Usporedni test karavana bez iznenađenja: Volkswagen Passat, pa Opel Insignia i Mazda6

Kad je Volkswagen Passat u pitanju, neočekivanog rezultata nema u usporednom testu njemačkog Autozeitung.de. Riječ o modelu B8, predstavljenom krajem 2014., prošle je godine redizajniran i u šestoj je tržišnoj godini.

Opel Insignia druge generacije je pri kraju treće tržišne godine (predstavljena je u ožujku 2017.), a Mazda6 treće generacije oredstavljena je u kolovozu 2012., te je u osmoj, posljednjoj tržišnoj godini. Da su Nijemci ipak usporedili ne baš sasvim usporedivo, pokazuje usporedba tehničkih karakteristika:

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI obujma 1968 ccm raspolaže sa 190 KS i 400 Nm te preko 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom i prednjeg pogona do 100 km/h ubrzava za 8,1 sekundu, do 150 km/h za 16,5 s može potegnuti 232 km/h, a na testu je trošio 6,1 l/100 km.

Opel Insignia Sports Tourer 2.0 Diesel iz 1956 ccm razvija 170 KS i 400 Nm, snagu 8-stupanjskim automatskim mjenjačem usmjerava na prednje kotače te ubrzava za 8,9 s i 18,8 s te postiže 220 km/h, a prosječno troši 7,1 litru.

Mazda 6 Wagon Skyactive-D 184 ima obujam 2191 ccm, snagu 184 KS i najveći moment 445 Nm. Za razliku od usporeenog dvojca ima ručni 6-stupanjski mjenjač koji pokreće prednje kotače.Ubrzava za 8,2 s/17,9 s i postiže 225 km/h, a najveća je brzina 225 km/h.

Upada u oči da Mazda6, bez automatskog mjenjača, koji donosi dodatnih 30-40 kg, ima najveću masu (1656 kg), Insignia ima 1640, a Passat 1577 kg.

Insignia najbolje koči te se pri 100 km/h hladno/toplo zaustavlja u 33,2/33,4 m, Passat je malo lošiji – 34,8/35,9 m, a Mazda6 ipak zaostaje – 36,4/36,6 m.

Velika je razlika u cijenama. Testna Insignia stoji 37.950 eura, Mazda6 40.090 eura, a Passat 46.170 eura.

Rezultat je očekivano-neočekivan: Passat (3169), Insignia (3113), Mazda6 (3056). Naš bi redoslijed bio: Mazda6, Insignia, Passat

Evo i zaključka kojeg potpisuje Marcel Kühler, Autozeitung.de:

Prošlogodišnjim redizajnom je VW Passat Variant Facelift učvrstio nadmoć u srednjoj klasi. Prostor, sigurnosna oprema, vozne karakteristike – sve sjajno. Međutim, previsoka cijena mu je minus. Iza njega vreba Opel Insignia Sports Tourer. Nudi obilje prostora, dinamične vozne karakteristike i najučinkovitiji kočioni sustav – i sve po pristupačnoj cijeni.

Mane su joj velika potrošnja goriva, manje žustre performanse i nepotpunija sigurnosna oprema. Treće mjesto je za karavan Mazda6. Temperamentan pogon i bogata standardna oprema velika su prednost. Međutim, to nije dovoljno da bude opasan konkurent za Opel Insignia Sports Tourer i VW Passat Variant.

Izvor: Autozeitung.de

Autoportal No.1


Komentari

loading...