U Opatiji spektakularno predstavljen Peugeot 208, ovo je novi hit!

Jak francuski adut B-segmenta, finalist izbora za ‘Europski automobil 2019 godine’, Casanova niže klase, dostupan od 99.895 kn…
Odličan dan, u odličnom društvu. Novi gradski hit stigao je u Hrvatsku. Peugeot opet kuca na vrata uspjeha. U B segmentu koji sve više stremi k standardizaciji, nauštrb aspekata kao što su zadovoljstvo ili mladenački duh, Peugeot se ističe i zavađa s atraktivnim novim Peugeot 208.
Zato što se upotreba vozila mijenja, zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku, novi Peugeot 208 nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju (u prvom kvartalu 2020), benzin ili dizel. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!
Naš glavni urednik Dr. Željko Marušić imao je odmah priliku i isprobati prekrasni, sada možda i najatraktivniji model u klasi…
Ova nova generacija novog Peugeot 208, koja se savršeno uklapa u strategiju marke prelaska u više tržišne segmente, prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju.

Osim prepoznatljiva, originalna stila, novi Peugeot 208 također utire nove putove s novom generacijom sustava Peugeot i-Cockpit s 3D instrument pločom i cijelim nizom sustava za pomoć u vožnji, značajki koje su inače rezervirane za više tržišne segmente. Puno je sličnosti s većom, razvikanom braćom poput 3008 i 508. Ne trebamo ni govoriti koliko nam se takva odluka svidjela.
Novi Peugeot 208 na hrvatskom tržištu je u prodaji od prosinca ove godine, kada će kupcima ovog modela u svim salonima Marke Peugeot biti omogućene probne vožnje. Nešto kasnije, u proljeće 2020. na tržište stiže i novi Peugeot e-208. Lansiran u listopadu ove godine u najvećim europskim zemljama, 15 % narudžbi se odnosi na ovaj model.
Novi Peugeot 208 dolazi s cijelim nizom potentnih benzinskih i dizelskih motora usklađenih sa standardom EURO 6.d.
Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8. Benzin je zastupljen: 1,2-litreni 3-cilindarski motori: PureTech 75 S&S BVM5, PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8 , PureTech 130 S&S EAT8. Dizelski program nudi samo 1.5-litreni 4-cilindarski motor: BlueHDi 100 S&S BVM6.

Duži, širi i niži od trenutačnog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljujući svojim jasnim, markantnim linijama. Upravo to će ga pogurati u sferu najtraženijih modela na tržištu, kao i cijena…


Komentari

loading...