov. diskovi 298 mm/diskovi 281 mm
Ručna: električna
Gume: 225/55 R18

PERFORMANSE
Brzina: 180 km/h
0-100 km/h: 7,8 s
Potrošnja (EU): 4,4/4,2/3,7 l/100 km
Na testu: 5,2 l/100 km
CO2: 92 g/km (118 g/km WLTP)

CIJENA
Testni model: 237.900 kuna (sa uključenim Toyota eko poticajem koji iznosi 25.000kn)
Osnovni benzinac: 175.800 kuna (C-Enter, 1.2 Turbo, 116 KS)
Osnovni hibrid: 205.600 kuna (C-Eneter, 1.8 VVT-i hibrid, 122 KS)

+ solidna izrada
+ vozne osobine
+ JBL audio sustav
– izgled i opcije multimedije


Foto: Hrvoje Grguljaš

 


Komentari

loading...