Test rabljenog

Rabljeni: Audi A3 (Typ 8L: 1996. - 2003.), nimalo bolji od Golfa IV

Vrlo čvrst i izdržljiv, a najpreporučljiviji nisu, u osnovi izvrsni, dizelaši 1.9 TDI, jer su uglavnom s previše kilometara i izraubani, najisplativiji je osnovni benzinac 1.6, 'neuništiv' premda nije štedljiv

Rabljeni: Opel Insignia (2008. - 2017.), statistika pouzdanosti je ne

Po TÜV-u dijeli 104. do 107. mjesto među 134 modela stara 3-4 godine. U D-segmentu najbolji su C-klasa (11.), A4 je (21.) i Octavia (22.), lošiji je jedino Mondeo (124.)

Rabljeni: Alfa Romeo 159 (2005. - 2011.), manje špirita, više solidnos

Masivna izvedba, srodna s Vectrinom, pogoršava performanse, ali pokazuje izdržljivost, probleme najčešće stvaraju zamašnjak podijeljene mase, brizgaljke i elektronički sklopovi

Rabljeni: Audi A4 B8 (2008. - 2015.), neočekivano znatno pouzdaniji od

Izvedba prije 'downsizinga', uz masu veću od 1,5 tona, potvrđuje solidnost izvedbe i svih važnih sklopova, osim brizgaljki u početnim serijama dizelaša 2.0 TDI i prednjih kuglastih zglobova. Limarija je 'pet plus'

Rabljeni: Renault Megane (2008. - 2012.), treće je serija riješila man

Pokazao se kvalitetnim i pouzdanim, premda je po statistikama pouzdanosti TÜV-a i agencije Dekra plasiran ispod prosjeka. No to je i pitanje metodologije

Rabljeni: Volkswagen Passat B7 (2010. - 2015.), solidnošću demantira s

Serija nije bila nova, nego temeljito dorađena B6, čvrste izvedbe prije 'downsizinga', a dodatni je adut 1.6 TDI, koji se ugrađuje u 'sto modela', pouzdan i vrlo izdržljiv, ako se održava barem prosječno

Rabljeni: Volkswagen Passat B5.5 (2000. - 2005.), isplativ bez obzira

Popularna dizelska limuzina po koncepciji Audija A4 (B5) vrlo je solidna i izdržljiva, s iznimkom prednjih kuglastih zglobova, a najisplativije su osnovne 8-ventilske verzije, benzinska 1.6 i turbodizelska 1.9 TDI

Rabljeni: Toyota RAV4 (2006. . 2012.), pouzdanost nije glavni adut

Pionir SUV modela 3. generacije nastavio je uspjeh prethodnika, dizelaši 2.2 D-4D su imali više problema od benzinca 2.0, koji je rjeđi na tržištu. Vlasnici se najviše žale na potrošnju ulja dizelaša i otkazivanje viskozne spojke

Rabljeni: Renault Megane Grandtour (2003. - 2008.), nakon 2006. dizela

Prvi je u klasi osvojio pet Euro-NCAP zvjezdica te mu je mehanika bolja od elektrike, a uz dizelsko ubrizgavanje i benzinske bobine, najviše je nevolja stvarala kartica za paljenje

Rabljeni: Ford Fiesta 1.4 (2002. - 2008.), najsolidniji mališan svoga

Njemački aduta B-segmenta pete generacije ima izvrsnu limariju i mehaniku te uz redovito održavanje rijetko stvara probleme, a cijene su OK

Rabljeni: Nissan Micra 3. generacije (2002. - 2010.), solidna, ali je

Jedan od najčvršćih modela B-segmenta, zbog problema s faznim lancem i visokotlačnom pumpom, nije ponovio uspjeh prethodnika, ali je u dobrom stanju isplativ izbor

Rabljeni: Renault Scenic II (2003. - 2009.), dobio solidnost, izgubio

Francuski monovolumen kompaktne klase dobio je čvršću i kvalitetniju strukturu, izvedenu iz Meganea II, mehanika je bolja od elektronike, ali treba izbjegavati prve serije 1.5 dCi

Rabljeni: Fiat Grande Punto (2005. - 2009.), s njemačkim genima, bolji

Zbog mehanike koju dijeli s Corsom, solidne izrade i povoljnog održavanja, većina vlasnika je zadovoljna, a najosjetljiviji su spojka, pumpa rashladne tekućine i ispušni lonac

Rabljeni: Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM Sportiva QV (2015. - 34.500 km

Sportski užitak s malenom konjicom i uz pouzdanost na razini Volkswagena, ako ne i bolja. Za 112.000 kn svakako isplativ izbor

Rabljeni: Renault Clio II (1998. - 2012.), 'dobar auto za malo novca',

Prema agenciji Dekra problema ima s upravljačkom elektronikom, istrošenjem prednjih diskova te zazorom u kuglastim zglobovima, a TÜV ističe i probleme sa zupčastom letvom volana. Inače je OK

Rabljeni: Peugeot 407 (2004. - 2010.), nije uzoran, ali je ipak soli

Francuski adut D-segmenta najpoželjniji je s dizelašem 2.0 HDi, koji može izdržati više od 300.000 km

Rabljeni: Volkswagen Golf VI (kraj 2008. - kraj 2012.), sve je za pet,

Nije bio novitet, nego temeljito dorađena 'petica', što je pojačalo solidnost, pa je ova serija kompakta iz Wolfsburga jedna od najboljih i najpoželjnijih

Rabljeni: Nissan Qashqai (2006. - 2013.), uvjerljiv koncept i solidna

Dizelaš 1.5 dCi najtraženiji, premda je benzinac 1.6 najlakše održavati, najviše problema sa stražnjim selenima

Škoda Octavia 1.6 TDI Ambition (2012., 258.809 km), opravdano ima viso

Limuzinska izvedenica Golfa V svakom detaljem pokazuje uvjerljivu izvedbu , čak je solidnija od 'originala'

Rabljeni: Mercedes-Benz E-klase W211 (2002. - 2009.)

Solidan i isplativ, ali više ipak nije uzor