Test novog

Test: Peugeot 508 SW BlueHDi 180 S&S EAT8 GT line, karavanski Casanova

Koktel privlačnosti i gepeka od 530 do 1780 l, uglađen, a moćan dizelaš (177 KS i 400 Nm) i 8-stupanjski mjenjač nude poletnost (8,4 s, 231 km/h) uz potrošnju od sedam litara...

Test: Renault Clio TCe 100 R.S. Line, šminker niže klase, s pokrićem!

Francuski adut B-segmenta (5. generacije), s licem Meganea, novim 3-cilindarskim turbobenzincem (1.0) i atraktivnom opremom penje se na vrh klase, ali i košta...

Test: Jeep Renegade 1.3 GSE 4x4 Limited AT9, dobrodošla benzinska inje

Solidan kompaktni SUV, s novim turbobenzincem snage 180 KS, rafalnom automatikom i 'pametnim' integralnim pogonom pokazuje spretnost i dinamičnost, ne i štedljivost...

U usporednom testu crossovera B-segmenta pobjednik je V...? Ne!

Seat Arona 1.0 TSI! Slijede: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI, Mazda CX-3 Skyactiv-G121, Opel Crossland X 1.2 DIT, Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet All Grip, Hyundai Kona 1.0 T-GDI, Fiat 500X 1.0 FireFly Turbo...

BMW 320d vs. 520d? Petica je bolja od Trice! Ili možda nije...

Dizelskih 1995 ccm, 190 KS i 400 Nm te 8-stupanjska ZF automatika, u srednjoj i višoj srednjoj premium klasi, novinari portala Autozeitung.de prednost su dali Seriji 5. Ali, temeljem uspoređenog i izmjerenog, naš 'palac gore' je, bez dvojbe, za Seriju 3!

Nova Ford Kuga, kompaktni SUV 'na krilima' Focusa IV

S novim 3-cilindarskim turbobenzincem 1.5 sa 120 i 150 KS, 4-cilindarskim turbodizelašima 1.5/120 KS i 2.0/190 KS te 48V meko-hibridnom izvedbom oduševio funkcionalnošću i dinamičnošću...

Test: Citroën C3 PureTech 82 Live, s funkcionalnošću kompakta

Francuski adut niže klase, u obogaćenoj osnovnoj verziji, s poletnim, elastičnim i štedljivim 3-cilindarskim benzincem, prostranošću i spretnošću te dobrom cijenom, poželjan je izbor…

Test: Renault Twingo TCe 95 Intens, konačno došao 'na svoje'

Francuski adut A-segmenta, 'ispeglan' redizajnom, s najboljim gadgetima u klasi i dovoljno temperamentnim (13,1 s, 165 km/h) turbobenzincem s 93 KS, troši oko 6 litara i vraća se u prvi plan...

Mora li u usporednom testu Golf uvijek biti prvi? Ne mora!

U turbobenzinskom odmjeravanju 3-cilindarski Ford Focus 1.0 EcoBoost/125 KS pobjeđuje 'za prsa', drugi je Volkswagen Golf 1.5 TSI BlueMotion/130 KS, a treća, očekivano, Opel Astra 1.4 DI Turbo/125 KS...

Dizelski Golf, Focus, Astra, Mazda3 i Civic u usporednom testu, pobjeđ

Drugi je Golf, treća Mazda3, četvrti Civic, peta Astra, kompakt iz Kölna najbolje izbalansiran presudila najbolja vozna svojstva, osjećaj za volanom, kočnice, potrošnja...

Test: Opel Combo Life 1.5 Turbo D Innovation, je li treći i najveći?

Kompaktni Minivan, blizanac Citroën Berlinga i Peugeot Riftera, oduševljava funkcionalnošću, s PSA-ovim dizelašem snage 130 KS i momenta 300 Nm pruža zavidan temperament (185 km/h, 10,6 s), a troši pet-šest litara. 'Razumni odlikaš'...

Mazda 3 Skyactiv-G 20 M Hybrid vs. Volkswagen Golf 1.0 TSI, u njemačko

Golf! Zar ste sumnjali? Pobjeđuje u kategorijama 'Karoserija' i 'Vozni komfor', čak i 'Motor/mjenjač', premda je najvažnije, 'Vozna dinamika', ali uz 18 posto višu potrošnju, na japanskoj strani. Mazda dobiva i kategoriju 'Troškovi/ekologija', a 1625 eura je skuplja i realno ispuhuje 18 posto više CO2. Nije baš logično...

BMW 218d Active Tourer protiv Mercedes-Benza B 200 d, tko je pobjednik

Autozeitung.de u dinamici vožnje i troškovima prednost daje BMW-u, u karoseriji, komforu, motoru/mjenjaču Mercedes-Benzu, koji i odnosi pobjedu 'za prsa'...

Peugeot Rifter BlueHDi 100 Allure, baš 'pogođen' za obitelj i biznis!

Skladan i vrlo funkcionalan 'blizanac' Citroën Berlinga i Opel Comba, šminkerski opremljen, s primjerenih 102 KS i 250 Nm sasvim dobro vuče (12,3 s, 175 km/h), za pošten komad MPV-a stabilan je i upravljiv, troši pet do šest litara, baš takav mi treba...

Autozeitung.de: BMW 320d u usporednom testu uvjerljivo pobijedio Alfa

Pobogu, Giulia 100 km/h hvata za 6,6 s, a 150 km/h za 14,2 s, dok 320d treba 7,1 s, odnosno 15,4 s. Usto je 'Bella macchina' štedljivija, a na testu u svim kategorijama lošija! Objektivnost, objektivnost, Quattroruote bi zasigurno ocijenio suprotno...

Prvi test: Škoda Scala 1.0 TSI Active, 'češki Golf' zabrinuo konkurenc

Koncepcijom nadolazećeg Golfa VIII i 3-cilindarskim jednolitrenim turbobenzincem sa 116 KS (početni ima 95 KS) nudi u klasi najbolji koktel uvjerljivih performansi (9,8 s, 201 km/h) i realne potrošnje od šest litara te pohvalnom funkcionalnošću, rekordnim gepekom i cijenom od 123.792 kn dolazi u prvi plan...

Test: Peugeot 508 PureTech 225 S&S EAT8 GT, osvaja stilom i performans

Koktel GT coupea i limuzine na francuski način, ugodan i ergonomičan, s turbobenzincem od 225 KS i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem stotku hvata za 7,3 s i može pognuti 250 km/h, troši osam litara, a djeluje... 'wow'

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180 EAT8 Shine, cilja visoko…

Elegantan, luksuzan i dinamičan SUV srednje klase poželjna je alternativa Volkswagen Tiguanu & Co., s dvolitrenim dizelašem od 177 KS i 400 Nm te izvrsnim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem vuče temperamentno (8,6 s, 211 km/h), troši malo više od šest litara, ali napucan snagom i opremom stoji blizu 300.000 kn...

Test: Renault Megane Grandtour dCi 110 Limited, bolji od Škode Octavij

Funkcionalan, udoban i siguran kompaktni karavan s bogatom opremom i 'pogođenim', uglađenim dizelašem od 110 KS, korektnih performansi i niske potrošnje, 'poštena' je mjera za obitelj i biznis...

Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor

12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena...