20. prosinca 1968. rođen austrijski vozač Karl Wendlinger

Krajem 1980-ih Mercedes-Benz se aktivnije posvetio utrkama, od kojih je više ili manje zazirao još od katastrofe u Le Mansu 1955. Vitalan dio tog projekta bilo je i ulaganje u trojicu mladih, iznimno talentiranih vozača s njemačkog govornog područja, uskoro poznatih kao Mercedesove bebe.

Sudbine će im se mnogo puta spajati i razdvajati, vodeći ih u različitim smjerovima, no niti jedan od njih neće donijeti uspjehe Mercedesu, premda će ostaviti mnogo traga u svijetu utrka. Michael Schumacher i Heinz-Harald Frentzen bili su Nijemci, a Karl Wendlinger Austrijanac.

Trebao je biti sljedeći u nizu velikana: Niki Lauda, Gerhard Berger… Nakon debija u Leyton Houseu, preimenovanom u March, tijekom kojeg je pokazao veliku količinu brzine i talenta, Wendlinger se našao u novoj momčadi Petera Saubera pred početak sezone 1993.

Činilo se kako je Sauberova momčad samo ispipavanje terena za Mercedes-Benzov povratak u oktanski cirkus, no otpočetka su bili vrlo dobri, a Wendlinger se niskom dobrih nastupa prometnuo u veliku zvijezdu u dolasku.

I tragičnu je utrku u Imoli 1994. završio na sjajnom četvrtom mjestu, ni ne sluteći da će samo dva tjedna kasnije i on zamalo poći putem kojim su već otišli Ayrton Senna i sunarodnjak Roland Ratzenberger. Na prvom treningu za VN Monaka izgubio je kontrolu nad bolidom na izlasku iz tunela…

Pritom je snažno udario glavom u ogradu. Nekoliko je tjedana proveo u komi, no oporavio se i sljedeće godine pokušao vratiti utrkama. Rezultati su bili slabi, kao i u mnogo sličnih slučajeva nakon teške nesreće više nije uspio vratiti prijašnju brzinu.

Ipak, otada je izgradio respektabilnu karijeru u utrkama izdržljivosti, a vrhunac su nesumnjivo bile dvije pobjede u klasi na 24 sata Le Mansa, vozeći Chrysler Viper momčadi Oreca. Danas opet vozi Mercedes-Benz, model SLS.

Komentari