Test novog

Dizelski Golf, Focus, Astra, Mazda3 i Civic u usporednom testu, pobjeđ

Drugi je Golf, treća Mazda3, četvrti Civic, peta Astra, kompakt iz Kölna najbolje izbalansiran presudila najbolja vozna svojstva, osjećaj za volanom, kočnice, potrošnja...

Test: Opel Combo Life 1.5 Turbo D Innovation, je li treći i najveći?

Kompaktni Minivan, blizanac Citroën Berlinga i Peugeot Riftera, oduševljava funkcionalnošću, s PSA-ovim dizelašem snage 130 KS i momenta 300 Nm pruža zavidan temperament (185 km/h, 10,6 s), a troši pet-šest litara. 'Razumni odlikaš'...

Mazda 3 Skyactiv-G 20 M Hybrid vs. Volkswagen Golf 1.0 TSI, u njemačko

Golf! Zar ste sumnjali? Pobjeđuje u kategorijama 'Karoserija' i 'Vozni komfor', čak i 'Motor/mjenjač', premda je najvažnije, 'Vozna dinamika', ali uz 18 posto višu potrošnju, na japanskoj strani. Mazda dobiva i kategoriju 'Troškovi/ekologija', a 1625 eura je skuplja i realno ispuhuje 18 posto više CO2. Nije baš logično...

BMW 218d Active Tourer protiv Mercedes-Benza B 200 d, tko je pobjednik

Autozeitung.de u dinamici vožnje i troškovima prednost daje BMW-u, u karoseriji, komforu, motoru/mjenjaču Mercedes-Benzu, koji i odnosi pobjedu 'za prsa'...

Peugeot Rifter BlueHDi 100 Allure, baš 'pogođen' za obitelj i biznis!

Skladan i vrlo funkcionalan 'blizanac' Citroën Berlinga i Opel Comba, šminkerski opremljen, s primjerenih 102 KS i 250 Nm sasvim dobro vuče (12,3 s, 175 km/h), za pošten komad MPV-a stabilan je i upravljiv, troši pet do šest litara, baš takav mi treba...

Autozeitung.de: BMW 320d u usporednom testu uvjerljivo pobijedio Alfa

Pobogu, Giulia 100 km/h hvata za 6,6 s, a 150 km/h za 14,2 s, dok 320d treba 7,1 s, odnosno 15,4 s. Usto je 'Bella macchina' štedljivija, a na testu u svim kategorijama lošija! Objektivnost, objektivnost, Quattroruote bi zasigurno ocijenio suprotno...

Prvi test: Škoda Scala 1.0 TSI Active, 'češki Golf' zabrinuo konkurenc

Koncepcijom nadolazećeg Golfa VIII i 3-cilindarskim jednolitrenim turbobenzincem sa 116 KS (početni ima 95 KS) nudi u klasi najbolji koktel uvjerljivih performansi (9,8 s, 201 km/h) i realne potrošnje od šest litara te pohvalnom funkcionalnošću, rekordnim gepekom i cijenom od 123.792 kn dolazi u prvi plan...

Test: Peugeot 508 PureTech 225 S&S EAT8 GT, osvaja stilom i performans

Koktel GT coupea i limuzine na francuski način, ugodan i ergonomičan, s turbobenzincem od 225 KS i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem stotku hvata za 7,3 s i može pognuti 250 km/h, troši osam litara, a djeluje... 'wow'

Test: Citroën C5 Aircross BlueHDi 180 EAT8 Shine, cilja visoko…

Elegantan, luksuzan i dinamičan SUV srednje klase poželjna je alternativa Volkswagen Tiguanu & Co., s dvolitrenim dizelašem od 177 KS i 400 Nm te izvrsnim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem vuče temperamentno (8,6 s, 211 km/h), troši malo više od šest litara, ali napucan snagom i opremom stoji blizu 300.000 kn...

Test: Renault Megane Grandtour dCi 110 Limited, bolji od Škode Octavij

Funkcionalan, udoban i siguran kompaktni karavan s bogatom opremom i 'pogođenim', uglađenim dizelašem od 110 KS, korektnih performansi i niske potrošnje, 'poštena' je mjera za obitelj i biznis...

Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor

12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena...

Test: Kia Ceed 1.6 CRDi LX Fresh, s uglađenim i uvjerljivim dizelašem

Prvoklasna izvedba korejskog kompakta, uz korektan temperament (10,9 s, 192 km/h), živost od niskih okretaja i potrošnji 5 do 6 litara rješava jedine mane koje smo uočili u turbobenzincu 1.0 T-GDi

Test: Citroën C3 Aircross PureTech 110 Feel, i 'mali' turbobenzinac ko

'Pogođena' umanjenica 'Europskog automobila 2017. godine', s 3-cilindrašem od 110 KS i 205 Nm fino povuče (10,2 s, 185 km/h) i troši sedam litara. U već pristojno opremljenom srednjem paketu Feel dobra je alternativa dizelašima

Test: Škoda Fabia 1.0 TSI Monte Carlo, šminkersko izdanje koje lako mo

Osvježeno izdanje češke gradske uspješnice, dostupno je samo u benzinskoj izvedbi. Opravdano, jer je maleni 'turbak' od 95 KS odlično odrađuje posao (10,8 s, 184 km/h) i pritom ne troši puno, oduševljava zanimljivim detaljima, a cijena je fer...

Test: Jeep Renegade 1.0 GSE T3 Longitude, uvjerljiv i s tri cilindra.

Sumnjičavost je nestala nakon prve testne vožnje, 'downsizing' turbobenzinac sa 120 KS nudi respektabilne performanse (185 km/h, 11,2 s) uz potrošnju od 7 do 8 litara. Uz sve što pruža, cijena od 159.930 kn je fer

Test: Mazda2 G90 Takumi, filigranski odlikaš B-segmenta, borac protiv

4-cilindarski atmosferski benzinac s direktnim ubrizgavanjem i 'zdravih' 90 KS iz 1496 ccm žustar je (9,7 s, 188 km/h) i troši 6 litara. Uz 'napucanu' opremu japanska nas je marka razmazila ugođajem vožnje...

Test: Citroën Berlingo BlueHDi 100 BVM Feel M, najbolja 'kutija' na tr

Prostran, vrlo funkcionalan i 'skockan' kompaktni Minivan, s 'izbrušenim' turbodizelašem od 102 KS, korektnim temperamentom (12,3 s, 171 km/h) i potrošnjom nešto većom od pet litara, pruža poželjnu sinergiju poslovnog i obiteljskog...

Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 T-MIVEC Intense, crossover sportskog duha

Ako želite SUV koji vozi poput dinamičnog kompakta, ovo je takav, s turbobenzinskih 163 KS oduševljava performansama (10,3 s, 205 km/h), sportskim ležanjem i potrošnjom od osam litara. Stoji 'okruglo' 200.000 kn, vrijedi!

Vozili smo: Dacia Duster 1.6 SCe Prestige, adut je klasičan benzinac p

Nissanov 'atmosferac', dokazan u više od 20 modela francusko-japanskog koncerna, ugodniji je i tiši od dizelaša, a žustriji od očekivanja (11,9 s, 172 km/h), pa naglašava spretnost i funkcionalnost rumunjskog kompaktnog SUV-a, ali, nažalost, trošarinu povećava na 20.000 kn, pa je uz najbogatiju opremu, bez 4x4, cijena 124.150 kn

Test: Kia Ceed 1.0 T-GDI LX Fresh, beskrajno uglađen, malo žedan..., n

Dosad najuvjerljiviji korejski kompakt ne plaši se ni Golfa, prvoklasno izveden i skockan, tko mu nađe manu, osim u dvije ne baš nevažne stvari, redakcija plaća večeru!