Toyota C-HR 2.0 Hybrid GR SPORT Premium Pack, atraktivni crossover u hibridnom izdanju sa 184 KS, čista petica!

Toyota CH-R sa snažnijim motorom od 184 KS, ali i iznimno atraktivnim paketom opreme GR Sport, stigla je u našu redakciju…

Toyota C-HR (Coupe High Rider) pobrala je simpatije mnogih ljudi, ali i nas u našoj redakciji. Odvažan dizajnerski pristup se itekako isplatio, a tom svjedoče i prodajni rezultati u Europi, ali i u našoj zemlji.

Dijamantnog formata, kako je prema prvim crtežima zamišljena, C-HR je izazvala golemi interes javnosti. Naravno, pogotovo kada je opremljena u zanimljivom, GR Sport paketu opreme koji donosi brojne sportske naglaske. Dosta su nas ljudi zaustavljali i pitali je li riječ o GR izvedbi CH-R-a, što govori mnogo.

Krenimo redom, što se dimenzija tiče, CH-R broji 4.385 x 1.795 x 1.555 mm, dok je međuosni razmak 2.640 mm. Iz dizajnerskog se aspekta najviše ističu jedinstveni 19″ kotači (225/45 R19) te sjajni crni retrovizori, dok je prednji branik dobio crne detalje koji se odlično ističu u ovoj crveno-crnoj kombinaciji. Naravno, tu su i adaptivna LED svjetla koja sjajno osvjetljavaju put ispred vozača, a i imaju funkciju zakretanja. Toyota CH-R bi mogla ući u knjigu rekorda s najdužim prednjim žmigavcima u autoindustriji, što dodatno upotpunjuje dojam vožnje.

Interijer je blago osvježen, Toyota i dalje nastavlja zanimljivu, dizajnersku i kvalitetnu priču u unutrašnjosti. Mekani materijali, zanimljivi Poznati infotainment, za koji smo odavno rekli, kako je spreman za temeljit ‘update’, još je uvijek dostupan, a nudi Apple CarPlay i Android Auto sučelje.

Očito su japanski inženjeri prosudili kako će kupcima i dalje biti sasvim zadovoljavajući. Sjajno JBL ozvučenje broji 9 zvučnika a razmazit će i zahtjevnije audiofile, međutim ponekad se središnji zaslon zna ‘zblesirati’.

Sjajna vozačka pozicija, ali i dobra sportska sjedala veselit će vozača i suvozača, dok, ako gledamo hijerarhiju, samo vozač ima namještanje sjedala na struju, doduše bez memorije. Straga, zbog atraktivnog dizajna krova, putnici će ipak malo ‘kukati’ zbog manjka prostora za glavu. Neki bi čak rekli da je riječ o klaustrofobičnom dojmu za putnike straga, zbog manjih stražnjih prozora, no to je taj danak coupe dizajna vozila. Tu je i crni krov, što je odlika za ovaj paket opreme, što dodatno (optički) smanjuje prostor u interijeru. Za pohvalu je, s druge strane, prostor za koljena za putnike, a prtljažnik broji solidnih 377 litara kapaciteta.

C-HR zahvaljujući novom, dvolitrenom hibridnom benzincu sa 184 KS sada vozi puno agilnije i sa svojih 1,4 tone. Kako je dobro ovaj crossover izbalansiran govori i činjenica kako prisutnost baterija u vožnji sve manje osjetimo. Kad smo već kod vožnje, udobnost je jedna od vrlina ovog modela, premda vozi na 19 colnim kotačima. Na autocesti, CH-R fascinira svojom dobrom zvučnom izolacijom čak i pri višim brzinama.

Kombinirana snaga od 184 KS i 190 Nm istovremeno omogućava jako dobre vozne performanse (8,2 sekundi do 100 km/h, 180 km/h maksimalna brzina), a pri tome ono najvažnije, ekonomičnost ne pati. Dobar dio testa smo proveli ispod 5 litara, da bi na kraju naša avantura završila s brojkom od 5,2 litre. Spuštajući se starom cestom prema Opatiji, CH-R je trošio čak 4,2 litre! Hibridni sustav je, po dobrom starom Toyota običaju, izuzetno fluidan i neupadljiv, a ako se baš pazi na papučicu gasa, dobar dio vremena u gradu možete voziti isključivo na struju.

GR Sport Premium Plus paket opreme nudi sve osim ptičjeg mlijeka, pa se uz senzor mrtvog kuta te automatsko kočenje u nuždi, vozač može ‘pozabaviti’ s blagodatima poput stražnje parking kamere (izuzetno korisno zbog dizajna vozila), ali i adaptivnog tempomata te grijanog upravljača.

U pogledu cijene, C-HR nije automobil koji osvaja svojom diskontnom cijenom. Za ulaznicu u C-HR svijet treba izbrojati 211.100 kuna (CHR C-Enter, 1.8 Hybrid sa 122 KS), dok za najsnažniju hibridnu inačicu kakvu smo imali prilike testirati treba izdvojiti 231.800 kuna. Puno je to novaca, no treba uzeti u obzir bogati paket opreme, ali i ponovno odvažan nastup Toyote. Palac gore!

Foto: Hrvoje Grguljaš

TEHNIČKI PODACI

POGON
Izvedba: paralelni hibrid
Motor
: benzinski, 4 cil., 16V DOHC (M20A-FXS)
Obujam: 1987 ccm
Snaga: 111 kW (152KS) pri 6.000 o/min
Moment: 190 Nm @ 4400-5200 o/min
Provrt x hod: 80.5 x 97.6 mm
Elektromotor: 109 KS, 202 Nm
Ukupna snaga:
135 kW/184 KS
Mjenjač: CVT, bezstupanjski
Pogon: na prednje
Start/stop: ne

KAROSERIJA
Izvedba: crossover, B-segment
Gabariti: 4.385 x 1.795 x 1.555 mm
Minimalna udaljenost od tla: 142 mm
Međ. Razmak: 2.640 mm
Cd: 0,29
Masa/nosivost: 1420 / 445 kg
Prtljažnik: 377 /1164 litara
Spremnik: 43 l
EuroNCAP: 5 zvjezdica

PODVOZJE
Ovjes: MacPherson/Multilink
Kočnice: samov. diskovi 298 mm/diskovi 281 mm
Ručna: električna
Gume: 225/45 R19

PERFORMANSE
Brzina: 180 km/h
0-100 km/h: 7,8 s
Potrošnja (EU): 4,4/4,2/3,7 l/100 km
Na testu: 5,2 l/100 km
CO2: 92 g/km (118 g/km WLTP)

CIJENA
Testni model: 231.800 kuna (sa uključenim Toyota eko poticajem koji iznosi 25.000kn)
Osnovni hibrid: 211.100 kuna (C-Enter, 1.8 VVT-i hibrid, 122 KS)

+ solidna izrada
+ vozne osobine
+ JBL audio sustav
– izgled i opcije multimedije

 

Prosječna potrošnja – 5,4 litre

Cijena – 231.800 kuna

 

Komentari