Odvažan i na svoj način drugačiji dizajn, sjajne potrošačke navike i odlična ugoda u vožnji, baš sve to krasi novi Yaris Cross…
Ovaj tjedan preuzeli smo novi, osvježeni Toyota Yaris Cross u jako zanimljivom Premiere paketu. I ovaj test će najviše biti u fokusu potrošački talenata šparnosti i ugode u vožnji. A ako je suditi po prvim kilometrima za upravljačem, ovo će biti baš ugodan, smirujući tjedan. Baš takav je Yaris Cross u 1.5-litrenoj hibridnoj varijanti.
Toyota je još jednom poentirala, a početkom ovog ljeta stiglo je blago osvježenje za ovaj povišeni gradski SUV.
Novi Yaris Cross Premiere Edition na testu nam se u idućih tjedan dana predstavlja s vrhunskom opremom i ekskluzivnom novom Urban Khaki nijansom, dobiva novi snažniji pogonski sklop Hybrid 130 s elementima pete generacije Toyota hibridne tehnologije.
Toyota je poboljšala svaki ključni aspekt popularnog modela Yaris Cross i nadogradila postojeće kvalitete koje su pomogle ovom kompaktnom SUV-u da osvoji titulu najboljeg gradskog automobila na svijetu 2022., među brojnim drugim priznanjima tijekom prve godine na tržištu. Stoga ne čudi informacija da je Yaris Cross ubrzo postao najprodavaniji model japanske marke u Europi.
Gledano kroz pogonske opcije, kupci najčešće idu na hibridni opciju, a osvježeno izdanje tu tradiciju će zasigurno nastaviti. Kad već hvalimo potrošačke manire i hibridnu ugodu, red je predstaviti ono što je srce modela. To je hibridni sustav od 1,5 litara s novim sklopom mjenjač-diferencijal te većim i snažnijim električnim motorom-generatorom (MG1). U kombinaciji s posebno prilagođenom upravljačkom jedinicom za snagu (PCU), ukupna snaga sustava povećana je za 12 posto, sa 116 KS na 130 KS. Istovremeno je okretni moment motora povećan u cijelom rasponu okretaja s maksimalnim porastom od 30 %, sa 141 Nm na 185 Nm.
Potrošnja? Za sada smo na prosječnih 4,2 litre!