Vozili smo: BMW M2 – VIP ulaznica za M čaroliju

Iako je najmanji Bavarac iz M odjela, on je zasigurno i najbliži duhu prošlosti, kakav zazivamo još iz doba legendarne ‘kockice’. DriveTeam.hr ekipa isprobala je ovu vozačku mašinu…

Kako bi se prevarili. Ne, serija 2 nije samo nikad prihvaćeni Active Tourer. DriveTeam.hr ekipa dobro je znala što uzima u svoje ruke. Na njihovu sreću, iza te oznake krije se i coupe izvedba malenog trkaća. Koliko god je sama pojava M235i izvedbe posebna, a sad nam je u velikom stilu na vrata pokucao, još impresivniji – M2. Bavarski M odjel načinio je pravog jurišnika, bolje rečeno vozačku mašinu.

Proširenje karoserije na M modelima posebno je vidljivo, iznimka nije ni serija 2… (foto: Hrvoje Grguljaš)

Najmanji, a opet toliko vatreni izdanak bavarskog ponosa donosi trolitrenu TwinPower Turbo izvedbu koja isporučuje 370 KS. Za prijenos snage na stražnje 19-colne kotače brine brzi 8-stupanjski automatik, iako priznajemo, potajno smo željeli vidjeti ručni mjenjač.

Još uvijek nam je u sjećanju kako nas je svojom retro figurom podsjetio na početke ’90. godina. U jednom prijašnjem susretu s ručnim ‘šaltunogm’, ostali smo fascinirani njegovim direktnim, čvrstim nastupom. Nema sumnje, odlično bi poslužio kao ogledni primjerak mnogim proizvođačima.

 

Prepoznatljiv BMW stil, dovoljan da vozač uživa (foto: Hrvoje Grguljaš)

Isprobani primjerak podsjetio nas je zašto su suvremeni sportaši jednostavno puno uvjerljiviji s automatskom getribom.

Za pregled fotogalerije stisnite ovdje.

Adut M2 okretni je moment, njih čak 465 Nm već se osjeti na 1.400 okretaja. Bez obzira gdje kazaljka okretomjera pokazivala, ovaj mali coupe pojuri čim dobije gasa popraćen glasnom grmljavinom motora.

 

Među gas, nagle promjene brzine sve je to podređeno čistom hedonizmu. Jednostavno, ne znamo kako bi nam M2 mogao dosaditi. Dok se mi družimo s bavarskom igračkom, s dozom poštovanja prebacujemo na ekstremni Sport+ i razmišljamo zašto je zima morala tako brzo doći…

Nastavak i kompletan doživaljaj vožnje pročitajte ovdje.

Video: Ivan Bystryakov
Foto: Hrvoje Grguljaš


Komentari

loading...