NOVITET NA DOMAĆIM PROMETNICAMA

Toyota Hilux 2.4 D-4D Invincible, pick-up ikona i dalje je mjerilo, ali jednu stvar bi izbjegli

Novi Toyota Hilux 2.4 D-4D već je neko vrijeme u ponudi kod domaćih trgovaca. Kombinira upečatljiv novi dizajn, dolazi u dvije pogonske opcije i poboljšanim vozačkim karakteristikama na cesti i van ceste uz veću udobnost, poboljšanu opremu…

Novi, osvježeni Hilux bio je najavljen još tijekom početka prošle godine. Tada smo znali da na njegovom razvoju radi ni manje ni više, nego čuveni španjolski vozač i miljenik mnogih – Fernando Alonso. Sada je nova generacija stigla i u naše ruke…

Od svog lansiranja 1968., nezaustavljivi Hilux neprestano je dokazivao svoj neuništivi karakter. Kako u životu kupaca, tako u ekspedicijama, ali i na reliju Dakar.

Hilux se može pohvaliti korisnom nosivosti nešto većom od 1 tone i mogućnosti vuče do 3,5 tone, a tipovi karoserija ostaju dobro poznati – Single Cab, Extra Cab i Double Cab. Na našoj test vožnji našao se Double Cab.

Što je novo? Novi Hilux potpuno je redizajnirano s novom podebljanom i snažnom trodimenzionalnom rešetkom i naglašenim branikom, što značajno naglašava njegovo prisustvo na cesti i snažan stas.

Ovaj upečatljiv novi vanjski stil dodatno je poboljšan dostupnošću novo dizajniranih prednjih i stražnjih LED svjetlosnih snopova i novih 18-inčnih aluminijski. U konfiguratoru će biti tri nove boje karoserije – Emotional Red II, Dark Blue i kao na testnom primjerku – Oksid Brončana metalik.

Velika novost je izgled interijera. Sve izgleda nekako profinjenije, plastike je manje, iako opet dominira. Osvježeni interijer dobio je novi 8-inčni zaslon s informacijskim zabavnim sustavom koji zadržava prisustvo tipki, sve kako bi se poboljšala operativnosti u svim uvjetima vožnje. Poboljšani multimedijski sustav odlikuje brži softver i brzu intuitivnost na zaslonu, uz prisustvo Apple CarPlay i Android Auto za integraciju pametnih telefona.

Nama se posebno svidio JBL Premium Sound System, koji donosi 9 zvučnika. Što se tiče ostalih terenskih dodataka, trebali uopće govoriti kako je sve to, naravno, u ponudi.

Novi Hilux isprobali smo u 2.4 litrenoj izvedbi od 150 KS i 400 nm, kojim je koordinirao 6-stupanjski automatski mjenjač. U praksi, to je sasvim dobar izbor, iako bi vas radije savjetovali na novi novi 2.8-litarski dizelaš od 204 KS i 500 Nm. Ovaj novi motor će ubrzati Hilux od 0-100 km/h za samo 10,0 sekundi (2,8 sekundi brže od aktualnog 2,4-litrenog sklopa), istovremeno održavajući prosječnu potrošnju od 7,8 l/100 km. Tako barem stoji u priopćenju. Mi smo našu vožnju s 2,4 litrenim sklopom završili s 11,2 litre na 100 km.

Novi Hilux dostupan je već od 251.900 kuna.

 

Toyota Hilux – vožnja kroz Zagreb.

Autor