Volkswagen T-Roc Cabrio, nasljednik Golfa Cabrio, zvijezda ljeta 2020.

Jedan od najuspješnijih modela iz Wolfsburga posljednjeg doba, crossover Volkswagen T-Roc, ‘rođak’ Audija Q2, Škode Kamiq i Seat Arone, koji je od studenoga 2017. prodan u 400.000 primjeraka, dobio je atraktivnu izvedenicu Cabriolet.

Kompaktni SUV, odnosno crossover, na ojačanoj mehanici Golfa, od početka je pun pogodak i, uz Golf i Passat, najuspješniji Volkswagen 21. stoljeća. U kompaktnoj klasi (C-segmentu) Volkswagen će imati samo jedan kabriolet, upravo T-Roc Cabrio.

Zanimljivo, posljednji kabriolet, koji je karijeru zaključio 2012., bio je Volkswagen Golf VI Cabriolet (‘Sedmic’a nije imala takvu verziju, a neće je imati ni ‘Osmica’).

Da je riječ o modelima iste klase, pokazuje usporedba gabarita: Golf VI Cabriolet (4147 x 1782 x 1478 mm), T-Roc Cabriolet (4268 x 1811 x 1522 mm). Unutrašnjost je, dvije godine nakon uvođenja osnovnog modela, oplemenjena 11,7-inčnim ekranom Active Info Display.

Sjedala su dobila dublji profil i atraktivnije dezene, oprema je osvježena, a električni mehanizam ‘mekani’ krov, u samo 10 sekundi sprema u prtljažnik. Zbog toga je njegov obujam stotinjak litara manji nego u osnovnom modelu, ali ipak ostaje funkcionalnih 280 litara.

Osnovni model 1.0 Style, koji u Njemačkoj starta sa 27.495 eura (3570 više nego osnovni T-Roc), pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem 1.0 TSI, snage 116 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Takva verzija, sa 4-cilindarskim 1.5 TSI i 150 KS, stoji 30.075 eura, a s luksuzno-sportskom opremom R-Line 32.818 eura.

Na vrhu ponude je Volkswagen T-Roc Cabrio 1.5 TSI Style, s automatskim mjenjačem DSG 7 (s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva), za 32.025 eura, a s paketom opreme R-Line stoji 34.835 eura. Kod nas treba računati na 500 do 1500 eura više cijene, zbog trošarine.

Sve je prilagođeno ljetnim užicima. Prvi se primjerci na našem tržištu očekuju u travnju ove godine.


Komentari

loading...