Ferrari 250 GTO: pod vodstvom Giotta Bizzarrinnija napravljena je osjetna rekonstrukcija iznimno uspješnog modela 250 GT, danas znanog i kao SWB…
Premda ga se moglo voziti i na cesti, Ferrari GTO je ponajprije bio namijenjen utrkivanju, za koje je i homologiran, mada je napravljeno samo za to po propisima nedovoljnih 39 primjeraka.
Bizzarrini je oblikovao i karoseriju uz pomoć testova u zračnom tunelu, no nakon odlaska iz Ferrarija razvoj je zapravo dovršio mladi Mauro Forghieri uz pomoć Scagliettija.
Ultrasportski coupe, dužine 4400, širine 1674 i visine 1194 mm, razmjerno kratkog meuosnog razmaka (2398 mm), te mase 950 kg, pokretao se motorom V12 obujma 2953 ccm, kratkohodne izvedbe (73 x 58,8 mm).
S jednim bregastim vratilom u svakoj glavi (2 x SOHC) i dva ventila po cilindru (24 V) i stupnjem kompresije 9,7:1 razvijao je 300 KS pri 7500/min. Do stotke je ubrzavao za 6,5 sekundi i mogao potegnuti 254 km/h.
GTO se pokazao fenomenalno uspješnim trkaćim automobilom, a danas je ‘sveti Gral’ kolekcionarskog svijeta, te svaka nova prodaja nekog od primjeraka ruši aukcijske rekorde