Carlo Chiti (1926. – 1994.), slavno ime tvrtke Alfa Romeo, sudjelovao je u nekim od najuspješnijih, ali i najneuspješnijih talijanskih projekata sportskog automobilizma…
Diplomiravši na sveučilištu u Pisi, početkom 1950-ih se zaposlio u tvrtki Alfa Romeo i ondje konstruirao model 3000 CM. Potom prelazi u Ferrari, gdje radi na slavnom modelu 156, koji će dominirati svjetskim prvenstvom Formule 1. Krajem sezone dolazi do poznatog raskola u timu Ferrari.
Chiti s respektabilnom ekipom, u kojoj su bili Romolo Tavoni, Giotto Bizzarrini i Phil Hill, pokreće ambicioznu momčad ATS. Teško je reći je li taj projekt bio manje uspješan kao momčad Formule 1 ili kao proizvođač sportskih automobila.
Carlo Chiti nije dočekao raspad ATS-a, već se 1963. posvetio timu Autodelta, trkaćem odjelu Alfa Romea, kojeg će uspješno voditi sve do 1980-ih. U tom je razdoblju milanska tvrtka ponovo zablistala na trkaćoj sceni, a Chiti je izravno zaslužan za uspjehe modela Alfa Romeo 33 u utrkama sportskih i GTA u utrkama turističkih automobila.
No mučio ga je nerealizirani san o uspjehu u Formuli 1, pa je predvodio povratak Alfa Romea, prvo kao dobavljača motora za Brabham, a kasnije i kao neuspješne samostalne momčadi. Morao je ‘podviti rep’ 1984., kad je osnovao novu tvrtku, Motori Moderni.
Motori su sjajno zvučali, ali ni Minardi ni AGS nisu osvojili ni boda njima, a ista je sudbina zadesila i Coloni, kad je Chitijevu tvrtku kupio Subaru. Inženjer Carlo Chiti, konstruktor trkaćih automobila, legenda Alfa Romea, umro je 7. srpnja 1994.
Zanimljivo, posljednje nacrte njegovih sportskih motora kasnije je otkupio Koenigsegg.